~d~i~x-n~e~u~f~

303 9 0
                                    

C l o é  N a t h a n

Felkeltem az ágyból és éreztem, hogy hányingerem van. Nem volt annyira erős úgyhogy gondoltam minden rendben lesz. A konyhába sétáltam gyógyszerér és bevettem egyet, hogy nehogy Pierrere hányjak. 

-Jó reggelt! -köszönt az imént említett személy mire csak rábólintottam. -Mi a baj? -kérdezte aggódva

-Csak szarul vagyok. -válaszoltam röviden.

-Mármint hogyan? -jött közelebb hozzám mire hátrébb léptem egyet.

-Hányingerem van. -mondtam miközben a pultnak támaszkodva lehajtottam a fejem.

-Vettél be gyógyszert? -folytatta kérdezősködését.

-Igen Pierre, vettem be. -válaszoltam halkan mert nagyon nem voltam beszélgetős kedvemben.

-És ha az vagy? -kérdezte

-Mi vagyok? -értetlenkedtem

-Állapotos. -mondta halkan mire leesett. -Lemegyek a boltba. -húzta fel cipőjét és mire válaszolni készültem volna már el is hagyta lakásunk.

Szóval ott tartunk hogy lehet terhes vagyok. Nem lennék mérges hogyha az lennék, inkább fordítva. Nagyon örülnék ha lehetne egy gyerekünk Pierrel. Természetesen a könyvírást folytatni fogom akármi lesz. 

Vőlegényem berontott az ajtón és már rohant felém a zacskóval. 

-Kérlek. -nyújtotta a kezembe mire bólintottam és a mellékhelyiségbe indultam. 

Szerencsém volt mert pont vécéznem kellett így el is végeztem amit elkellett és a tesztet lefordítva letettem a fürdőszoba szekrényre. Azt írta, hogy 5 percen belül kimutatja ezért kiléptem a fürdőből és kimentem a nappaliba. 

-5 perc. -mondtam mielőtt akármit is kinyöghetett volna. Leültem mellé és bambultam magam elé.

-Ha pozitív lesz mit csinálunk? Mármint én örülnék, ha az lenne. -fordult felém Pierre mosolyogva. 

-Én is örülnék.. Csak nem tudom, hogy a média hogyan fogadná. -mondtam halkan

-Jaj, Cloé! Nincsen ebben semmi nagy dolog. Sebastiannak is van gyereke. Miért lenne ez akkora baj? -kérdezte a hátamat simogatva. Csak a fejemet ráztam. Magam sem tudtam a választ. 

A telefonom csörgésére kaptam fel a fejem, ami azt jelentette, hogy letelt az 5 perc. Lassan kifújtam a levegőt a számon keresztül és a fürdőszobába mentem. A padló felé fordítottam a testet, hogy Pierrel együtt nézhessük meg. Leültem vőlegényem mellé a kanapéra és éreztem ahogy megfogja szabad kezemet.

-Háromra. -mondta miközben megfogta a másik végét. -Egy.. Kettő.. Három... -mondta és elfordítottuk. Mikor láttam, hogy pozitív könnybe lábadt a szemem és lassan elkezdtek lefolyni arcomról. Rettenetesen boldog voltam. Pierre lassan rám nézett és láttam, hogy neki is könnyben áznak íriszei. Átkaroltam nyakát és szorosan magamhoz húztam egy szoros ölelésbe. 

-Apa leszel Pierre Gasly. -suttogtam mosolyogva mire éreztem, hogy zokogásban tör ki. 

-Cloé ezt el sem hiszem. -mondta két szipogás között. 

-Ki lesz az első akit felhívunk? -kérdeztem mire elengedett. 

-Anyáék? -kérdezett vissza. Tudta, hogy nem tartom a szüleimmel a kapcsolatot. Az ő szülei  nagyon támogatóak és imádom őket. Lassan bólintottam és ő elővette a telefonját. 

-Szia nagymama. -köszönt bele  a telefonba mire nem hallottam választ. 

-Nagymama? -kérdezett vissza Pierre apukája mire láttam Pierren hogy újra bekönnyezett és hevesen bólogatni kezdett. Kivettem vőlegényem kezéből a telefont.

-Sziasztok!- köszöntem bele mosolyogva. 

-Cloé drágám! -hallottam anyósom hangját. 

-Elszeretnénk mondani Pierrel, hogy gyereket várok. -mondtam mosolyogva mire Pierre még jobban mosolyogni kezdett. 

-Akkor nincs beszívva a fiam? -kérdezte apósom mire hangosan nevetni kezdtem. 

-Nincsen. Nagyszülők lesztek. -mondtam mosolyogva és hallottam ahogy mindketten sírásban kötnek ki. 

-Köszönöm Cloé. Már azt hittük, hogy Pierre soha nem lesz apuka. -mondta nevetve Jean. 

-Na jól van apa. -mondta Pierre nevetve. -Majd valamikor gyertek fel. -mondta és rájuk nyomta a telefont. 

-Te most....- kezdtem bele a mondatba de Pierre elcsitít. 

-Úgy is azt hiszik, hogy szar volt a vonal úgyhogy rendezhetjük az esküvőt. -mondta mosolyogva. Elég hamar bele akar vágni és ez tetszik. 

-Nem akarjuk Charlesséknak elmondani? -kérdeztem

-Majd ráér az. -mondta és fel is nyitotta laptopját. 



Csendes Könyv /Pierre Gasly  F.F./Where stories live. Discover now