Bölüm 19: Gizemli Şeyler

3.2K 226 146
                                    

Selamlar herkese. Upuzun bir bölümle geldim.

Medya: Barın ve Asel

Uyarayım, fazlaca yakınlaşma görmek istemeyenler ve yaşı daha küçük olanlar okurken o kısımları atlasın.

Pasajlara bol bol yorumunuzu bekliyorum.
Keyifli okumalar..

2 ay önce...

Bir adam var.

Hayatımın her dengesiz yolunun çıkışını kendiyle kapatan bir adam... Hüzün yolumun, mutluluk yolumun, heyecan yolumun yine ufkunda onun ışığı parlıyor.

O yollarda hep karşı karşıya geliyoruz. Elini uzatıyor, bana gülümseyerek bakıyor. Bir etezyen sıyrılıyor aramızdan. Alnının üzerine düşen kahverengi tutamları yaramazca kıpırdanıyor.

Kısık bakan gözlerine kaç ömür sığdırılacağından bir haber yaşıyor.

Ona doğru adımlıyorum. Sonunda ellerimiz buluşuyor. Her hücreme elektrik verilmiş gibi titriyor onun yanında acizleşen bedenim. Dudakları kıpırdanıyor. Bir şeyler söylüyor. Yeni bir yola tekrardan girmem için bana eşlik ediyor. Yolun sonunda beni bekleyeceğine söz veriyor. O her zaman sözünü tutuyor.

Bazen korkuyorum. Her korkumda bunu hissediyor. Beni göğsü içine hapsediyor. Sonra korktuğum yoldan benimle beraber yürüyor. Korkulacak bir şey olmadığını, her ne olursa yanımda olacağını söylüyor.

Beni korumak pahasına zarar görüyor. Her zerreme kutsalmışcasına muamele yapıyor.

Her zerresinin güzelliği adına yaradana şükranlarda bulunuyorum.

Adına kusur denen unsurların, gözümde onu ne kadar mükemmelleştirdiğinden habersiz yaşamasına izin vermiyorum.

Onu özel kılan her detaya olan aşkımı dile getiriyorum. Her güzelliğini dudaklarımla buluşturuyorum.

O adam, dünya üzerinde saklanılması gereken bir hazine iken bana sunuluyor.

Her gözyaşım parmaklarının ucunda bitiyor. Her akşam parmakları saçlarım arasında dolanıyor. Bazen dizime bazen göğsüme yatıyor, orada uyuyakalıyor.

Şefkat dolu bakışları uykunun hükümranlığı altında yavaşça köşesine çekiliyor. Kapanan gözleri, ardına sakladığı iki sihirli mührü benden mahrum bırakıyor. O mühür kalbimin en derinine sonsuz bir izle basılmışken buna takılmıyorum. O gözleri göremeyecek olsam bile zihnimdeki yankısının her zaman gözlerimin önünde vuku bulacağını biliyorum.

Her zerresiyle her an ruhumla sevişen bir döngüydü çünkü bu.

Onun döngüsü...

Çıplak kolumda gezinen yumuşak dokunuşlar açtı, rüyalar aleminde dolanan bilincimi. Burnuma buram buram yayılan aşık olduğum koku, tam da göğsünde uyuduğum adama aitti. Elimin altındaki şişkin çıplak göğsünü hissettim.

Uyku mahmuru gözlerle uyanıp başımı biraz yukarı kaldırarak yüzüne baktım. Hayran bırakan yakışıklılığı ile tebessüm ederek beni izliyordu.

"Günaydın sevgilim." dedi kalın sesiyle.

Dudaklarımda bir tebessüm belirdi. "Sana da günaydın sevgilim." dedim yeni uyanmanın verdiği çatallı bir sesle. "Ne zaman uyandın?"

Parmaklarını saçıma dolayıp oynuyorken gülümsedi.

"Bilmem."

Ağzımı örterek hafiften esnedikten sonra uyuşuk hareketlerle gözlerimi ovdum. Bu sayede iyice ayıldım.

BANA BİZİ HATIRLAT | +16Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin