Jessica P.O.V.
-Mama, te rog, nu vreau atata sclipici pe astea. Ii spun, uitandu-ma crucis la invitatiile pe care voia sa le aleaga mama.-Dar sunt atat de fancy. De ce nu iti plac? Intreaba ea neputand sa se desprinda de ele.
In regula, le lasam aici. Ii spune vanzatoarei cand ii arunc o privire urata. Scot telefonul din geanta si vad numele lui Harry pe ecran.-Hei. Ii raspund continuand vanatoarea de invitatii.
-Iubito, am aranjat locul si e mai mult ca perfect acolo. Aveai dreptate. La tine cum merge?
-Mama nu se mai desprinde de niste invitatii cu sclipici. Ii spun si incepe sa rada.
-Ce face fetita mea?
-Ma oboseste. Pot sa jur ca am alegat la maraton si mai trebuie sa merg si rochie si restul. Il anunt, facandu-mi programul in cap.
-Ok iubito. Ai grija de tine. Eu ma duc sa rezolv cu decoratiunile de pe acolo si cu florile.
-In regula. Am incredere in gusturile tale, sa nu fie prea sinistru te rog. Radem amandoi acaparand atentia din jur. Te iubesc, inchid si revin la mama.
-Le alegem pe astea. Iau invitatia analizand-o. Se potriveste cu decorul. Alba, cu un scris ingrijit si pe margini cu aplicatii de trandafiri rosii.
-Buna alegere, imi zambeste vanzatoarea. Cate va dau?
-Cam 170, raspunde mama in locul meu si imi maresc ochii. 170 de persoane, ce naiba?!
-Azi o sa vi le trimitem la adresa pe care ne-ati dat-o. Isi verifica calculatorul.
-Perfect. Multumim. O trag pe mama si iesim afara din magazin.
-Rochia. Oftez cand ma pun la volan. Clar am luat-o razna. Insarcinata in sapte luni, merg sa caut rochie si sa imi fac nunta.
-Scumpo, verighetele sunt gata?
-Banuiesc ca da. Zayn si Bella se ocupa de ele.
-Asta e bine. Unde mai trebuie sa mergem azi? Intreaba rasufland greu.
-La rochie si cred ca e suficient pe azi. Rasuflu, stragand volanul mai tare. Sincer, am nevoie de odihna. Multa odihna. In ultimul timp nu prea am mai avut timp de nimic. Nu am mai fost pe acasa, ma intalnesc cu Harry doar seara si atunci nu apucam sa vorbim pentru ca ne ia somnul pe amandoi si asa decurge ultima saptamana.
Mai e doar o luna pana la nunta si nu imi vine sa cred. Poate ca m-am apucat tarziu de pregatiri, dar vreau sa fie nunta la care eu am visat. Nici prea simpla, nici prea incarcata. Incadrata undeva la mijloc. Sa fie cu gust.
Anne si tatal lui Harry se ocupa si ei de alta parte de aranjamentele locului, Harry e practic disperat ca nu si-a gasit costum si a zis ca el o sa vina in blugi si camasa, Bella si Stacy sunt agitate pentru rochii. Le-am spus sa isi aleaga orice model de rochie, dar sa fie alba la fel ca a mea. Mama e si ea stresata cu tot ce se intampla, iar mie imi vine sa urlu la propriu dupa o ora de somn. Merg la rochie si dupa direct acasa. Fara opriri nicaieri. Deja ziua e umpic pierduta ca e dupa-amiaza, dar nu conteaza.
Parchez masina in fata atelierului si cobor, extenuata de miscarea asta. Ma bucur ca n-a trebuit sa mai caut si un magazin de rochii. Prietena mamei e designer si am zis sa incercam aici prima data.
-Intra scumpo. Deschide mama usa de sticla, facandu-mi loc. M-am saturat de diferenta asta de temperatura. Afara umpic racoare, iar in magazine caldura completa. Nunta in martie, in Londra. Dragut totusi.
-Buna Natasha. O salut.
-Cum iti merge Jessica? Am auzit ca te mariti, o sa ai si un bebe, toate bune nu?
CITEȘTI
His love is perfect for me |Book one|
FanfictionCine ar fi crezut ca un accident iti poate schimba total viata?! Ea, o simpla fata cu o viata frumoasa si tot odata grea. A cunoscut iubirea doar o singura data. Va putea sa-si depaseasca temerile? Ce se va intampla cand se vor intalni? Ce se va in...