بــیـنیـنـی

144 28 51
                                    

.

"بــاوڪـم لە ڪۆبـونەوەیە وایـە؟!"پرسی لە سڪرتێرەڪەی بـاوڪی.

"بـەڵێ خـاتوو سـاز ڪەمێڪی ڪە تەواو ئەبێت ئـەتوانی بیبینیت."سڪرتێرەکە وەڵـامی دایـەوە بە شێوەیەڪی فەرمیـ.

"ئـم بـاشە من ئەچم بۆ ژورەڪەی."سڪرتێرەڪەی سەری بە ئەرێ جوڵاند.

.
.
.

"بـاوەڪە ڪۆبـونەوەیەڪە بـاش بەڕێـوەچـوو؟" بـەزەردەخەنەیەڪەوە پرسی هەرڪ باوڪی بینی هاتە ژوورەوە.

"ئـم باش بو،چی هەیە سـاز،چی تـۆی هێناوە بـۆ ئێرە؟"

"دایڪم نـاردمی و وتی زوو بگەڕێتەوە. "وتی و لەبەرامبەر بـاوکیەوە دانیشـتبـوو.

"باشـە ئـەوانە تەواو بـڪەم پێـڪەوە ئـەگەڕێیـنەوە"

"بـاوڪە،دوای ئـەوە ئـەڕۆم بۆ دەرەوە باشە،تـڪایە!"هەڵسـا لەسەر قەنەفەکەی
بـەدوای بـاوڪـ ـیەوە ڕۆشـت.بێ ئەوە وەڵامی بـداتەوە.

"ئـەڕۆم بـۆ چاو پێـڪەوتنێڪـ، ڪارەڪان تـەواو بڪـە ئـەتوانی بگەڕێیتەوە ماڵ."بەڕێز مین بە سـڪرتێرەڪەی وت.

"پـێویستە منیش بـێم.!" بە ڕێزەوە دەستەڪانی دانابویە سەر یەڪـدی.

"نەخێـر،پێویست ناڪات سـوپاس."لەگەڵ گوتنی ڕۆشـت بۆ درگای بەرزکەرەوەکە و دوگمەیەکی داگرتـ..

"باوڪە ئـەی چی سەبارەت بە مـن؟"ساز پرسی و کەمێک نزیک بـوویەوە.

"تـۆچی؟"هەنگاویـان نا بـۆناو بەرزڪەرەوەڪە

"ئـەی نـەموت ئـەمەوێ بچـمە دەرەوە تـڪایە بـاوڪە ڕێـگەوم بدە،هـمـ."چاوەڪانی دووجار تروڪان و سەیری ئەڪرد،سـەیرڪردنێڪی گوناحانە.بـاوڪی ڪۆڵی دا.

"بـاشـە ئەچی بۆ ڪوێ؟"

"نـازانمـ. بـەڵام پـێم وایـە ڪتێـبخانە؟ یا هەر شوێنێڪی تر جگە لە ماڵەوە بێزار بووم بەڕاستی."

قسەڪانی بەبۆڵەو ناڕەزاییەوە ئـەڪرد بـۆ ئەوەی بـاوڪی زگی پـێی بسوتـێ و ئـەوەنە لەماڵەوە نەیهـێڵێتەوە بـەمەبەستی پـاراستنی.

"بـاشە باشە بەسە بۆڵەبۆڵ،سەرڪەوە با داڪت لەوە زیاتـر چاوەڕێ نەڪات"

"ئا بـاوە تـۆ وتت ئەچـی بۆ چاو پێڪەوتن نـاچینەوە ماڵەوە؟."

"سەرەتا بـۆ ماڵەوە پـاشان چاوپێڪەوتن."

"دایڪە ئێمەگەڕاینەوە."

Oɴᴇ Wʀᴏɴɢ Iɴ Tʜᴇ PᴀsᴛWhere stories live. Discover now