سـەرەتــــا

134 17 21
                                    

پــێـویسـت بـوو تــۆ هی من بیت¡:
..........


لـــەبەرامـبــەر دووژمنـەڪەی یـان خـــۆشــەویـســـتـەڪەی وەسـتــاوە بـــەدەمـانــچـەیـەڪ ڕووبـەڕووی.

" بـۆ وەسـتاویی! مــەگـەر ئــەوەت نــاویـســت؟!"
"دەی بـم ڪوژە." وتــی بــە دەنـگـێڪـی شـڪـاوە و چــاوی پـــڕ ئــــاوەوە.

" مـەگـەر تــۆش نــەتــەویست!؟تـــۆ بــۆ وەســتـاوی!؟"
وەڵـامی دایــەوە بـەهـەمــان تــۆنــــی دەنــــگـ.

هــەنـــگـاوێــڪـ نــــزیـــڪ بــوویــەوە.
ئـــەمـیــش بــەهــەمــان شـێــوە.

هــێــواش هـێــواش نــزیـڪ ئــەبـونــەوە لـەیـەڪ تـا بــەتــەواوەتــی لــەبــەرامـبــەر یــەڪ وەســتـان لــەڪتـێـڪا هــشــتـا چـەڪـەڪـانـیــان ڕوبــەڕووی یــەڪ بـــوو.

سـەیری چاوەڪانی یەڪیان ئـەڪرد وەك ئـەوەی بـەیانی بوونی نەبـێ

"خـۆشـمەوێی."ئەم وشـەیەی لە لێـوەڪانیەوە دەرچوو وەك ئـاوریــشمێـك

"خـۆشـمـناوێی." فرمێسك لەچاوەڪانی ڪەوتە خوارەوە دەنگی شـڪاو بـوو.

"بەڕاســتـی؟!"ئەمیش فرمێسك لەچاوی چەپی ڪەوتە خوارەوە.

"ئــمـ،..نــاهـ."
دەمانچەڪەی تونتر ڪردەوە بەرامبەر سنگی وەستاندی.

ئەوەی بەرمابەری سەیرێکی دەمانچەکەی کرد زەردەخەنەیەکی لــاری کرد،ئەمیش دەمانچەکەی تونـتر کرد بەرامـبەر سنگی.
نزیکـتر بـوویەوە و دەستی بەسەر دەمانچەکەی ئەو گرت و باوەشی لێدا لە نێـو باوشە گەرمەکەی ئەگریـا و مـاچـی شـانـو سـەری ئـەڪرد هەرشـوێـنێ لێـوەڪانـی بگـەیشـتبا پـێـی،ئەوەی نێـو باوەشیشی ماچی سـینـەو قـۆڵی ئـەڪرد.

دەمانچەکەی خستە سەر کەمەری خۆشەویستەکەی و ئەویشـ هەمان ڪاری ڪردو سەری بەرزکردەوە. لـەبەرام بـەردا دەستی خسـتە سەر ڕوومەتە سـوور بوەکەی،پلەی گەرمی بەرز بووە بەهۆی زۆر گریانەوە.

"خـۆشـمەوێی سـاز،خـاتونی منـ."

"تۆ نازانی من چەنـ زۆر ووبیـنـ'ـی منـ."

ماچی چاوەکانی کرد،دوتار نێوچەوانیـ،ڕومەتەکانیـ،ژێـچاویـ،فرمێسـڪەڪانیـ،گەردەنیـ، چەناگەیـ،لوتە سوربوەکەیـ،لێـواریـ لێـوی،
لەکۆتاییا،سەیری لێوەکانی کرد،قسەی کرد بێ ئەوەی چاوەکانی لاببات.

"چیـتر نـاتبیـنمەوە،"چاوەکانی بەرز کردەە بۆ نێـوچاوەکانی ئەوکچە."تـوخوا بێـڵـە مـاچـی لێـوەڪانـوڪەمـ."بێ ئەوەی وەڵامی بداتەوە خۆی بەرزکدەوەو ماچی کرد...
ماچـی خۆشەویسـتی
خواحافـیزی
بـیرڪردنـی
لاوانـدنـەوەی
هەستەڪانی

چاوەڪانیان کردەوە بێ ئەوەی لێڪ جیاببنەوە، دەمەنچەڪانیان تونتر کرد لەسەر ڪەمەری یەکدیـ....

پـەنجەیان نا بە پەلاپیتڪەڪە...

دەنگی گولە ئەم شێونەی پڕڪردەوە...

Oɴᴇ Wʀᴏɴɢ Iɴ Tʜᴇ PᴀsᴛWhere stories live. Discover now