26⚝

377 42 25
                                    

Capul meu se întoarce spre el,eram roșie căci știam în ce sens avea să "despachetăm„ .

-Um.. am răspuns dar mâinile sale deja ajunse peste șoldurile mele,ridicându-mă în brațele sale. 

-Suntem doar noi doi,în seara asta,Esme. Tonul voci sale mă făcea să-mi pierd numele,încet-încet eram pierdută dacă continua așa. Mâinile sale erau peste fundul meu acum ca sabilitatea să rămână și să nu cad. 

Sărutul său cald,buzele calde peste gâtul meu cald totul era un infern,un iad de plăcerile și totodată lângă el era cel mai frumos loc unde fiecare parte din mine arde,fiecare celulă din corp era doar a lui. Buzele noastre creau cel mai frumos sentiment și cel mai dulce,muscătura sa de buză m-a făcut să-mi dau capul pe spate timp să-și coboare buzele peste gâtul meu. Când am simțit cum mă așează peste blatul din bucătarie ochii mei se închid,lăsându-l să-mi creeze în corp plăcerea dorită de el. Mâinile mele coborau peste abdomenul său și urcând spre umeri,ajungând în cap trăgând ușor de el și auzind glasul său. 

-Ești atât de caldă,a spus iar mâna sa mi-a înconjurat spatele capului. Mâna lui îmi mângâia ușor ceafa în timp ce buzele sale creau mici săruturi peste gât. 

-Lângă tine ard,ard mai tare ca focul. 

-Atuci te voi stinge,mușcându-mi lobul urechii și trecând cu limba peste buze. 

Dar atunci o bătaie în ușă puternică s-a auzit,mai puternic de atât numele meu nu a fost atât de trist strigat niciodată ca până acum. Speriată m-am dat jos rapid și i-am făcut semn lui Jungkook să se poarte normal,cine poate să-mi strice din nou momentul.. 

Mă uitam peste vizor și observ o persoană stând cu capul în jos și cu mâna peste ușă. M-am uitat speriată la Jungkook care a venit la mine și a deschis el.

-Da? 

-Esme? spune femeia iar atunci Jungkook se uită la mine,deschizând ușa de tot. 

Când i-am văzut fața plină de lacrimi,roșii și cum mergea,sprijinită de perete m-am panichat mergând rapid să o țin. Și-a pus mâna după capul meu și mergeam împreună în sufragerie unde am așezat-o pe pat. I-am cerut lui Jungkook un pahar cu apă iar el s-a dus să aducă unul,spunându-i că sunt în dulapul de sus. 

-Ce s-a întâmplat,mamă? am întrebat-o în timp ce i-am mângâiat ușor mâna. Îmi era atât de milă de ea..

Nu spunea nimic doar încercă să respire,era tristă și cu adevărat ceva nu mergea bine în căsnicia cu iubitul ei.. 

-Matth a spus că nu vrea să ne căsătorim,și apoi..

-Apoi? am spus în timp ce i-am întins paharul  cu apă  adus de Jungkook,mulțumindu-i. 

A băut din apă,încet calmându-se iar noi așteptând un răspuns de la ea cu greu.

-Ne-am certat atât de tare că mi-a spus "Te voi da afară din casă,nu meriți ce ai"  iar atunci am plecat căci nu voiam o certă și mai mare. 

Am rămas cu gura căscată ca la dentist,cel ce nu merită aici este el, nu o merită pe mama mea,nici un fir de ață..

-Ce ticălos,un nesimțit! am spus în timp ce m-am ridicat în picioare. Punându-mi mâna la cap,îl voi face să plătescă. Va vedea el cine nu merită. 

-Esme..

-Nu,deci.. te rog,poate să fie el cine o fi.. dar nu meriți să fi tratată ca și când nu meriți ce-i mai bun. Cel ce nu merită nimic este el,el este cel care a venit la noi în casă doar cu niște bani pe care nici aia nu i-a avut destui. EL ESTE CEL CE TREBUIE DAT AFARĂ,NU TU.. și,mai important de atât este casa tatălui meu. Am spus percă prea dureros pentru mine,era casa unde mama și tata au cumpărat-o pentru mine, ca eu să trăiesc acolo în liniște și pace dar.. se pare că destinul avea altă cale. 

-Scumpa mea.. 

-Nici un scumpa mea,tu nu poți să trăiești așa,mamă.. în numele lui Dumnezeu!

S-a uitat la mine,ținând paharul de apă în mână și apoi ridicând ochii spre Jungkook. 

-Vă mulțumesc.

Jungkook a dat din cap zâmbind ca apoi mama să-mi facă semn cu ochii,așteptând să-i spun despre el.

-Ah,Jungkook.. spun și îmi duc mâna spre ceafă. Este iubitul meu,am spus iar el se uită mirat la mine. Nu mai era un spirit acum..

R-Iubit?

-Da,iubit și viitor șot. Am spus rapid fără să gandesc. 

Jk- So..- ce?

Mama s-a uitat la el apoi la mine,nici eu nu mă credeam uneori dar tot ce voiam pe viitor era ca el să rămână lângă mine căci doar lângă el pot să iubesc.

R- Și mei când aveai de gând să-mi spui despre faptul că ai un iubit? nervoasă fiind.

Am înghițit în sec,nu știam ce răspund dar știam că într-o zi aveam să-i spun..

-Ăm.. păi abia a.. -

Jk- Abia m-am întors din străinătate,spune el și mă salvează. Nu aveam cum să-i spun că este un demon abia venit pe pământ și în care credeam că nu o să-l mai văd niciodată. 

-Exact, am spus mergând spre el. 

R- Da..- 

-Bine,gata cu interogatoriul,Jungkook și cu mine locuim împreună. 

S-a uitat la mine speriată și mirată în același timp,de parcă era un soc mai mare că stă la mine în casă un baiat decât că aș avea un iubit. Își plimbă rapid ochii de la mine la el și apoi s-a ridicat punând paharul de apă peste masă. 

R- În seara asta voi sta aici,pentru a vă pazi,galsul ei era atât de dur. 

-CE?! Am țipat fără să vreau,de ce mereu îmi strică planurile?

R- Ce ai spus domnișoară? 

-Nimic.. bonsuflându-mă iar Jungkook râdea la fel și mama. Apoi am plecat împreună la masă căci simțeam că voi muri de foame.

În timp ce mama stătea la televizor parcă începea să adormă eu l-am prins pe Jungkook de mâna și am plecat în camera noastră. 

-Ce ai de gând Esme? aud vocea lui în soaptă iar eu i-am făcut semn să tacă. Ajungând amândoi în camera unde am închis ușor ușa și m-am lipit de ea. Uitându-mă la Jungkook care și-a pus mâinile pe o parte și de alta a mea.

-Vrei să termini ce am început,vocea sa joasă era dementială în capul meu. Hormonii mei aveau să-și lase puterea asupra mea. 

-Cine a spus că am terminat? mușcându-mi buza și apoi el venind spre mine parcă nerăbdător. 

Bună,îmi cer scuze de posibile greșeli gramaticale. ❤️

𝙻𝚒𝚜𝚝𝚊 𝚍𝚎 𝚙𝚊𝚌𝚊𝚝𝚎  -𝓙𝓾𝓷𝓰𝓴𝓸𝓸𝓴 - Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum