دانپـێدانان

41 9 77
                                    


"تــۆ چی دەڪەی لێـرە،هـا،خــێرا بـڕۆ ئـەگیـنا بە پـاسەوانەڪان ئـەڵـێم."بـەتوڕەی وتـی چەقـۆیەڪەی تونتـر ڪرد بـەرامبەر مـلی وایـڪرد تـۆزێ بڕوشـێ.

پـێچەوانەی ئەوەی ژێـری ڪە بەهێمنی سـەیری ئـەڪرد،تەنانەت یـەك هەوڵی بچوڪیشی نەئـەدا بۆئەوەی خۆی دەرباز بـڪات.

"چـییە،سـەیری چـی ئـەڪەی ها."هەڵسـا لەسەری."خـێرا بڕۆ دەرەوە دەی."قۆڵی گرت و بەرەو دەرگای بالەڪۆنەڪە چوو.
ڪوڕە قۆڵی لەژێر دەستی ئەو ڪچە دەر هێـنا هەردوو قۆڵەڪانی سـاز'ی گـرت،ڕووی ڪردە خۆی.

"چی دەڪەیت؟قـۆڵم بەربدە."قۆڵی جوڵاند بەڵام تونتر گرتی.

"بــۆچی لێـم ڕادەڪەی؟"تۆنی خەمباری لەدەنگیا هەبوو.

"خۆت گـێل مەڪە وەڪو ئەوەی هیـچ نەزانی."

"چی بـزانم،مـن تەنانەت نـاویـشت نـازانم."بەغەمباری پێی وت،بەڵام ساز بـۆ ئەم وشـانە برۆ گرژەڪانی تێـك نەدا.

"تـەنـھا ئەوە ئـەزانم،تـۆ یەڪەم ڪچی ڪەوتیە دڵم،یـەڪەم ڪچی دڵی منی برد بێ هەوڵدان،یەڪەم ڪچ ڪەوتمە دوای نیگاڪانی،چـاوڪانی."دەستی لەر ڕومەتی دانا."یەڪەم ڪچ ڪەوتمە خـۆشەویستی لەگەڵی."

چـاوەڪانی پڕ ئـاو ببـوون هەر لەگەڵ یەڪەم وشـەی ئـەو ڪوڕە.

"پـێم بـڵێ،نـاوی خـۆشـەویسـتەڪەم چییە؟!"
لێی پرسی لەگەڵ سڕینی ئەو فرمێسڪەی ڪەوتە سەر ڕومەتی.

تەنھا فـرمێسڪی ئـەڕشت،ئەویش بەردەوام بۆی ئـەسڕی بێ بێزاربـوون.

"دڵنـیام تـۆش نـاوم نـازانی،ئـەزانی؟"سەری بەنەرێ جوڵاند.

"ئـێ دەمەگریی،تەنھا نـاوتم پێ بڵێ،شـایەنی ئەوەش نیم؟!"دەنگی ئەلەرزی ئەمیش دڵی پڕ ببوو.

سـاز خۆی هەڵدا بـاوەشی."بـمبورە،بمبـورە،هەمووی هەڵەی من بـوو."زیاتر گریـا ئەو ڪوڕە دەستی بەسریا هێنـا.

پـاش ڪەمێك.
هێشـتا لەباوشی بوو هێمن ببویەوە.

"،ئـێستا پێـم بڵێ،؟!"
لەخۆی دوور خستەوە سەیری چـاوەڪانی ڪرد

"تــــــــۆ   مـــنـــ'ـت   خـــــۆشـــدەوێ؟!"

ســاز بــۆ مــاوەیەك بێـدەنگ بـوو.
بـەڵام نەفــرەت،بـۆ دوو مانگ ئـەچێت نەیـتوانیـەوە لەبـیری بـڪات بێــزار بوو لە چاوەڕوانـی.

"بـەڵێ،مـن تــــۆم خــۆش دەوێ."بـەبوێــریەوە وتی سـەیری ناو چاوی ڪرد.

"مـنیش مـنیشــ.،تـۆم خـۆش ئـەوێ."لەبـاوشی گرت.

حەسرەتی ئەم دوومانگە لەو بـاوشەیان دەرڪرد،ڪوڕە قژی ماچ ڪرد. پێش ئەوەی ئەو شتە بڵێ ڪەلەمێشڪیەتی.

تـاڪچەڪە بەدوودڵیەڪی زۆر سەری بە ئەرێ بلەقێنێ.



........

پــاشـ سەدەیەك پــاشـ وزاریــ👀

داوایـ لێـبردن زۆر چاوەڕێ بـوونـ🙇‍♀️🤍

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 15 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oɴᴇ Wʀᴏɴɢ Iɴ Tʜᴇ PᴀsᴛWhere stories live. Discover now