8. Din ce in ce mai ciudat.

13.9K 525 96
                                    

Urasc acel moment cand visezi cel mai frumos si fix atunci e timpul sa te trezesti si sa iti taraie alarma in cap. Si atunci realizezi ca defapt te zguduie cineva sa te trezeasca.

"Jessiiiiicaaa trezeste-te odata."urla Bella.

"Ce naiba e si cu tine?"o intreb eu.

"Cum adica si cu mine? Ce s-a intamplat? Ne-am trezit cu nervi deja?"glumeste ea.

"Ar trebui sa te omor pentru ce mi-a facut ieri."ii spun.

"Nu e vina mea ca erai prea ocupata cand am venit sa te anunt."rade.

"Ce? Ce ai vazut?"o intreb rapid.

"Stii tu.. Tu si Harry.. Imbratisare.. Odoodoo."face o inimioara din degete si imi trimite un pupic in aer.

"Termina! Nu e nimic."incerc eu sa ii explic.
"Da.. Sigur si eu ziceam la fel."Bella e Bella. Nu ai cum sa o scoti din ale ei si uneori are dreptate.

"Ok.."oftez si ma apuc sa ii explic.

"Deci..?"intreb.

"Ce pot sa zic. Arata bine tipul, te place, merge de o relatie. Cred ca v-ar sta bine impreuna."imi spune.

"Bella... Stii ca nu pot."

"De ce nu poti Jessica?! Ai 17 ani. Inteleg ca te-a durut toata chestia prin care ai trecut si ti-a fost greu dar odata si odata trebuie sa treci peste. Stiu ca l-ai iubit enorm, dar altcineva in lumea asta fie Harry, fie Taylor sau oricare alt baiat asteapta sa ii faci loc acolo, in inima ta si sa iti daruiasca dragostea lui.Si daca se iveste ocazia acum, de ce sa nu o faci. Adica asta e parerea mea. Orice ai decide eu voi fi alaturi de tine mereu."spune si ma imbratiseaza.

"Ok... Ai dreptate. Chiar daca inca ma doare, trebuie sa trec peste. Si cred ca ar fi si el fericit daca m-ar vedea pe mine fericita. Ce ciudat mi se pare sa zic asta. Eu fericita? Bells pe tine nu pot sa te mint. Imi e frica. Stiu ca e prea devreme, dar ce fac daca ma indragostesc de Harry? Stiu ca nu o sa fie bine si tot eu o sa ies ranita. Plus ca Harry nu s-ar uita niciodata la mine si mai ales sa simta ceva pentru mine."ii spun trista.

"Jess, daca nu incerci, nu ai de unde sa stii. Si de ce sa nu simta ceva pentru tine? Esti o fata frumoasa la care gasesti toate calitatile pe care si le-ar putea dori cineva. Parerea mea e ca merita sa incerci. De ce nu vrei sa il cunosti mai bine? Poate asa o sa iti dai seama daca e ok sa incerci sau nu."imi sugereasa ea.

"Da.. Poate ca ai dreptate. O sa ii dau o sansa ca prieten. Nu stiu cum de am uitat ca el e deja cu cineva..."

"Nu e adevarat. Maimuta aia nu e iubita lui. E doar .. Hmm.. Garajul in care isi baga masina cand nu mai gaseste locuri mai bune, sa zic asa."incepem sa radem amandoua.

"Azi mergem cu el prin Londra."ii reamintesc.

"Va duceti.ma corecteaza. Aseara m-a invitat Marcus la o intalnire."se citea bucuria pe chipul ei.

"Super. Ma bucur mult pentru tine. Uite-te si tu. De ce sa vorbim de mine cand sunt lucruri mai importante?! Trebuie sa te ajut cand venim de la scoala. Apropo de ce m-ai trezit la 6?"ii spun eu mirata.

"Pai.. Voiam sa te intreb de aseara si voiam sa te rog sa ma ajuti cu intalnirea."imi spune.

"Sigur ca te ajut.ii zambesc. Il iubesti?"

"As putea spune ca m-am atasat de el si incep sa simt ceva mai mult pentru el."spune sincera.

"Ma bucur pentru tine Bells."o imbratisez.

"Si eu ma bucur ca ai decis sa ii dai o sansa lui Harry, chiar daca e doar ca prieteni...deocamdata."spune si incepe sa rada.

"Ok, sa lasam astea acum si sa ne imbracam."spun deja indreptandu-ma spre baie.
Mi-am luat o pereche de blugi stramti, un maieu alb si o camasa de blugi. M-am incaltat mi-am luat geanta si telefonul si am iesit in curte asteptand-o pe Bella. Mama si Alice nu erau acasa , erau plecate asa cum au zis aseara.
Parca nu as vrea sa il vad pe Harry azi... Ma simt usor jenata din cauza a ceea ce am facut, dar cum a zis si Bella, trebuie sa ii dau o sansa. Pana la urma toata lumea merita una.
Dupa o jumatate de ora de asteptare apare si Bella, imbracata asemanator mie doar ca ea avea un tricou rosu care ii venea perfect si se potrivea cu ochii ei albastri.

His love is perfect for me |Book one|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum