13⚝

437 46 17
                                    

-Esme,haide e doar un sărut. I-am auzit vocea aproape exasperată. 

-NU! 

-DE CE? 

Mi-am pus mâna la tâmplă exasperată,deja devenea stresant.. prea stresant. Când dintr-o dată am auzit o voce care m-a strigat. Deschizând ușa am văzut o siluetă neagră care m-a strâns de gât iar Jungkook era ridicat din nou în aer și aruncat în perete aproape mort. 

-JUNGKOOK! Am țipat către el cu vocea pe care o aveam.

-Ești a mea acum. 

Am țipat când i-am văzut fața cum s-a apropiat de mine, iar dintr-o dată m-ma trezit ridicându-mă în fund și țipând aproape că nu mai aveam aer. 
El a venit rapid către mine,luându-mă în brațe și strângându-mă tare simțindu-i căldura și corpul meu rece face contact cu pielea sa. 

-Ești bine? Sunt aici,liniștește-te. 

-Da,da spun rapid în timp ce respir.

-Ai avut un cosmar? mi-a luat capul în mâini privindu-mă.

Am dat din cap și l-am privit .

-Ce ai visat?

-Ceva silută neagră care voia să mă omoare,așa părea iar tu.. pe tine te-a izbit de perete aproape mort. Dar acea siluetă neagră când s-a apropiat nu i-am văzut bine fața căci m-am trezit,însă l-a auzit zicând că "Ești a mea acum"

A dar din cap uitându-se la mine și luandu-mă în brațe. 

-Voi fi aici,nu te va lua nimeni de lângă mine. Îți promit.

Atunci am simțit că sunt cu adevărat bine în brațele lui,l-am strâns la fel de tare. Adormind ușor în brațele sale simțind cum mă lasă ușor pe spate mângâindu-mi fruntea. 

                       Jungkook 

Lucifer joacă destul de bine intrând în visele ei și făcând-o ușor să se sperie,dar nu avea să fie aici gata jocul. Devea tot mai intens totul iar Esme era mai apropiată de mine iar eu aveam As-ul din mânecă aici. Aveam nevoie de sărutul său dar nu o puteam forța,însă.. mai aveam nevoie de încă un lucru.. trebuia să mă iubească iar eu nu știam dacă o face. Eram îngrijorat dar în același timp liniștit că dacă s-ar întâmpla ceva o pot apăra în fața lui.
Când ochii ei sau deschis și i-am văzut m-am simțit împăcat că era bine,uitându-se prin cameră după mine și când m-a văzut în pat lângă ea s-a liniștit. 

-Ai dormit cu mine în pat? i-am auzit vocea somnoroasă. 

-Da.

-NU MI-AI FĂCUT NIMIC,NU? 

-Poate,spun și mă întorc cu capul către ea.

M-a privit speriată și somnoroasă în același timp.

-Nu,nu ți-am făcut nimic. Doar am stat lângă tine căci ai avut un coșmar.

-Coșmar? spune încruntată.

-Da,aseară.

-Ah,da acel vis.. mhm. Punându-și mâna la tâmplă. M-am speriat destul de tare.

Am privit-o cum părul ei începuse să crească dar mereu se tundea până la umeri sau poate până la baza gâtului. 
S-a ridicat din pat mergând la baie iar eu mă gândeam cum ar putea să o fac să mă sărute. Dar nu va funcționa dacă nu mă iubește..  Am oftat uitându-mă la soarele care ușor făcea dimineață în cameră,poate în seara asta fiind singuri. Atunci mintea mea murdară și-a făcut prezența prin gândurile mele. Văzând-o ieșind din baie în halat,mintea imediat și-a făcut treaba iar eu am zâmbit ca un pedofil.

-La ce te uiți? spune speriată.

-Arăți bine,spun ridicând din umeri. 

-Ce am spus eu despre minciuni?

M-am ridicat și am mers către ea zâmbind,cine ar minți la cât de bine arată? Am înghițit în sec uitându-mă cum mergea în spate lipindu-se de perete și văzându-i părul cum era puțin undulat la vârfuri,i-am prins câteva fire de par în mâna,ea uitându-se la acțiunile mele iar spațiul ei dintre buze devena încet inexistent când mă apropriam de ea. 

-Jungkook..

-Hm? spun în timp ce voiam să-mi urc mâna în părul său,am întors capul spre ea,privind cum voia să-și muste lent buza.

-Am ceva pe față? spun și ea se uită mai atent la mine apoi vine mai aproape din cauza draperiei care bloca lumina spre fața mea.

Cănd voiam să-i ating buzele căci era destul de aproape de mine un ciocănit la ușă s-a auzit iar eu am înjurat în gând. 

"La dracu cu tine Matth" șoptesc iar ea râde,ușor doar pentru ea. Cât de frumoasă era în timp ce zâmbea,parcă nimic nu se putea compara cu fericirea ei. 

-Ce vrei? spune ea în timp ce voia să-și ia hainele din dulap.

-Pot să intru? spune iar Esme își da ochii peste cap mimând ceva ce doar ea înțelegea. 

-Da,poți. 

-Eu și mama ta plecăm diseară în oraș,ai nevoie de ceva? 

Se uită mirată Esme în spate la mine și apoi dă din cap negativ,faptul că o întrebase dacă are nevoie de ceva și nu a spus că "este destul de mare să se descurce" a fost ca o explozie imensă pentru noi.

-Atunci diseară la 17 vom pleca. 

-Bine,distracție placută. A spus și a scos din dulap niște haine pe care voia sa le îmbrace,apoi Matth se uită la ea și iese,ceva este ciudat aici.. 

-Jungkook poți te rog să ieși pe hol? a spus iar eu am dat din cap.

Ceva avea să nu mergă bine,îmi dădea foarte mult de gândit și foarte multe lucruri pe care trebuie să le aflu mai ales după pactul cu Lucifer. 

-Jungkook? A ieșit Esme din camera după mine iar eu m-am uitat la ea,era îmbrăcată de ieșit pe afară.

-Unde pleci? Am spus în timp ce am închis ușa după noi. 

-Am nevoie de o culegere pentru matematică și un dosar pentru niște foi,spune și își prinde părul într-o coadă la spate, fața ei lumina iar eu o priveam. 

-Pot veni cu tine? I-am răspuns știind că oricum voi pleca cu ea,trebuie să mă asigur că nici unul dintre demoni sai în special Lucifer nu se va atinge de ea. 

-Vino dar taci,nu ești om deci ar fi ciudat ca părul meu să zboare. A spus și s-a întors către mine când terminase machiajul. Am înghițit în sec,arată atât de bine. La naiba cât de frumoasă poate fi?

-Um..da,bine. 

Când am ajuns la librărie era imensă,am intrat odată cu ea căci tot timpul am tăcut sau dacă spuneam ceva ea doar dădea din cap în semn de "nu" sau "da".
O urmăream  și o priveam cum degetele sale ating foile lent,ușor și delicat pentru a nu le deranja. De ce arată atât de bine când face asta? 
S-a uitat la mine și poi stânga-dreapta.

-Cum ți-se pare? mi-a cerut o părere la o carte.

-Adică?

-Pe care să o iau? 

Nu înțelegeam atât de bine ce spunea,uneori a fi om este atât de complicat în cât îmi este bine demon. 

-Care dintre cele două crezi că este mai bună? 

M-am dus lângă ea cu aproape tot corpul și mi-am așezat capul peste umărul ei iar ea a rămas mirată,punându-mi mâinile peste ale ei. 

-Asta spun,iar ea dă din cap întorcându-l încet spre mine. Eram amândoi în același punct vizual până în spatele nostru cade o carte. 

Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️

𝙻𝚒𝚜𝚝𝚊 𝚍𝚎 𝚙𝚊𝚌𝚊𝚝𝚎  -𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 - Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum