DUM
Adelyn membuka mata bila kereta yang di pandu masih bergerak sederhana. Dia memberhentikan kereta di tepi jalan. Keluar saja dari perut kereta. Dia menekup mulut melihat kereta yang cuba melanggarnya tadi terheret oleh kereta lain. Range roger hitam kemerahan.
Dia kenal kereta itu, kereta adhan! Dan adhan keluar dengan aisar. Sebuah bmw berhenti di hadapannya. Aisar berlari memeluk adelyn. Kepala adelyn di usap penuh risau. Dia menilik badan adelyn. Takut ada luka.
“ Degil!” kata aisar sambil memeluk adelyn.
Aisar membawa masuk adelyn ke dalam kereta ibunya lalu di pandu pulang. Tiada sepatah bunyi pun terhasil dari mulut mereka berdua. Hanya tangan saling bercantum. Aisar tidak pernah melepaskan tangan mulus bidadarinya itu.
Tidak akan melepaskan walau apa keadaan jua pun.Anak tangga di daki laju oleh aisar. Adelyn mengejar dari belakang. Adelyn menutup pintu lalu melihat ke arah aisar yang sedang mencampak baju ke dinding. Marah sangat la tu kot.
“ Awak…”
Aisar mengambil Langkah untuk mandi. Takut dia akan mengasari isterinya jika bercakap waktu marah macam ni.
Adelyn menunggu di atas katil. Aisar yang baru keluar dari bilik air di pandang sayu.Aisar marah ke?
Aisar keluar ke balkoni dengan hanya bertuala. Adelyn memeluk aisar dari belakang. Jejaka itu hanya membiarkan.
“ I’m sorry husband” bahu tegap aisar di cium lembut. Aisar mengeluh perlahan. Tak boleh nak marah adelyn lama-lama. Nanti takde orang nak peluk.
“ you’re so stubborn wife!”
“ I’m worried about you darling!” tangan adelyn di cium lembut.
" Aku Taknak kehilangan Kau, sayang" Kepala Adelyn di usap penuh kasih sayang.
" Aku takkan boleh marah kau lama-lama kan sayang? Ish" pipi Adelyn menjadi sasaran jari jemari aisar.
“ Sorry babe” perlahan adelyn menjawab.
“ hm. Eh, w-wait. What?”
“ Yes, babe” ulang adelyn sekali lagi.
“ okey, lets sleep before I eat you darling.” Aisar tersenyum lebar lalu menarik adelyn ke katil. Tadi tidur sekejap je kan.
Mereka memanjat ke atas katil. Aisar memandang wajah adelyn tanpa berkelip. Cantik betul.
Untungnya!
Aisar memeluk adelyn erat. Satu ciuman hangat hinggap pada dahi adelyn. Gadis itu Membalas pelukan aisar.
Memang tak boleh nak marah adelyn lama-lama. Hm.Jari halus Adelyn menari-nari pada puncak hidung aisar lalu turun menyentuh bibir separa terbuka suaminya pula. Aisar hanya membiarkan perbuatan Adelyn.
" Kau goda-goda aku ni, Taknak tidur ke malam ni sayang?" Bisik aisar di telinga Adelyn.
" Hello! Mana ada saya goda awak! Tapi kalau awak tergoda tu, nasiblah. Bukan Salah saya" Adelyn menjeling garang.
Aisar memandang bibir Adelyn tidak berkelip.
Seulas bibir aisar melumat Bibir sexy Adelyn perlahan sebelum berubah rentak menjadi lebih ganas. Masing-masing melepaskan ciuman bila sudah kehabisan udara.
Nafas Adelyn Dan Aisar semakin laju. Liur terasa kesat di kerongkong. Wajah malu Adelyn di cantumkan dengan wajahnya.
“ Sayang.” Panggil aisar sensual.
“ hm?” tangan kasar aisar semakin nakal meramas pinggang Adelyn.
“ kau langgar arahan aku tadi kan?” terkaku adelyn di tempatnya sendiri.
YOU ARE READING
C | | SWEET LEADER
Romance( And Action! ) Stand-Alone. ' 𝙈𝙔 𝙒𝙊𝙈𝘼𝙉, 𝙈𝙔 𝘽𝙄𝘿𝘼𝘿𝘼𝙍𝙄 ' There's no word can be said except felt grateful for having Her as My bidadari. Little Lion. 𓆩♡𓆪 Mature Content 𓆩♡𓆪 Dark Romance 𓆩♡𓆪 Do Not Try The Scene Just For Fun! ©...