ڪار

31 12 14
                                    

"دایـە،ئـەچم بـۆ بازاڕ بـەیانی چاوپێڪوتنم هەیە لەگەڵ بـاوڪم."بـەزەردەخەنەیەڪەوە پێی وت لەلای دەرگاڪە.

"بـاشە،دڵنیا بـەرەوە شـۆفێرەڪەلەگەڵت دێـتەخوارەوە."
مەبەستی لەوەبوو پـاسەوانی بـڪات.

ڪچە لەبێزاری چـاوەڪانی سـوڕاند.

"بـاش."


"تــۆ ئـەتوانی لـێرە بمێنیتەوە زوو ئـەگەڕێمەوە."بەشوفێرەڪەی ڕاگەیان هەرڪە ئـۆتۆمبێلەڪە لەبەردەم ئـەو شـوێنە وەستا ڪەئـەیویست.

"بـەڵام خانمەڪەم ئـەی گـەورەمـ.."

قسەڪانی پێ بڕی.

"گەورەڪەت هیچ نازانێ ئـەگەر هیچی پێ نـەڵێی."

شـۆفێرەڪەی زەردەخەنەیەڪی ڪرد،ڪێ خوا ئـەییـاتێ ڕێڪەوتێڪی وا!؟

هەر ئـەچوو بـۆ ئـەم لاو ئـەو لا،هیـچ یـەڪێ لە جلاڪانی بەدڵ نـەئـەبوو.

بـەڕۆشـتنەوە سـەیری فرۆژگایەڪەی بەردەمی ئـەڪرد ئـەیویست بزانێ چی لێیە،ئـاگەدار نەبــوو خۆی بـەڪەسێڪا ڪێشا.

"بـبــورە بـەڕێـز،ئـاگادار نەبووم تـۆ بـاشـی؟"

سـاز بەخەم خۆریـەوە لێ پرسیـ،وایــزانی ئـازاری پـەگەیشـت بـەوەی سەری خۆی ڪەمێـڪ هێـشا،نەیـزانی سـەری ئـەو زۆر ڕەق بـوو یان سینگی ئـەو.

ڪوڕەڪە ســەری هەڵبـڕی و زەردەخەنەیەڪی ڪرد.

"قـەت ئـەوەنە بـاش نـەبـووم."بـەڕووخۆشـیەوە وتی.

ڪچەڪەمان هەرڪە چاوەڪانی بینی زەردەخەنەیەڪی بێهۆش ڪەوتە سەر لێوەڪانی،چـۆن بێـهۆش نابێت؟ئـەوە ئـەوە چـاوڪاڵ گیـان.

هەموو ڕۆژەڪانی تـر وا ئـەبینرا ڕێـڪەوتــبێت.
بـەڵام ئـەمجارە بـەڕاستی ڕێڪەوتــبـوو.

"زۆر داوای لێـبردن ئـەڪەم ئـاگەداری هەنگاوەڪانم نەبووم."دوبـارەی ڪردەوە.

"ڪێشـە نـییە،خـۆی هەڵەڪە لەمن سەیری بـەردەمی خۆمم نـائـەڪرد،تـۆ مـن ببـورە خـانـم."

خـەنـدەی سـەر لێـوەڪانی بـزر نـائــەبوو.

چـەن قشـتە خـەتـاڪە هی ڪچـەڪەبـوو خسـتیە سـەر خۆی تـا خـەفەت بـار نـەبێت.

ئـەمە لەمێشڪی سـاز ئـەسوڕایەوە.

"بـەم بـۆنەیەوە،چـی ئـەڪەی لێـرە،بـۆ بـازاڕی هاتــوی یـا جـەوێڪ بـگۆڕی؟"ڪوڕەڪە دەستی بـەپرسیارڪردن ڪرد.

"لەڕاستی دا بـۆ بــازاڕی،بـەڵام هیـچ جلێـڪم بـەدڵ نـەبـوو."

"بـەڕاست،بـەشـە ئـەگەر بـتەوێـت ئـەتوانی لەگەڵ من بێـیت ئـەگەر بتەوێت.!شـوێنی ئـەزانـم زۆر جوانن شـتەڪانیـان."

ئـەو بـەشەی بڕی ڪە مۆڵەڪە هی خۆیەتی.!

"بـەڵام بـۆستە،جلی ئـاهنـگتـ ئـەوێ؟"

بـوارنادات سـاز قسەبـڪات.
ئـەوندە پـەرۆش بـووە بـۆبینینی بـەچوار ڕۆژ.!

"نـا نەخـێر،هـی ڪار بـەیانی چـاوپێڪەوتـنم هەیە."

سـاز،جـیاواز لەنـاوەوەی ڪەئـاهنگی ئـەگێڕا،بـەهێمنی وەڵامی دایەوە.

"بـاشە وەرە،لەگەڵم خـاتوون."

ســاز وابـیری ئـەڪردەوە بـاوڪی جـدی ئـەبێت لەگەڵی ئـەیڪات بە بەڕێوبـەری ڪارمەندەڪان.یـان سـڪرتێـری خـۆی.

بـەڵام بـەوەی زۆر ڕای لـە سـڪرتێـرەڪەی خـۆی هەیـە،تـۆزێ ئـەستەمە،بـۆیـەتەنھا بـیری لەبەڕێـوبەری ڪارمەندەڪان ئـەڪردەوە.

"سـەیرڪە ئـێرەیە،ئـەم دوڪانە پـڕە لەوەی ئـەتەوێت لە هیچی ڪەم نییە هەموو جۆرە جلێڪی لێیە."
سـاز سەری لەقاند بەڕالێ بوونەوە.

"واو،زۆر گـەورەیە."
بەجـلەڪانا ئـەگەڕا قـاتێـڪی هەڵگرت،ڕەنگ ڕەش.
ڪوڕە هاتەلای تـا ڕای خۆی بڵێـت.

"ئـەوە زۆر جوان ئـەبێت لەبەرت،قیاسی خـۆتە دڵنیـام بـەو پێیەی تـۆ سـپی پێستی ئـەمەش ڕەش،زۆر ڪەشخە ئـەبیت."

"ئـەتەوێ تـاقی ڪەیتـەوە."

"بـەڵێ."

چـوو بۆ ژووری خـۆگۆڕین.
ڪوڕەڪە بڕیاری دا چـەن دانەیەڪی تری بـۆهەڵبژێرێت.

ســێ دانـەیتری بـۆ دانــا.
سـاز هــاتـەدەرەوە بـەوجـلە فەرمیـەی ڪار.

نـاسـڪ و شـیڪ بوو.

ڪـوڕەڪە سـەیری ڪرد لەسەرەوە بـۆخوارەوە،هیـچ عـەیبی لێ نـەبینی،زەردەخەنەیەڪی گەورەی ڪرد.

"زۆر تـەواوە لـەبەرت،جـلەڪەت جـوان ڪردوە."بەسەری دا هەڵگووت

"دەیـ،واش نـا."پـێڪەنیـنێڪی نەرمی ڪرد
ســوڕایەوە تـاسەیری خـۆی بـڪات لەو ئـاوێنـەیە درێــژە.
جـلەڪەی بـەدڵ بـوو،لەئـاوێنـەڪەوە سـەیری ڪرد.

ڪوڕەڪە سـەرقاڵی قسـەڪردنە لەگەڵ ڪارمەندەڪەی ئـەوێ بـۆ ئـەوجلانەی هەڵی بـژاردووە دایـ بنێـت.

ئـەمەی بەهەل زانی مـۆبایلەڪەی هاڵــگرت و وێـنەیـەڪی گرتـ،هەرلـە ئـاوێـنەڪەوە.

هەر لـەو سـاتەوە ڪوڕەڪە ئـاوڕی دایـەوە بـەرەو ڕووی هـات.

"خـەریڪی چـی؟"

"خـەریڪ بـووم وێـنەی خـۆم ئـەگرت لـەئـاوێنەڪەوە،بـەهەرحـاڵ ئـەمە جوانـە ئـەیـھێـنـم."

وایـزانی گـرتی،هەر زوو بـاسەڪەی پێـگۆڕی.

"بەڵێ،سـێ دانـەی تـریشـم بـۆ دانــاوی."

"پـێویسـتی نـەئـەڪرد خــۆت ماندووبـڪەی،هەرخۆی مـاندووم ڪردی ئـەمڕۆم لێـت برد."

"نیـگەران مـەبە من هەرخۆی هیچ ڪارێڪم نییە ئـەمڕۆ،پێـویست بـەداخ نـاڪات."

"سـوپـاس بـۆگـرنگی پێـدانـتـ.."




Oɴᴇ Wʀᴏɴɢ Iɴ Tʜᴇ PᴀsᴛWhere stories live. Discover now