2.bölüm

14 3 0
                                    

16 Şubat Pazartesi
 
  Sabah aceleyle kalktım. Fazla heycan vardı içimde. Üstümü değişti
rip,aşağı indim.  Kardeşim üstünü değiştirmiş yemek yiyordu.

"Herkese günaydın" diyip masaya oturdum.
  Annem yumurtayla gelip, karşıma oturdu."Çok güzel olmuşsun canım kızım" dedi gülümseyerek.

Babam yoktu , anneme bakıp."babam nerde?" Diye sordum.
Annem "yeni iş buldu. " diyince şok oldum.

Kahvaltımı bitirip, dışarı çıktım. Toprak benle yarış yapıyordu her zaman ki gibi. Koşarken Berk'i gördüm. Berk'in yanına gidip "günaydın Berk." dedim.

Bunu bekle-
miyordu. Gözlerini açmış bir şekilde
"Selam Deniz. " dedi. İsmimi söyleyince mutlu olmuştum.
"eeeee nabıyorsun." dedim sessizliği
bozarak. Berk "iyi sen." dedi önüne
Bakarak.

  Okula varmıştık. Sınıfı bulup, boş yere oturdum. Yanıma bir kız geldi.
Biraz korkmadım değil. "Sen yeni öğrencisin sanırım,ben Nur " dedi .
Kendini tanıtarak. "Bende Deniz memnun oldum." Dedim kendimi
Tanıtarak.

"Bizim kızların yanına gelsene hem arkadaş oluruz." dedi beni çekiştirerek. Ayağa kalkıp onla beraber iki kızın yanına gittik. Kızlar
beni görüp gülümsediler. Ama hala içimde bir his vardı.

"Selam ben Sıla." dedi oturan kız.
Diğer kız "bende mine, senin adın ne?" diye sordu bana. İlk önce mal gibi bakıp,"bende Deniz."dedim narin bir sekilde. "Aaaaa demek ki senin gözlerinin rengini koymuşlar. Masmavi!" dedi Mine açılmış gözleriyle. Sohbet ettikten sonra zil çaldı.

Sınıfa Berk girmişti arkadaşlarıyla, kızlar çok sert bakıyorlardı. Ben onlara sorarmış gibi bakıyordum.

"Onlar çok serseri tipli çocuklar ama Berk hariç, o baya sessiz 2 yıldır." diye açıkladı Nur.
"Peki neden sessiz böyle,biliyormusunuz?" Diye sordum kızlara.
"Anlatmıyor,Devlet sırrı sanki." diye alaylıca konuştu Sıla.

Ders başlamıştı. Ben orta sıra 2.sıradaydım. Arkamda Nur, onun arkasında Berk vardı.

Ders bitmişti. İlk ders matematik mi olur be kardeşim! Sıla'da benim gibi
Düşünüyordu. Yüzü kıpkırmızı deftere yatmaktan.

Bi çocuk bana omuz atmıştı. İlk günden sinirlenmiştim. "Önüne baksana dağ ayısı" diye bağırdım arkasından.

"Onu takma salak o biraz." diye arkamı okşadı Nur.
" o kim peki ?" diye sordum Nur'a
"Çınar kendisi fazla salak biri." dedi gülerek.

Koşar adımlarla gelmiştiler Sıla ve Mine. "Tostlar soğumasın diye koştum ona göre !" diyip elime tostumu verdi Sıla hanım.

"Eeeee napalım?" Diye sordu Mine.
Tostumdan ısırık alarak"bana okulu gezdirin hanımlar." dedim alaylıca .

Okulu gezdikten sonra zil çaldı. Bahar Hoca'nın dersiydi "MATEMATİK " .

Derste Nur arkama dokundu. Arkama dönüp " efendim" bakışı attım. Elime kağıt vermişti.

Kağıtta: Okuldan sonra kafe de buluşalım.

Kağıdı okuduktan sonra Sıla'ya uzattım. Oda okuduktan sonra Mine'
ye uzattı.okul çok şükür bitmişti.

Kızlarla kafeye gelip güzel bir yere oturduk. Kahveleriniz gelince konuşmaya başladık.

Mine: off şu salaklar var ya gitselerde kurtulsam!

Sıla: aynen

: bana biraz anlatırmısınız bunları?

Nur:Bunlar Çınar, Burak, berk ve Efe diye 4 kişilik bir gruplar. Nerde serserilik hop onlar orda .

:anladım. Sizde buyüzden nefer ediyorsunuz.

Üçü beraber: EVET!!

Biraz dedikodu yaptıktan sonra dağıldık evlere. Evin önünde Berk'i ağlarken buldum.

Berk tam giderken kolundan tuttum.
" noldu,niye ağlıyorsun bana anlatabilirsin." diyip yüzüne gülümsedim.

Berk'in yüzünde bir  tebessüm oluştu. Tam ağızımı açınca yolun ortasında bana sarıldı.

Şok olmuştum! Berk bana sarılmıştı...

Ölü MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin