20⚝

453 43 45
                                    

L-am tras într-un sărut puternic în cât buzele mele aproape gemeau de plăcere nu doar eu,atingerile sale peste fața mea.

-Oprește-te.. mi-a spus

-Nu pot,am răspuns și l-am tras mai aproape.

-Esme.. ești pe cale să faci dragoste cu un demon.

-Tu ești cel pe care mi-l doresc,am șoptit.

-Nu acum.. ești încă o copilă. Mi-a răspuns și în acel moment vocea din cap mi-a zburat,am revenit eu.

-Yash.. Jungkook!

-Lanțul.. Lanțul te face să vrei alt ceva,Lanțul tău este creație din al meu iar al meu are părți demonice dar tu tocmai ai pornit acea parte.

Am respirat rapid în timp ce-l priveam. Dar mi-a răsunat în minte acele cuvinte...

"Ești pe care să faci dragoste cu un demon" ,la naiba.. nici nu băiat nu m-a atins iar eu eram pe cale să-mi pierd mințile cu el. Totuși..

-Jungkook.. am spus și mi-am întors capul căci aveam o rușine de nedescris. Cum este să faci dragoste cu un demon?

A rămas socat dar în liniște,privindu-mă ca apoi să mă ridice în fund.

-Esme.. a face dragoste cu un demon nu este ca cea cu un om,a face dragoste cu un demon înseamnă mii de oase rupte apoi plăcere.

-Adică? am spus speriată iar el m-a tras în brațe.

-Adică corpul tău îmi preia energia deveind un trup iar eu devin unul cu tine,dar în acelasi timp puterea mea îți va seca trupul poți simți o durere de ți-se rup oasele. După ce durerea trece corpul tău rămâne cu energia mea iar eu cu a ta,iar șansele ca tu să devii parte din minte sunt mari. Însă.. plăcerea ofertiă de un demon este mai intensă ca cea umană,simți durere dar plăcerea  maximă.
L-am privit de parcă voiam să încerc asta mai mult ca orice,m-a făcut să-l vreau pentru mine încă de când l-am văzut,vreau să fie al meu.

-Jungkook..

-Nu,doar..

-Vreau să încerc..

-Esme.. ești sub vraja talisanului. Ridicându-mi capul și privindu-mă în ochii. Tu ești umană,iar eu demon.. Tu ești fragilă iar eu nu vreau să te distrug.

Mi-am lăsat ochii să se închidă. Am căzut într-un somn profund căci m-am trezit peste trei ore cu un tricou pe mine și cu Jungkook pe marginea patului. M-am ridicat speriată cu o durere de cap iar el s-a întors către mine.

-Ce s-a întâmplat? Îmi aduceam aminte ceva dar era în ceață,totul..

-Ai fost supusă lanțului,a zis punându-mi mâna peste bucata de cristal.

-De ce? Cum.. am șoptit iar el s-a uitat la mine.

-Când te îndrăgostești lanțul devine prea puternic,mai ales fiind doi poli opuși unul de celălalt.

-Dar..

-Esme.. venind aproape de buzele mele,vreau să-mi spui ceva dar sincer.

-Um..? am murmurat în timp ce-l priveam.

-Mă iubești? m-a întrebat iar eu simțind că tot sângele din corp devenea o cascadă,un râu rapid care trecea așa de repede că-mi amorțea corpul.

-De ce mă întrebi asta,Jungkook? i-am răspuns când mintea mea încerca să proceseze ce vorbesc.

-Da sau nu,domnișoară Esmne.

Am înghițit în sec,arăta al naibi de bine și al dracului de senzual când îmi pronunța numele.

-Nu.. am spus rapid dar și greu.

-Sigur? Căci nu cred că ăsta-i adevărul.

Citești gânduri?

-Nu mereu.

Ieși din capul meu.

-Este distractiv.

La naiba,nu.

-Știu că mă iubești.

-Ba nu..

-Esme.. Lanțul devine prea puternic și nu știu cum să-ți spun dar.. uitându-se la buzele mele apoi la ochii mei și într-un final mă sărută.

Am simțit că voi amorții când i-am simțit buzele dulci împreună cu ale mele,era cel mai dulce sărut pe care l-am avut cu cineva. Când l-am tras mai aproape de mine am simțit că trebuie să mă opresc.

-Jungkook..

-Mă voi opri eu,nu te voi forța.

I-am zâmbit și m-am simțit mai bine că m-a înțeles. L-am luat în brațe și când mi-am adus aminte că mama și Matth sunt încă la spital și cred că Matth va sta seara asta acolo m-a trecut un fior rece dar voiam să profit de asta pentru a rămâne cu Jungkook.

-Ne uitam la un film,spun dintr-o dată fără ca nici eu sa realizez.

-Acțiune sau dragoste?

Am înghițit în sec..

-Dragoste căci sunt singurele la care mă uit.

A zâmbit pervers și apoi s-a aruncat în pat făcându-mi semn să mă așez. Mi-am dat ochii peste cap și am căutat un film,bun pentru noi.
Când erau scenele cele mai picante Jungkook venea tot mai aproape de mine,deșii mă gândeam să fac asta.. într-un fel mă simțeam că nu este timpul. Mi-am întors capul și l-am văzut lângă mine,și-a lăsat capul peste umărul meu și m-am simțit cu adevărat iubită de cineva.

Acum ori niciodată,trebuie să o fac.

Am vrut să spun ceva dar o bubuitură de jos s-a auzit iar eu am sărit mai ceva ca popcornul,ieșind pe ușă rapid și observând-o pe mama care s-a întors udă din cap până în picioare.

-Esme,de ce nu dormi?

-Este abia 21,cum să dorm..

-Ah,da.. și-a dat o palmă peste frunte,apoi intrand în bucătărie.

-Ce s-a întâmplat?

-Am uitat pastilele lui Matth,dându-și și ea ochii peste cap. Când le-a luat mi-a zâmbit ca apoi să mă întrebe:

-Ai mâncat ceva?

Am dat din cap venind spre mine și sărutându-mi fruntea a plecat.

-Ai grijă de tine,nu sta până târziu.

A închis ușa și m-am întors în camera mea unde Jungkook se uita pe geam la mama mea,pracă minunat de lumea de afară.
M-am dus și eu la el în timp ce l-am prins de mijloc ușor,simțindu-i căldura. Avea un corp atât de cald în comparație cu al meu.

-Esme.. ești sigură că vrei să faci asta? i-am auzit vocea parcă durerea era la el.

-Vreau să fi uman la fel ca mine.

S-a întors și s-a uitat în ochii mei,puteam să-i văd frica cum sclipea.

-Fii sigură ca vei avea o parte din mine.. pe care nu o poți scoate decât să mori,omorâtă de mine.

Mi-am mușcat buza în timp ce-l priveam.

-Atunci așa să fie. I-am zâmbit.

-Lista ta de păcate devine mai mare când nu mă asculți,mi-a șoptit.

-Asta este și ideea,i-am șoptit iar atunci i-am putut vedea zâmbetul pervers.

Într-o secundă m-a lipit de perete simțindu-i mâna ușor pe gâtul meu,plăcut și elecrizant care îmi făcea corpul să tremure sub atingerile sale energetice.

-Spune-o,mi-a șoptit.

-Sunt a ta.

Atunci buzele noastre se unesc,creeând cel mai senzual sărut avut în viața mea. Mă înnebunea atât de tare dar atât de plăcute pentru mine,era un demon total paralel cu viața dar nu paralel cu mine. Mă făcea să-mi pierd orice gând când eram cu el,devenea o persoană împreună doar eu și cu el într-o lume în care noi eram stăpâni.

Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️

𝙻𝚒𝚜𝚝𝚊 𝚍𝚎 𝚙𝚊𝚌𝚊𝚝𝚎  -𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 - Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum