Momentele de liniste au fost intrerupte de vocea mea care imi dadea de gol inevitabil starea de spirit. Deveneam din ce in ce mai agitata si nerabdatoare. Inca nu eram constienta de ce urma sa fac si in ce m-am bagat.
-Deci..? Imi ridic capul dupa pieptul fierbinte al lui Harry si dau de acea privire care ma rascoleste. Verdele smarald, innebunitor imi face sangele sa clocoteasca.
-Si s-a zis cu linistea. Sopteste sperand sa nu-l aud.
-Si ma rog,de ce esti morocanos acum? Il intreb in timp ce ma rostogolesc in patul mare si racoros perfect pentru corpul meu infierbantat. Cand stai langa Harry e ca si cand ai sta langa o soba in timpul iernii.
-Pai normal. tu esti bucuroasa, relaxata. Ti-ai primit partea. Se stramba la mine si eu neintelegand ce vrea sa zica, imi ridic spranceana intrebator.
-Aha, deci acolo vrei sa ajungi tu. Imi pare rau pentru tine. Femeia e la putere. Scot limba si il iau prin surprindere cand il lovesc cu perna si il dau jos din pat si ramane fara cearsaf.
-Hei. Se revolta si incepe sa rada. Cand observa ca e gol imi ofera o privire seducatoare si un zambet siret, evidentiandu-si gropita.
-Pune ceva pe tine. Il cert simtindu-ma cam stanjenitor.
-Mai devreme nu te deranja ca eram gol, deci nu vad o problema in asta. Incearca sa ma intarate, dar de data asta nu-i fac jocul. Ma ridic din pat, mergand la el cu cearsaful lung in jurul corpului meu si incerc sa-l acopar cat de cat. Dar nu prea ai cum sa acoperi un gigant. Asta pare Harry pe langa mine. Inca nu m-am obisnuit sa raman cu usurinta goala in fata cuiva chiar daca Harry nu e un strain. Acum imparteam amandoi acelasi cearsaf si cum nu-si poate stapani mainile, acum erau pe soldurile mele, strangandu-le usor. Bineinteles ca nu am putut rezista tentatiei si i-am inconjurat gatul ridicandu-ma pe varfuri sa-l sarut. E prea mare ispita. Buzele lui care se departeaza la fiecare cuvant, prea ispititor. Am zambit involuntar cand am vazut in oglinda din spatele nostru noua mea achizitie ce-o port pe gat.
-Mandru? Zambesc, cand vad ca privea fascinat capodopera.
-Evident. Ma intoarce in asa fel incat spatele meu sa fie lipit de pieptul lui si sa ne putem privi in totalitate in oglinda. De fiecare data cand ma uit la Harry il admir. E atat de frumos. Totul e perfect la el.
-Harry? Deja mi-a venit alta idee in cap cand am vazut cat de bine ii imbraca tusul pielea.
-Da? Fata lui s-a transformat in una de neuitat. Se vedea ca era ingrijorat fiindca nu stia ce voi zice.
-Ce ai zice daca mi-as face si eu un tatuaj? Ii mangai tatuajele ce-i acopera bratele.
-In niciun caz! Ai innebunit? De ce sa iti faci tatuaj?
-Daca stiam ca o sa faci asa nici nu te mai intrebam, ma duceam direct. Glumesc pe seama lui. Tu de ce ai tatuaje?
-Pentru ca eu sunt eu. Tu nu ai de ce sa iti acoperi pielea cu prostii.
-Da.. Bine, prostii cum zici tu. Ma duc la sertar sa imi iau lenjeria, lansadu-l gol in mijlocul camerei. Am vorbit prea mult.
-Niciun bine. Promite-mi ca nu o sa faci vreo tampenie de-asta.
-Parca ai fi mama, Harry. Daca stau sa ma gandesc nici mama nu imi mai interzice lucruri. Ce ma enerveaza cand se comporta asa.
-Esti incredibila. Pufneste.
-Eu sunt incredibila? Tu imi interzici mie un amarat de tatuaj si tot eu sunt aia incredibila?
-Jessica de ce trebuie sa te incapatanezi mereu? Mai bine hai sa ne pregatim. Nu vreau sa ne certam acum. Isi trece mana prin par vizibil nervos. Decid sa nu-i mai raspund si raman in fata dulapului cu lenjeria in mana. Banuiesc ca trebuie sa ma imbrac cat de cat elegant. Trebuie sa fiu gata pana iese Harry din baie. Imi aleg o rochie neagra, dantelata cu un decolteu decent si o pereche de pantofi rosii, accesorizati cu un plic de aceeasi culoare.
CITEȘTI
His love is perfect for me |Book one|
FanfictionCine ar fi crezut ca un accident iti poate schimba total viata?! Ea, o simpla fata cu o viata frumoasa si tot odata grea. A cunoscut iubirea doar o singura data. Va putea sa-si depaseasca temerile? Ce se va intampla cand se vor intalni? Ce se va in...