~d~e~u~x~

545 32 0
                                    

C l o é   N a t h a n

Gyorsan levettem a cipőmet és a kanapéra dobtam magam. Elővettem telefonomat és beírtam a telefonszámot a névjegyzékembe. Felhívjam vagy írjak neki? Először csak írok neki. 

Cloé Nathan: Szia! Cloé vagyok.

Szívem megint gyorsabb ütemre váltott. Gondolom mindenkinek ezt csinálná, hogyha egy Forma 1-es pilótának írna. Nem is kellett sokat várnom, mert a válasz szinte rögtön megérkezett, mire annyira megijedtem, hogy eldobtam a telefonomat. 

Gyorsan utána rohantam, és először azt néztem meg, hogy nem-e törött össze. Szerencsémre nem. Úgy gondolom nekem ma tényleg a legjobb napom van. 

Pierre Gasly: Szia Cloé! Nem tudom, hogy ismersz-e de Pierre vagyok, Pierre Gasly. 

Akkora mosoly ült ki az arcomra, mikor megláttam, hogy mit írt, hogyha az utcán lennék kint és így mosolyognék valakire szerintem az a személy megijedne. 

Cloé Nathan: Hogy ne ismernélek? Te és Charles vagy a kedvencem a Forma 1-ben. Te jó ég nagyon jó érzés, hogy beszélhetek veled.

Pierre Gasly: Nekem is jó érzés nyugii. Egyszerűen imádom a könyveidet. Már az összeset elolvastam. 

Ezektől a mondatoktól egyszerűen elolvadtam. 

Cloé Nathan: Awww. Köszi.

Pierre Gasly: Esetleg ma estefelé van kedved összefutni? 

Amikor megláttam az üzenetet kihagyott egy ütemet a szívem. Gyorsan válaszoltam is neki. 

Cloé Nathan: Persze, ezer örömmel. Mondjuk fél hatkor jó? 

Pierre Gasly: Nekem tökéletes. Akkor majd megyek érted. 

Cloé Nathan: Okés. 

Ezzel őrült nagy kapkodásba kezdtem. Ránéztem az órára ami kereken 13 órát mutatott. Ez azt jelenti, hogy még van 4 és fél órám, amiből más fél a készülődésre kell. Az azt jelenti, hogy 3 órám van összepakolni. Az nagyon kevés. 

Gyorsan összeszedtem a piszkos ruhákat és elindítottam a mosógépet. Utána a mosogatót is. Közben a robotporszívó felett kellett ugrálnom. A telefonomat feltettem töltőre. Úgy voltam vele, hogy elindítok egy felmosó programot és addig leugrok valami péksütiért. 

Hamar felhúztam cipőmet és lementem a közeli pékségbe. Vettem pár croissant és egy kakaós csigát. Mikor visszaértem a lakásomba minden tiszta volt. Ezt egy elégedett mosollyal jutalmaztam a rendet, majd leültem a bárpulthoz "ebédelni". 

Mikor befejeztem az étkezést láttam, hogy még van bő 1 és háromnegyed órám. Bekapcsoltam egy kis zenét és elmentem zuhanyozni és hajat mosni. A zuhanyzóból kipattanva magam köré csavartam egy törölközőt, megszárítottam a hajam, majd azt felkötöttem, hogy fel tudjak tenni egy arcmaszkot. 

A szekrényem felé vettem az irányt. Ma lehet este egy kicsit hidegebb lesz az eső miatt ezért valami kényelmes, de még is elegánsabb ruhát kell felvennem. 

P i e r r e   G a s l y

Nagy készülődésbe kezdtem miután Cloé írta, hogy fél hatkor neki jó lesz. Öltözködés közben visszaidéztem magamban a szavakat amiket írt. Még van 8 napom, hogy találjak valakit, akit elviszek Charlessékkal. Szerintem már tudom ki is lesz az. Igen ugyanarra a személyre gondolunk. 

Ránéztem a telómra és láttam, hogy Cloé megírta a lakcímét. Milyen kedves. 

C l o é   N a t h a n 

Még fél óra. A pulzusom körülbelül már a csillagok között van valahol. Kíváncsi vagyok milyen az illata. 

Ruhának egy fekete térd fölé érő fekete egyberuhát vettem fel mellé ugyan azt a blézert ami reggel volt rajtam. Nyugtatás képpen bekapcsoltam a kedvenc playlistemet és arra énekeltem. Egyszer csak a csengő zavarta meg koncertemet. Kikapcsoltam tvt, a vállamra vettem a táskámat és az ajtóhoz siettem. 

-Szia!- köszöntem

-Sziaa!- köszönt vissza, majd óvatosan megölelt, amit viszonoztam is. -Te mindenben jó vagy? -kérdezte miközben kinyitotta kocsija ajtaját nekem. 

-Nem, elég szerencsétlen vagyok. Miért? -kérdeztem mikor beült mellém és elindította az autót. 

-Hát rettenetesen jó író vagy és az éneklésedről ne is beszéljünk. -mondta mire én megint felvettem a Ferrari színét. 

-K..Köszi. -mondtam miközben kicsit nevettem és próbáltam visszafolytani örömömet. 

-Merre menjünk?- kérdezi

-Rád bízom. Csak valami nyugisabb helyre légyszi. -mondtam, mert nem volt igazán kedvem emberek közé menni. 





Csendes Könyv /Pierre Gasly  F.F./Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon