بـەڕێز ڪیمـ.2

32 10 16
                                    

"مـین جـوون."بە ڕووخسارێڪی سارد ئـاوڕی دایەوە بـۆ ئـەو ڪەزۆر لەمێژە نەی بینوە.

خاتو مینھا ڪەلەدوای بەڕێز مین بوو ڪەبینی ڪێیە ھەنسڪی ترسی لەدەم دەرچوو.

بەڵام پێچەوانەی ئەو دووە سـاز چاوەڪانی درەوشانەوە.
زەردەخەنەیەڪی جوان لەسەر لێوەڪانی ئارایشت ڪرا.
چاوەڪانی هیچی نەئەدی ئەو ڪوڕە نەبێت لەوادوای ئەو پیاە وەستاوە.

ئەویش حاڵی باشتر نەبوو لەساز تەنانەت گوێی لەقسەڪانی باوڪیشی نەبوو ڪە هەنگاوێڪ لێی دوورە تەنھا ئەیڕوانیە ئەو دوو چاوە زەردە،لەڪاتێڪا ئەوان بەتـرسنڪای ئەیان ڕوانیە یـەڪ،بەڵام ئەوان ئاگایان لێ نەبوو تەنھا ڪەوتبوونە نێوە قوڵی چاوی یەڪەوە،لەگەڵ بزەیڪی گەمژانە لەسەر لێوەڪانیان.

تـا باوڪی ڪوڕە ئەوی هێنایەدەروە بەپرسینی.

"تـۆ ڕات چییە،ڪوڕەڪەم."

ڪوڕەڪەم،ڪوڕەڪەم،واتا ئەویش هاوڕێی باوڪمە.!
ئەوە لەمێشڪی ئەخولایەوە تـا بەڕیز مین دەستی گرت و نزیڪی ڪردەووە لەخـۆیی.

پێی سەیر بوو یەڪەم جارە وا بـاوڪی ببینێ بەڕوخسارێڪی زۆر سارد،سازی خستە پشت خۆی.

"ئـای خوایە،ئەو ڕوخسارە چییە مین جـوون،تۆزێ هێمن بـە هیچ ناڪەم، تەنھا هاتوم بۆ سـڵاو ڪردن، و تەواو،ئیتر بەهەر حاڵ،مادام هەر لێرەم،لەوە ئەچێ ئەوە ڪچەڪەت بێت وانییە، ڪچم من مامە ڪیم وو جینــ'ـم."

ساز ڪەمێك خەندەی ڪرد لەپشت باوڪی هاتە دەرەوە بەڕێزەوە چەمیەوە.

"خۆشحاڵم بەناسینت مامە ڪیـم."

"نـزیك بەرەوە."

ساز سەیری باوڪی ڪرد بۆوەی ڕێگەی بدا،بڵام نەڕەتی ڪردەوە نە قبوڵی ڪرد، تەنھا بەڕوخسارێڪی سارد سەیری ئەوی بەردەمی ئەڪرد.

ساز بەهێواشی هەنگاوی نا تا بەرامبەری ڕاوەستا.

ڪیم ووجین خەندەی ڪرد و بەدەستەڪانی ڕوومەتی گرت،نێوچەوانی ماچ ڪرد.

"تـۆ زۆر بەدایڪت دەچی،وەڪو ئەو جـوانی."بەچپەوە پێی وت.

"بەڵام بەباوڪت مەڵێ دوایی توڕە ئەبێ باش"هەردوڪیان پێڪەنین،بەڕێز ڪیـم دووبارە ماچی نێوچاونی ڪرد.

هەموو ئەوانە لەبەردەم ڪوڕەڪەی ڪە بەخەندەوە لەباوڪ و ئەوڪچەی سەرنجی ڕێڪشاوە ئەڕوانێت.

لەدڵی خۆیا وتی:
٭بـاوڪم بـوڪەڪەی خۆی دیاری ڪرد.٭

تـا مین جوون هات و سازی لەناو قۆڵەڪانی دەرهێنا.

ترسا مێشڪی پڕ بڪات چون گوێی لەقسەڪان نەئەبوو.

"ئەوەندە بەسە ئێمە ئەگەڕێینەوە دەی سەرڪەوە."

"هێواش هێـواش،ڪچەڪەم دڵنیام منت بیـرە وانییە،گەر بیرت نییە،ئـەوا خـۆ ئەوەت بـیرە بـمناڵی زۆر یاریـت لەگەڵ ڪوڕەڪەم ڪردوە."دەستی لەسەر شـانی دانا و دواتر ڕۆی بۆ ئـەتۆمبێلەڪەی دوای ئـەوە بەڕێز مین و ئـەوانیش ڕشتن.

بـەڕێز ڪیم هەر سـەیری ڪوڕەڪەی ئـەڪرد تا ڪوڕەڪەی نیگاڪانی بینی لەسەر خۆی.

"چیـ هـەیە بـاوڪ.."قسەڪانی پێ بڕی."تۆ چیت هەیە لەگەڵ ڪچەڪەی ئەو ها،وامەزانە من گەمژەم سەیرڪردنەڪانی تۆم دی لەسەر ئەو بێ ئەقڵ،ـئـەگەر بزانم هەوڵی هەڵخەڵەتاندی ئەدەی،ئەوا لەبیری ئەڪەم ڪوڕی منی لە دارێڪا ئەتبەستمەوە بێ نان و ئاو تێگەشتی.!" هەمووی بەتوڕەی لەسەر یەڪەوە پێی وت.

ڪوڕەڪەی هەر شۆڪبوو بوو یەڪەم جاری بوو وا باوڪی بەم جۆرە ببینێ.

"یـایا..باوڪە تۆ منت واپەروەردە ڪردوە ڪچ هەڵخەڵەتێنم، نانا من واناڪم پشوو درێژ بە"هەناسەیڪی دا."لەڕاستی دا من لەمێژە ئەیناسـم، بەڵام نەم ئەزانی ڪچی هاوڕێی تۆیە."

"هـاوڕێ نا دووژمن."

برۆڪانی گرژ ڪرد"ئەی ڪەوایە بۆ ئەوەندە گرنگی پێ ئەدەیت."ئـەم قسـەیەی بـەنادڵی ڪرد

وەڵامی نەدایەوە.


Oɴᴇ Wʀᴏɴɢ Iɴ Tʜᴇ PᴀsᴛWhere stories live. Discover now