Ender'den
Tam istediğimi alacaktım ki Yusuf kendini geri çekerek kocaman açılmış gözleriyle hızla kalktı ve odayı turlamaya başladı.
"Iıı, şey ya!"
"Hm, ne?" derken onun garip bir heyecanla yaptıklarını izliyordum ve gülümsüyordum. Şu an aşırı eğleniyordum. Onun her yaptığı şey beni mutlu ediyordu.
Birden odada dolanmayı bırakarak mutfağa koştu. Orada da kendi kendine söylenmeye devam ediyordu.
"O zaman yemeyecek misin yani? Yok ya yersin illa ki, değil mi? Değil mi?" diyerek yüzünü tekrar bana çevirir çevirmez önüne geri döndü.
Yattığım yerden kalkarak yanına geldim ve sürekli hareket eden ellerini tutarak sarıldım. Bir tepki vermezken biraz daha sıkı sarıldım.
"Teşekkür ederim." dedim.
Biraz ellerimi gevşetince arkasına dönerek göz göze gelmemizi sağladı. Etrafa birkaç kararsız bakış atıp ellerini sıktığında acıyla inledim. Ne olduğunu anlamazken telaşla bana baktı.
"Ender! Ender, ne oldu?"
"Ellerini niye sıkıyorsun?"
"Ha?"
"Ellerini tutuyordum, sen de birden ellerini sıkınca canım acıdı." diye açıklama yaptığımda yine o kararsız bakışlara dönmüştü. Sonra birden yanağımda bir baskı hissettim. Ardından da hızla kaçışan Yusuf'un ayak sesleri ve kapı kapanma sesi.
Elim yanağımda, keyfim tam yerinde olarak güldüm. Arada gelen saçma ve ani hareketleriyle tatlılığından öldürecekti beni. Tabii yeri geldiğinde benden asla utanmazdı, bir büyüğümmüş gibi davranırdı ve bana yol gösterirdi.
Ayaklarımı sürüye sürüye ilgisinden faydalanmak için odasına girdim. Yatakta yüz üstü yatmış, kafasına yastığı koymuştu. Yanına sırt üstü uzanırken kalkmasını biraz bekledim. Kalkmayınca kaşlarımı çatarak yan döndüm ve dürttüm.
"İlgi istiyoruz." diye birkaç kere tekrarlasam da bakmaması sinirimi bozuyordu.
Kafasından yastığı çektim sinirle. Yastığı çekmemem için uzanan elleriyle ve kırpıştırdığı gözleriyle ne kadar mümkünse o kadar sinirle baktım ona.
"Niye utandın bu kadar?"
"Şey, normalde böyle yakın davranmazdık."
"Çünkü sadece dosttuk."
"Peki ya şimdi?"
"Nasıl görüyorsan."
"Uyayalım mı?"
"Hm." diye cevapladım.
Yusuf, kafasını karnımın hemen üzerine koyarak gözlerini kaparken saçlarına bir öpücük kondurarak ben de gözlerimi kapadım.
Gece bölümü yazarken uyuyakalmışım, kuzenim uyandırdı wldow0ldlfwp normalde bunu yayınlayıp yatacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bileklik [Mpreg (bxb)]
Short Story[Tamamlanmıştır (×23)] "Ben anne ya da baba olamam, ben bunu öğrenmedim. Benim gibi biri daha yetişmemeli burada." İyi okumalar,