بەهێمنی بەڕێگادا دەڕۆشت سەیری بەردەم خۆی دەکرد.
تـالەپڕ ئۆتۆمبێلێك بەخێرایی لەبەردەمی وەستا،لەجۆری BMW بەڕەنگی سەوزێڪی تاریك.
چـاوەڪانی فراوان بوون بەهۆیەوە،تا ئەوسـاتەی شۆفێرەڪە هاتە خوارەوە.
"خـوایە گیـان."سـاز وتی بەدەنگێڪی بیستراواو ترسـاو.
ئەوی تر پێڪەنی."چـی بوو تـرسـایی؟!"
"بـەڵێ،زۆر لەناڪاو هاتیتە بەردەممـ،ئـەوە هیـخۆتـە؟"
مەبەستی ئۆتۆمبێلەڪەبوو."بـەڵێ جوانە،تـازە ڪڕیومە،ئـەمڕۆش چووم بەدوای مۆڵەتی شوفێری،ئەتەوێ پیاسەیڪی پێ بڪەی؟!"
"دڵنیای توشی ڕووداو نابین."بەدەم سەرڪەوتنیەوە پرسیاری لێی ڪرد.
"سەرڪەوەو دڵنـیا بەرەوە."
ماوەیـەڪ پیاسەبە ئۆتۆمـبێلەڪەی.ئـێستا لەنزیڪ ڕوبـارێڪ وەسـتاون قاوە ئـەخۆنەوە.بەبێ دەنگیـ.
"ئــەمەوێ شـتێـڪت پێـبڵێـم."بێدەنگیـەڪەی شـڪاند."بـەڵام ئـێستا نـا ئـەگـەر بـھاتبـای بـۆ ئەو ئـاھنگـەی هـاوڕێـڪەم لەوێ پێـم ئـەوتی، بـەڵام بـا بـۆ پـاش ئـاهنگەڪە بێت بـاشە تــڪایە پرسیار مەڪە."
هەمووی بەسەر یەڪەوە وت ڪچە تەنھا بەحەپەساوی سەیری ئـەڪرد.
بـاوڕی نـەڪرد لەدڵی خۆیا وتی ڕائـەبوێرێ چـون سـاز یەڪسەر ئـەگەڕێتەوە ماڵ پاش ئـاهنگەڪە بـەڵام قسەی نـەڪرد.
ڪات هاتـو ڕۆشت.
ئـێستا له ئـاهنگەڪەن،بەبێزاریـەوە لەسەر یەڪێك لەڪورسیەڪانی ئـەوێ دانیشـتوە.
چـاو دەگێـڕێ بـەنـاو خەڵڪەڪەدا،ڪەمێك پێـشـئێسـتا دایـڪو باوڪی لایـبوون بـەڵام ڕۆشـتن بـۆ ئەوەی ســڵاو لە هەندێ ڪەس بـڪەن ڪە ئەو نەیـ ئەناسـی.یـانی چی ئـەبوو گەر بـڕۆشـتبا بـۆ ئەو ئـاهنگەی ئـەو ڪوڕە بـاسی ئـەڪرد خۆ دونیـا ڪاول نـەئـەبوو،زۆر بێزار ڪەرە،ئەمە لەمێشڪی ئەخولایەوە.
هەڵسـا چوو بـۆلای مێـزی شیرنیەڪان هەنێـڪ شیرینی لەسەر قـاپەڪەی خۆی دانا.تـا جـەستەیەڪ لەتەنیشتی وەسـتا،گرینگی پێنەدا.
"ئـەتوانیـتـ قـاپەڪەی منیش پڕ بـڪەیت."
چاوەڪانی فراوان بـوون،سـەیری ڪرد ئـەوە ئەوەی هیوای ئـەخواست بـچوبا بۆلای بـەڵام دوای ڪەوتوە بـۆ ئێرە و نەچوە بۆ ئـاهنگی هاوڕێڪەی؟!
ئـەم قسەیەی لەدڵی نەهێشتەوەو وتی:
"بـەدوام ڪەوتی و نەڕۆشتی بـۆئـاهنگی هاوڕێڪەت؟!!"
دەستی لەسەر دەمی دانا بەشۆڪەوە."چــی؟نەخــێر ئـەمە ئـاهنگی هاوڕێڪەمە سـەیریڪە."
دەستی بـۆ ئـاڕاستەیەڪ ڕاڪێشـا.
بـینی ڪوڕەڪەی بەڕێز جـەنگە ڪوڕێڪی ڕوخـۆش خاوەن سـیمایەڪی گەشە."وامزانی تۆ ڕات گۆڕیـوە هاتوی بەڵام بەدەموچاوە شـۆڪەڪەت،زانیم هەڵەم،چی ئـەڪەی لێرە ناڪا ئـێرە ئـاهنگی ڪۆمپانیای هاوڕێی بـاوڪت بێـت؟!""بـەڵێ هەوە."
"بـەڕاسـتـ!!بـاوڪی منیش هاوڕێی ئـەوە واتا دەبێ بـاوڪم و بـاوڪت یـەڪ بـناسن؟"
"نـازانم لەوانەیە"شـانی هەڵـتەڪاند.
هەر دوای ئـەو قـسەیە مۆسـیقـایەڪی هێـمن ڪار پێـڪرا،بـۆسەماڪردن.
دوانەڪان زۆربەیان چون بــۆ ناوەڕاستی هۆڵەڪە تـا نمـایـشە جوانـەڪانی دوانـەیی پێشـڪەش بـڪەن.
ئـەوان هەر لە شـوێنی خـۆیان سـەیریان ئـەڪرد.
تـا دەستێـڪ لەبەردەم ڪچەڪە وەسـتا،سـەیری ڪرد.
"ئـەتوانـم."بێ ئـەوەی وەڵامی بداتەوە دەسـتی خسـتە ناو دەستی چـوون بـۆلایەڪی هـۆڵەڪە ڪە ڪەم ڪەس چـاویان ئـەڪەوتە سەریان.
سـەمایان ئـەڪرد،هەنگـاو بەهەنگـاو دەسـ لەناو دەست بێ چـاو بێ چاوبڕین بـەردەوام بـوون.
٭هەر سـەما مابـوو بیڪەم ئـەویشمڪرد لەگەڵی،بـەڕاستی ئـەو جێـنتڵـمانە،زۆرم بەدڵە خوایەگیــان خــۆشـم ئـەوێـت.٭
سـاز ئەمەی لەمێشڪی وت،لەگەڵ زەردەخەنەیەڪی جوان لەسەر ڕوخسـاری.
"بـەڕاستی پێڪەنینەڪەت جوانە."نـاوبراو بە چـاوڪاڵ وتی،پێڪەنینێڪی شـەرمنی ڪچانەی لەدەم دەرچوو وتی:
"سـوپـاس.""ها!بـەڕاسـت تۆ ویستت شتێڪم پێ بڵێیت گـوتت ئـەگەر بێی بـۆئـاهنگەڪە لەوێ پێم بـڵێ،دەی ئێشتا بڵێ."
بەپەرۆشیەوە پێی وت.
"ئـا..،ئـەوە ڕاسـتە..وام وت................"
دوای ئـەوەنە قسەیە سـاز هیچی دی گوێی لێ،نەبوو چی ئـەڵێ ڪەبینی لەدوای ئـەو ڪوڕەوە یەڪێڪ چـاو ئـەگێڕێـت بـەناو خەڵڪەڪەیـا،هەرچەن لێی دوور بوو زانی بـاوڪێتی،گـەر ئـاوا بیبینێ بـۆی بـاش نـابێت بـۆیە زوو لێی جیـا بۆوە وتی:
"ببــورە..،دواتر قـسەئـەڪەین."
وە لەبـەر چـاوەڪانی ون بـوو.