56. Nunta.

4.2K 252 45
                                    

Harry P.O.V.
Abia am deschis ochii si Jess imi lipseste. Aseara am decis sa dormim fiecare la casa lui. Eu la a mea si ea la a mamei sale. Bineinteles ca ea a venit cu minunata idee pe care am fost obligat sa o accept. Ziua cea mare. Nu-mi vine sa cred ca azi o sa ma insor cu ea. Cu femeia vietii mele si mama copilului ce-l voi tine in brate in fix trei saptamani. Ce ciudati suntem si noi. Abia am decorat camera si e inca goala. Bebelusul nu are decat cateva rochite in care sigur nu o sa incapa acum. Dupa nunta, sigur trebuie sa mergem sa cumparam tot. Absolut tot. De la patut pana la ciorapi si scutece.

Simt nevoia sa ii aud vocea mai mult ca orice, dar o sa rezist. Am gasit in sfarsit costumul cu care pot sa ma imbrac fara sa arat ca un simandicos afurisit.

-Harry, nu crezi ca ai dormit cam mult? Vocea lui Stacy ma irita inca de la prima ora.

-Iar ai venit sa-mi freci creierii de cu dimineata? Uitasem cum e. Glumesc eu cu ea.

-In zece minute sa fii jos. Imi impune si pleaca. Caut telefonul si vreau sa ii formez numarul, dar ma razgandesc. Avea dreptate Stacy. Chiar am dormit mult. E deja 1 dupa-amiaza si in patru ore voi fi cu ea. Ai rabdare Harry. Rabdare pe dracu'. Abia astept sa o vad in rochia alba, eclipsand totul in jurul ei, aratand ca un inger cazut din cer, purtand in pantec un ingeras mai mic.

Am tras pantalonii si tricoul pe mine si am coborat. In sufragerie erau toti, pe canapea, cu telefonele in mana.

-Uitati mirele prieteni. Zayn ma saluta in felul lui caracteristic.

-Ce faceti? Ii salut si ma asez langa Niall.

-Noi bine, tu ce faci. In patru ore te insori Edward. Zayn ma bate pe umar.

-Stacy, hai sa ne pregatim. Noi trebuie sa mergem la Jess sa o pregatim pentru tine. Spune Bella si imi face cu ochiul. Se ridica amandoua si urca sa se pregateasca banuiesc.

-Ce facem in ultimele tale ore de burlacie prietene? Zayn isi deschide doza de energizant.

-Ne relaxam. Spun calm si inchid ochii.

-Sa te relaxezi in ziua nuntii? Asta-i Harry. Blondul bea din cutia lui Zayn inchinand-o pentru mine.

Dupa o jumatate de ora, Bella si Stacy au coborat, machiate de doamna pe care n-am sesizat-o in casa si imbracate. Zayn si Niall nu isi mai iau ochii de la ele si intr-adevar sunt frumoase, foarte frumoase. Amandoua sunt diferite si arata atat de bine. Fetele si-au luat la revedere de la baieti si au plecat spre Jess a mea.

-Harry, cred ca e timpul sa te pregatim si pe tine. Unul ma ia de un brat si altul de un brat, ridicandu-ma.

Jessica P.O.V.
Bella si Stacy au ajuns aici si trebuie sa ma ajute. Mama si Alice sunt la fel de agitate si se plimba de colo colo. Vreau sa il vad pe Harry mai repede, sa ii vad zambetul atunci cand ma va vedea imbracata.

Am terminat cu machiajul si mai imi lipseste coafura, dar o sa o cer dupa imbrac rochia.

-Hei. Bella si Stacy intra la mine in camera si le vad emotionate pe amandoua. Rochile albe vin perfect pe trupul lor tras prin inel, iar machiajul si accesoriile completeaza totul.

-Sunteti atat de frumoase. Le complimentez si le pup pe amandoua.

-Sa te vezi pe tine. Imi zambeste Stacy.

-Brenda e mai agitata si mai emotionata ca tine. Pana acum a scapat de vreo trei ori clamele pe care coafeza i le-a dat sa le tina. Spune si radem toate.

-Nu imi vine sa cred ca sunteti azi alaturi de mine aici si nu-mi vine sa cred ca eu chiar ma marit cu Harry.

-Te iubim si bineinteles ca vom fi alaturi de tine, mai ales atunci cand o sa se nasca micuta noastra. Bella imi mangaie burtica prin halatul subtire.

His love is perfect for me |Book one|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum