52. Liniste si pace.

5K 261 23
                                    

Jessica P.O.V.
Ne-am luat 'la revedere' de la restul familei, mergand spre masina. Poteca poleita te putea face cu usurinta sa ajungi jos. Harry inca ma tine de mana pentru a se asigura ca o sa fiu pe picioarele mele pana ajungem la masina.
Gerul de decembrie completeaza atmosfera, facandu-l pe Harry sa dardaie putin. In momentul asta mi-e mila de el si as vrea sa ii inapoiez sacoul, dar mai bine il pastrez eu. Se descurca el cu frigul.

-Harry, tu conduci. Ii impun si ma urc deja in masina.

-Ok iubito. Te-au lasat abilitatile de sofer? Era pus pe glume.

-Trebuie sa recunosc, nu puteam sa concurez cu tine, cu un asa sofer. Ii fac jocul. Harry accelereaza mai mult, lipindu-ma de scaun.
Daca nu o sa incetinesti acum, ma dau jos. Ii spun nervoasa. Urasc viteza pe vremea asta, imi aduce aminte de accidentul lui Harry de demult si imi provoaca o stare nasoala.

-Scuza-ma iubito. Ai dreptate, drumul e alunecos si trebuie sa fiu atent. Oricum o sa ajungem. Isi pune mana pe coapsa mea, privindu-ma.

Sa ajungem...acasa. Adica la noua noastra casa. Asta o sa fie umpic ciudat. O sa imi fie dor de Bella, de Stacy, de Zayn care ma enerveaza uneori si de Niall. Ma obisnuisem destul de tare cu ei in preajma mea atunci cand ma trezeam dimineata, dar va fi bine. Eu cred asta.

-De ce esti asa ganditoare? Harry isi intoarce privirea la mine pentru o secunda si o incruntatura apare intre sprancenele sale.

-Abia astept sa vad apartamentul. Ii spun excluzand cateva detalii.

-Oh, si eu abia astept sa iti vad fata cand o sa iti dai seama cat de bine ma pricep la cadouri. Glumeste.

Ajungem intr-un cartier rezidential si daca nu ma insel e langa London College.

-Harry, cumva London College e la 10 minute de aici? Intreb mirata.

-Cumva da. Raspunde simplu. Nu pot sa cred ca a facut asta. Stia cat de importanta e facultatea pentru mine si astfel imi demonstreaza ca tine cont de micile detaliile.

Intram in parcarea subterana, asezand masina pe locul care ne revine. In aceeasi parcare, urcam cu liftul pentru a intra in bloc. Intalnim un paznic caruia Harry ii explica ca o sa stam aici si acesta ne indruma spre intrarea in bloc.

Am intrat in lift din nou, apasand pe etajul 6.

-Ce zici iubito? Se apropie de mine, punandu-si ambele maini de-o parte si de alta a capului meu. Puteam distinge usorul miros de alcool din princina celor doua pahare baute la petrecere.

-O sa fie bine. Ii spun, privindu-l. Ochii sai verzi straluceau in lumina obscura a liftului. Respiratia sa calda se loveste de fata mea, provocandu-ma sa ravnesc la buzele rozalii.
Buzele noastre se afla la o distanta mica, atingandu-se. Harry si-a trecut limba peste buzele sale, umezindu-le. Se aude un clinchet si usa liftului se deschide cu un etaj mai jos. Harry isi retrage mainile, coborandu-le la fata mea, mai exact la ochi. Ce face? In lift intra doi batrani care se uitau ciudat la noi.

-Scuzati-ma, aveti vreo lanterna, bricheta sau ceva? Fetei i-a intrat ceva in ochi si o deranjeaza. Le spune Harry aducandu-le o scuza pentru a nu fi prins in fapt. Spre surprinderea mea batranul scoate o bricheta intinzandu-i-o lui Harry.

-Cand eram de varsta voastra si fetei mele ii intra ceva in ochi, mai mereu. Spune batranul, batandu-i apropo lui Harry, iar sotia lui si cu mine chicotim. Aprinde bricheta langa fata mea, luminand spatiul. Ranjetul ii statea pe fata si doar ma privea ca si cand n-ar mai fi fost nimeni in lift cu noi.

His love is perfect for me |Book one|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum