Oficial, au trecut trei luni. Azi am intrat in al doilea trimestru de sarcina si... mergem in sfarsit sa aflam sexul bebelusului. Sper sa castig pariul cu Harry, atfel iese scandal. Oricum, nu conteaza cu adevarat ce o sa fie. Trebuie doar sa fie sanatos.
-Esti gata iubito? Vine spre mine, iar privirea mi se blocheaza pe el. Blugii negri taiati in genunchi, hanoracul negru si parfumul barbatesc ii puteau provoca un orgasm oricarei femei ce-l vedea.
-Ce s-a intamplat? Intreaba nedumerit.
-Arati periculos de sexy. Recunosc, muscandu-mi buza.
-Oh, deci eu eram problema. Ranjeste, prinzandu-ma in bratele sale si lipindu-ma de pieptul tare.
-Ar trebui sa ne grabim Styles. Vreau sa te vad umilit atunci cand eu si baiatul meu o sa iti aratam semnul pacii. Zambesc, sarutandu-l scurt si iesind pe langa el.
-Gresesti. Tu o sa plangi cand eu si fetita mea iti vom scoate limba si vom merge la sala de sport. Tipa dupa mine, facandu-ma sa rad. Casa e atat de pustie acum. Stacy si Niall au plecat la parintii lui Niall, iar Zayn si Bella la parintii lui Zayn. Inca nu stim daca vor petrece sarbatorile de iarna cu noi. Primul Craciun alaturi de Harry. Gandul asta ma emotioneaza extrem de tare. In curand va trebui sa merg sa iau cadourile.
Ultimele luni le-am petrecut cu mama si Anne, pe care am cunoscut-o mai bine si mi-am dat seama ca e o persoana extraordinara. Anne si mama mi-au explicat diverse lucruri pe care trebuia sa le stiu despre sarcina. Bella a fost foarte bucuroasa de calatoria in Emiratele Arabe. In momentul asta o invidiez. Ea la soare, haine subtiri, iar noi dardaind de frig. Ultima luna de toamna e teribil de rece. Vantul bate si ploile sunt tot mai dese. Bine, e normal pentru Londra. Prima iarna in Londra.
Harry a refuzat sa inceapa facultatea fara mine. A spus ca o sa aplicam amandoi dupa ce nasc, asa fiind cel mai bine pentru amandoi.
-Tu, in dreapta. Am aratat cu degetul spre el, dandu-i de inteles ca eu conduc. Am luat cheile BMW din cosulet si am iesit.
-In curand nu o sa mai poti conduce. Ma tachineaza.
-Nu-i nimic. Am sofer. I-am intors-o.
In timp scurt am ajuns la spital. In jurul nostru se plimbau numai femei insarcinate si incep sa cred ca Harry nu o sa le mai suporte mult. Bine ca Alexis tine cu mine si a deschis usa afurisita a cabinetului. Harry s-a ridicat, facandu-mi semn sa intru.
-Buna Harry. Cum iti mai merge? Il intreaba Alexis cu subinteles cand ii vede figura.
-Hmm... Pot sa jur ca v-ati inteles. Imi merge nemaipomenit Alexis. Tie? Cate vagine ai mai controlat de la ultima vizita? Glumeste pe seama ei, capatand o lovitura din partea mea.
-Destule. Radem amandoua. Cine te aude sau te vede, ar putea spune ca tu esti cel insarcinat. Ii spune, luandu-mi fisa.
-Ciocolata m-a distrus. Uite-te si tu la mine. Se plange s Isi ridica bluza, aratandu-si abdomenul perfect, care, dupa parerea lui si-a pierdut aspectul.
-Si pe mine. Spun ofensata, aratandu-mi burta crescuta. Eu si Alexis radem copios de fata lui copilaroasa. Isi trece mana prin par, asezandu-se pe scaunul de langa pat.
-Haideti odata! Vreau sa-mi confirmi castigul. Isi freaca mainile ca un maniac.
Alexis ma conduce catre pat, urcandu-ma. Am decis sa-mi dau bluza jos, ramanand in sutien. Am capatat un fluierat de la Harry, iar eu si Alexis am chicotit.
-Deja esti in afara oricarui pericol pentru ca ai intrat in al doilea trimestru de sarcina. Ma informeaza Alexis, alegand tubul colorat de gel. De asta imi face placere sa vin la ea. E o persoana deosebita si ma bucur enorm ca sunt pacienta ei. Mereu e vesela, glumeste si oricand e gata sa te ajute. Ba chiar am iesit de cateva ori cu ea si sotul ei si ne-am distrat.
CITEȘTI
His love is perfect for me |Book one|
FanfictionCine ar fi crezut ca un accident iti poate schimba total viata?! Ea, o simpla fata cu o viata frumoasa si tot odata grea. A cunoscut iubirea doar o singura data. Va putea sa-si depaseasca temerile? Ce se va intampla cand se vor intalni? Ce se va in...