"هەسـت نـاڪەیـت ئـەم ماوەیە سـاز زۆر ئـەڕواتە دەرەوە؟"
بـەڕێز میـن پرسـی لە ژنـەڪەی ڪەخەریڪی دانانی نانی بەیـانی بوو،ئـاوڕی لێ یـایەوە بە گرژیەوە لێ ڕوانی.
"نـەخێــر بـۆچی وا هەسـت ئـەڪەیت،خـۆت ئـەزانی ڪچێڪی ئـاقڵە بێ گوێیت نـاڪات."بەهێمنی هەوڵی دا بۆی ڕون ڪاتەوە.
"نـەخێر،مەبەسـتم خـۆت ئـەزانی،ئـەگەر یـەڪێڪ هەوڵی هەڵخـەڵـەتانـدنی دا؟"
"بـۆچی ئـەوەنە شپرزەی؟"دەستی لەسەر دەستی دانا بۆ ئەوەی ڪەمێ هێوری ڪاتەوە."دڵنیـابە سـاز بـچووڪ نییە ئـەتوانێ ئـاگاداری خۆی بێـت."زەردەخەنەیەڪی ئـارامی پێـبەخشی.
"هەر چیـیەڪ بێـت،بـاشترە لەبەر چاوم بێت بـەیانی ئـەیبەم بۆ ڪۆمپـانیا بـا ڪار بڪات."
"دڵنیانت؟"
"بـێگومان،لەڪۆتای دا ئـەو ڪچە زیرەڪەڪەی تـۆیـە."
پێڪەنینێڪی شـەرمنانەی ڪرد.
~
~
~
~
~
~
~
~"ئـەوەتــا،فـایلەڪان هەمووی ڕێـڪبـخە بـەپێی بەروارەڪانیان جوان لەسەر ڕەفەڪە دایـبنێ."
بـەسەروڕمانیەوە سـەیری بـاوڪی ڪرد،بـاشە ڪەبەیانی وتی ئـەتبەم بۆ ڪۆمپانینا ئـیتر ئیشی خۆت ئـەبێت، وای زانی هەر بـۆنموونە ئـەبێت بەسڪرتێری،یـان بەڕێوەبری گشتی ڪارمەندەڪان.بـەڵام ڕێڪ خستنی فایلەڪان!!
"بـاوڪە،بـەڕاستی؟"
"بـەڵێ،ئـەبێ لەسەرەتاوە دەسپێبڪەی گیـانەڪەم،بـەختێڪی باش."
سـەیری ئـەوژووەی ڪرد،پڕە لەفایل هەمووی لەئەرزا ڪەوتوە ڕەفەڪانیش بـەتاڵ و بەتۆزن،بیری ئـەڪردەوە چۆن دەسپێـڪا،لەڪوێ دەسپێبڪات ئـاخر.!
یـەڪەم فایلی هەڵگرت ڪەلەپێشی بوو.
"دوو هەزاروحەوت،بـاشە شوێنەڪەت لەڪوێیە؟"لەفایلەڪەی پرسی وەڪ بڵێی جوابی ئـەیاتەوە.
فایلەڪەی دانایـەوە شـوێـنی خـۆیی،سـەرەتا چوو تـا پـاڪڪەرەوە بێـنێت بڕیاری دا ڕەفەڪان خاوێن بـڪاتەوە.
ڕەفەڪانی خاوێن ئـەڪردەوە پـاشان فایلەڪانی لەسەر دائـەنا بەپێی بەروارەڪان بەروارەکان لەسەر ڕەفەڪانیش نوسرابـوون.
ڪات تـێـپەڕی تەنھا دوو سێ دانە لەفایلەڪان ماون لەڪاتێڪدا خەریڪی سڕینەوەی ڕەفەڪە بــوو.
ئـەوانیشی دانا لـەشوێنی خــۆی دانا،قۆڵەڪانی لێـڪڕاڪێشا و شـانی و ملی خۆی شـێلا تۆزێڪ ڪاتێڪ سەری بەرز ڪردەوە شـتێڪ سەرنجی ڕاڪێشــا،بـرۆڪانی گرژڪرد دڵنیابـوو لەوەی هەموو فایلەڪان لەئـەرز بوون ئـەی بۆچی ئـەو دانەیەیان لەسـەرسـەرەوەیە؟
حەزی زانین بەلەشیا بـڵاوبویەوە ڪەمێڪ چاوی گێــڕا ڪورسیەڪی بینی و هێـنایە ژێـرقاچەڪانی تـاپێی بـگات هێـنایە خوارەوە هەمووی تــۆز بوو زانـی ماوەیەڪی زۆر زۆرە دەستی لێ نەدراوە،بەپەڕۆیەڪە خاوێنی ڪردەوە جا سەیریڪرد بـەرگێڪی چەرمی قـاوەی بوو هەرچەن هەنێ لای دڕا بوو بەڵام درەوشانەوەڪەی لەدەست نەدابوو.