نیگاکانی

35 14 9
                                    


.........

بــۆ دووەم جــار لـەم ھەفـتەیـا لەسـەر ڪورسیەڪەی دانیشـت لە بـەرامبەر دەرگـای هاتـنە ژورەوەو دەرچون لێی،لەگەڵ ڪتێبـەڪەی ناو دەسـتی ڪە ئـامادەی ڪردبوو بۆ ڪردنەوەی لـا پـەڕەڪانی هەر ڪاتـێ ڪە
چـاوڪاڵـەڪەی بـێتە ژوورەوە بۆ سـەرقاڵ ڪردن.
بێـگومان یەڪێڪ لە فێـڵەڪانی.

چـاوەڕێی ڪرد

چـاوەڕێی ڪرد

چـاوەڕێی ڪرد

لەڪۆتـاییـا ئـەوە ئـەوە لەنێو بلوزە شـینە بەملەڪەی لەگەڵ پانتـۆلێڪی سـپیا.دەسـتێڪی لەناو گیـرفانیا بوو قژە قاوەیە ڪاڵەڪەی هەندێڪی بۆ سەرەوە بردبوو،چـاوەڪانی هەر زوو ڕەفەی ڪتێبەڪانی دۆزیەوە هەنـگاویـنـا بــۆی.

وایـڪرد ئەو ڪـچە لەخـۆی بپـرسێ بـۆچی ڪتێبی ئەوەنە خۆشـەوێ؟!

سەیری ئەڪرد لـەهەر جوڵەیەڪی پـاشان بەخێرای و بە شپرزەیی خۆی سەرقاڵ ڪرد بەو ڪتێبەی ناو دەسیەوە ڪاتێـڪ چـاوڪاڵ چاوەڪانی گرت ڪە،چۆن سەیری ئـەڪەن.

هەنگاوی نا بـۆلـای ئـەو.

دڵــی ڪەوتـە نێـو دەسیـەوە،ئـەو 'چاوڪاڵ' بـەرەو ڕوی ئـەودێـت چی گـەر لێی پرسـی لـەبارەی چاو تێبڕینەڪەی چی وەڵام بداتەوە بـەوە 'من سـەرسامـتم' خـوایـــە.

بـیرۆڪەڪانی پچڕان ڪاتێڪ ڪورسیەڪەی بـەردەمی ڕاکێشـا بۆ دانیشتن چاوەڪانی بەرز ڪردەوە

بـەڵام تـەنها سڪی بینی.

عـاموود -_-

ڪوڕەڪە دەسپێخشەری ڪردوو بەشێوەیـەڪی هێـمن  وتی.

" ئـەتوانم" هێمای بۆ ڪورسیەڪەڪرد

هەرڪەلە مەبەستەڪەی تێگەیشت،سەری لەقاند

ئـاخر دەنگی دڵی هەژاند.چۆن ئەتوانێ قسەبڪات

هەم چۆن ئەم هەلە لەدەست خۆی ئەدات ڪەلەنزیڪەوە سەیری بـڪات؟

خولەڪەڪان بـوون بـە ڪاتـژمـێر.
بەڵـام هەتـا ئێسـتا ڪارێڪی شـەرمەزارانەی نـەڪردووەシ︎

تـا ئـەوڪاتـەی زەنـگێـڪی سەیـروو سـەمەرە ئـەو نـاوەی داگـیرڪرد نـاوچـە ئـارامەڪەی نـەهێشـت بـەدەنـگـە بەرزەڪەی.
بـەنـزیـڪەیی نیـوەی نـاوڪتێـب خـانەڪە چـاویان ڪەوتە سەر ئـەو.

خێـرا خێـرا مۆبـایلەڪەی هەڵگرتـو بێـدەنگی ڪرد،خۆشـی سەریسوڕما دەستـەڪانی چۆن ڪاریان ڪرد لەڪاتێڪا ئـەلەرزی لە شـەرمەزاریــا.
بـۆ چ نـەفرەتیـەڪ ئـەم بەیـانیە مۆبـایلەڪەی بـە هاوڕێڪەی دا؟

داوای لێ بردنی لەخەڵڪەڪە ڪرد.
ڪاتێـڪ دانیـشتەوە،ئـەو ڪوڕە یان چـاوڪاڵ.

بـە چـاوەڪانی پێی وت 'ڪێشـە نیـیە هەموو شـتێ بـاشـە'.

زەردەخەنەیڪی ڪرد بـەڪتێـبـەڪەی ڕوخسـاری داپـۆشت.

.
.
ڪتـێبـەڪەی گـەڕاندەوە شـوێنـی خـۆی بـۆ ڪۆتـاجـار سـەیـری ئـەو ڪوڕەی ڪرد ڪە چۆن تـێڪەڵ بە ڪتێـب بووە هەناسـەیڪی هەڵڪێشـا پـاشـان هەنگاوی نـا بـۆ دەرەوە لەوانە نییە سـەرنـجێـڪی لێ بەدەسـبێنێ.


دەنـگێڪ ئـەوی وەسـتان لـە ڕۆشـتـن ئـاوڕی دایـەوە بـۆ ڪوڕەڪەی.

"خـاتـوون، ئــاسـاییە داوەتـت بـڪەم بە قـاوەیەڪ."
یەڪسەر چویە نێـوباسـەڪە بێ ئـەملاو ئـملا

بـرۆڪانی گرژ ڪرد
٭ڪوڕه هەرزۆر ئـاساییە٭

"بـە هەڵە تێـمەگە ئـەمەوێ ڪەمێڪ یـەڪ بناسیـن،بـەوەی تـۆ هەموو ڕۆژێـڪ لە ڪتێـبـخانەی بـۆ خوێندنـەوە سـەنجی ڕاڪێشـام!."

"بـەڵام ئێسـتا ناتـوانم."

جیـاواز لەنـاوەوەی بـەهێـمنی وەڵامی دایەوە.

"ڪێشەنیـە،بەیـانی ڪاتژمێـر چوار لەو قـاوەخانەیە"ئـاماژەی بە قواخانەکەی بەرامبەری ڪرد"ڪاتت هەیە؟"

زەردەخەنەیەڪی کرد.


Oɴᴇ Wʀᴏɴɢ Iɴ Tʜᴇ PᴀsᴛWhere stories live. Discover now