P i e r r e G a s l y
A zene elhalkult és főnököm fellépett a színpadra.
-Hölgyeim és Uraim!- kezdett bele szokásos beszédébe. -Örülök, hogy eljöttek a mai nap partyjára. Köszöntsük a színpadon Pierre Gaslyt az egyik pilótánkat és egyben pontszerzőnket.
A vendégek tapsolni kezdtek és én beléptem a fénybe. Minden szem rám szegeződött, de én csak egy szempárt kerestem. Az Övét.
-Jó estét! Köszönöm a megtiszteltetést, hogy itt lehetek. A mai futamról pár szót. Nagyon örülök, hogy még több ponttal gazdagodhattunk. Sajnos Yuki nem tud most itt lenni, de neki is sokat köszönhetünk. -mondtam mosolyogva. -Igyekszem fejlődni és egyre jobban odafigyelni és nagyon köszönöm ezt a rengeteg támogatást. -mondtam és tapsolni kezdtek. Pár másodperc után mikor a tömeg elhalkult folytattam beszédemet. -Viszont. Ennél a köszönetnyilvánításnál fontosabb dolog miatt állok itt. Cloé kérlek. -mondtam miközben mosolyogva ránéztem és ő gyorsan elindult felém.
C l o é N a t h a n
A tömegen átvágva mentem a színpad felé. Mikor odaértem szélsebességgel futottam fel a lépcsőn és barátommal szemben megálltam. Nem tudtam mi fog következni, de a mosolyt nem lehetett letörölni az arcomról.
-Aki nem ismerné a mellettem álló gyönyörű hölgyet, ő Cloé Nathan a barátnőm. -mondta mosolyogva mire az összes vendég tapsolni kezdett. Kivéve egy ember. Carlos Sainz. Nem foglalkoztam vele, hiszen most nem ő volt a fontos. Hanem ő és én.
-Cloé Nathan. -fordult felém barátom. Lassan bal térdére ereszkedett és zsebéből előhúzott egy dobozt. Szemeim könnybe lábadtak. -Lennél a feleségem? -kérdezte mire kezeim remegni kezdtek.
PIERRE GASLY MEGKÉRTE A KEZEM! Heves bólogatásba kezdtem és Pierre felhúzta a gyűrűt a gyűrűsujjamra. Mikor felkelt a földről hosszasan megcsókoltuk egymást.
~Egy új fejezetbe lépett kapcsolatunk~
P i e r r e G a s l y
Rettenetesen boldog vagyok, hogy végre Cloét a menyasszonyomnak nevezhetem. Kézen fogva lesétáltunk a színpadról és a tömeg felé vettük az irányt. Rengeteg gratulációt kaptunk, aminek nagyon örülök.
-Pierre! Cloé! -léptek oda hozzánk Charlessék.
-Sziasztok!- köszönt Cloé és megölelték egymást Charlotteal.
-Gratulálok haver! -rázott velem kezet Charles. Arca örömet sugárzott.
-Pierre! Nem baj ha Charlotteal elmegyünk táncolni? -kérdezte menyasszonyom
-Dehogy baj. Csak óvatosan az alkohollal. -kacsintottam rá, mire csak megforgatta a szemét.
-Én is ilyen menő stílusban szeretném megkérni a kezét. -nyafogott Charles.
-Hát figyelj beszélj Binottoval. -jegyeztem meg neki
-Ja persze tudod mikor. Aztán majd ezt is elrontják, mint néhány box kiállást meg a stratégiát. -forgatta meg a szemét barátom mire csak nevetni tudtam.
Sajnálom szegény fiút. Elég nagy esélye volt vagyis még van a világbajnoki címre. Persze mindenben támogatni fogom és ezt ő is tudja.
-Tudom már. -mondtam neki mire kíváncsian rám nézett. -Miután megnyersz egy futamot és kiszállsz az autóból akkor odarohansz hozzá és úgy. -mondtam mire elmosolyodott.
-Jó ötlet. -bólogatott.
Az este további 2-3 órájában a lányokkal táncoltunk és ittunk egy keveset.
-Pierreeee! -hajolt a fülemhez Cloé. -Nem megyünk ki levegőzni?
-De mehetünk. -bólogattam és szóltam Charlesnak, hogy kimegyünk.
Mikor kiértünk a tömegből leültünk kint a levegőn egy padra.
-El sem hiszem mikre vagy képes. -mondta miközben fejét vállamra hajtotta.
-És még nem mutattam meg mindet. -mondtam mire ő egy perverz mosollyal rám nézett.
-Igeeeeeen? -nyújtotta el a szót mire bólintottam. -Már kíváncsi vagyok. -mondta mosolyogva.
-Szállás? -kérdeztem miközben megfogtam combját.
-Benne vagyok, de még egy fél órát maradjunk, hogy ne legyünk feltűnőek. -mondta nevetve
C l o é N a t h a n
Mikor visszamentünk félrehívtam barátnőmet, mert már nem bírtam magamban tartani a Carlosos dolgot.
-Figyelj amiről most beszélni szeretnék kérlek, ne mond el senkinek.- kérleltem.
-Nem fogom nyugi. Miről szeretnél beszélni? Csak nem Pierrel van valami? -kezdett aggódni.
-Nem dehogy. Szóval tudod mikor kint voltunk a színpadon és mindenki tapsolt. -kezdtem bele mire bólintott. -Akkor gyorsan körbe néztem és láttam, hogy Carlos nem tapsol és valahogy furán nézett.
-Várj Carlos Sainz? -kérdezte mire bólintottam. -Nem tudom, de azt hallottam, hogy szakítottak a barátnőjével és most keres valakit. Lehet, hogy téged szemelt ki csak hát Pierre előbb lecsapott rád. És ezt most ne vedd sértésnek.
-Nem fogom nyugi. De hiszen mindenki tudta, hogy együtt vagyunk. -mondtam értetlenkedve.
Még egy 10 percig beszélgettünk és utána Pierre már ott is állt előttem.
-Cloé nem akarsz haza menni? Teljesen kivagyok. -mondta tettetve fáradságát.
-Nem igaz Pierre, hogy nem bírod. -játszottam én is magam.
-Jól van hát úgy könnyű, hogy egész végig csak pletykálkodtok mint az öregasszonyok aztán alig ittál valamennyit. -panaszkodott mire barátnőmmel mindketten nevetésben törtünk ki.
-Jól van na. -mondtam. -Nem baj ha megyünk? -fordultam Charlotte felé.
-Dehogy baj. -mondta
-Esküszöm, hogy valamikor bepótoljuk. -mondtam és felálltam ülőhelyemről.
Elköszöntünk a pártól és kifele indultunk.
-Nem Pierre drágám nem te vezetsz. -fordítottam vissza mire szomorúan rám nézett.
Beültem a vezető ülésre és mikor Pierre elfoglalta helyét, bekapcsoltam a GPS-t és elindultunk vissza.
-Simán mehetnénk színésznek. -nevetett fel.
-Jó azért még egy kicsit gyakorolni kell. -mondtam és leállítottam a motort mert megérkeztünk a szállásra.
Gyorsan besiettünk a lakásba és éppen, hogy levettük a cipőnket Pierre a falhoz nyomott és szenvedélyesen csókolni kezdett.
YOU ARE READING
Csendes Könyv /Pierre Gasly F.F./
FanfictionAz utam a hozzám legközelebbi roueni könyvtárba vezetett. Elég nagy a választék könyvek terén. A mai nap esősebb idő van így bent szeretnék maradni az épületben és élvezni a csendet.