9.Bölüm

7 0 0
                                    

Aşkın

Çınar

Çınar , Dora'nın evine gittiğinde Dora'nın evde olmadığını gördü. Telefonu çıkartarak

"Amca çabuk bana ulaş. Önemli!" diyerek telefona mesaj bıraktı.

Çınar 20 cevapsız aramadan sonra aramayı bırakmıştı. Adam bir an da ortadan kaybolmuştu. Amcasının genel huyuydu bu. Hep önemli durumlarda ortadan kayboluyordu.

En sonunda Çınar okulun yolunu tuttu. Motoruna binerek 15 dakikada okula ulaştı. Bu sefer çok devamsızlık yapıyordu. Yakında 2-3 haftaya kalmadan sınavlar başlayacaktı. Bu sene son senesiydi. Okulu bitirip başka yerlere gitmeyi düşünüyordu. Ta ki son olaylardan sonra fikri değişmişti.

Okulun otoparkına motoru park edip okulun içine girdi. Güvenlikci Demir abiye selam vermeyi de unutmadı.

Arkasından "Selam. Nasılsın?" dedi bir kız neşeyle.

Bu kızı hatırlıyordu. Ama adını hatırlamıyordu.

"Selam. İyiyim sen?" dedi Çınar.

"İyiyim. Şey... Derse mi giriceksin? Beraber yürüyelim mi?" dedi kız ona bakarak.

Kızın Çınar'dan hoşlandığı belliydi.

"Evet derse giricem. Sen de derse giriceksin heralde?" dedi Çınar gülerek.

Kız kafasıyla onaylayarak "Evet."

"Niye okula gelmedin? Ben senin yerine imza attım merak etme. Yani yok yazılmadın." dedi kız neşeyle.

"Teşekkür ederim" dedi Çınar gülümseyerek.

Bu kız sayesinde yok yazılmıyordu Allah'tan.

Merdivenden çıkarak sınıfa ulaşmıştı. Kızla aynı sınıfta olduğu için kızda yanındaydı. Hoca çoktan gelmiş konuyu anlatıyordu. İkisi de özür dileyerek sınıfa girdiler. 1 saatlik dersten sonra aşağıya indi. İlk dersi tamamlamıştı. Son iki dersi kalmıştı.

Kafeteryaya indiğinde Gökhan'ı oturuyorken gördü. Yanında Aşkın ve Anıl vardı.

Yanlarına gittiğinde "Ooo... Çınar beyfendi siz buralara gelir miydiniz?" dedi Aşkın.

Çınar gülerek "Geldik işte." dedi.

Çınar'ın arkasından biri omzuna sarıldı. "Gençler nasılsınız?" dedi Damla.

"Benim kızım geldi işte." dedi Aşkın. Damla'nın yanına giderek sarıldı.

"Sen nerdeydin bakayım? Özletiyon kendini bu aralar." dedi Aşkın Damlaya

"Aşkım zaman bulamıyorum ki. Söz bu günümü sana ayırıcam." dedi Damla Aşkın'ın yanağını öperek.

Onlar aşkını yaşarken Çınar çoktan Gökhan ve Anıl'ın yanına oturmuştu.

"Her yer çift. Tek benim sevgilim yok abi. Nereden buluyor bu millet anlamıyorum? Devlet mi dağıtıyor?" diyerek Anıl isyan etti.

"Abim sen ne uğraşıyon , git pazara al." dedi Gökhan gülerek.

"Valla mı len?" dedi Aşkın Gökhan'a bakarak.

Gökhan , Aşkın'nın bu haline güldü.

"Tabi , oğlum."

"Len inanma şuna. Senle dalga geçiyor." dedi Çınar gülerek.

"Valla abi sen beni mi kekliyon?" dedi Anıl.

Gökhan "Abim sen bana güven. Ne inanıyon şu yüzsüz Çınar'a." diyerek kafasına vurdu Çınar'ın.

Çınar gülerek onlara baktı.

DoluçınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin