Az önceki neydi? Berk beni öpmüştü. Onu öptüm,Berk beni öptü. Onunlaydım, o benimle beraber. Vücudumuz,dudaklarımız.
Denizden çıkıp şezlonglara oturduk. Ona bakamıyordum ama onun bana baktığını biliyorum. Sessizlik olmuştu. Berk sessizliği bozarak,"kızlara söyliyecek misin?"
Bilmiyordum ama söylemeye hazır olmadığımı biliyordum." Daha erken ,belki sonra ama şimdi değil."
"O zaman benimle gizli aşk yaşamaya hazır mısın? "
Evet anlamıyla dudaklarına bir tane buse kondurdum. Geri çekildikten sonra yakındaki bir mağazaya gittik.
Mağazaya gidince bir kadın geldi." Hoş geldiniz!" Samimi birisine benziyordu. "Şey elbise arıyorumda nerede?" Kadın eliyle gösterdi.
Elbiselere bakmaya gittim. Çok güzel elbiseler vardı Berk'e sormaya giderken. Kadının Berk'i süzdüğünü gördüm. Berk saf saf kiyafet bakıyordu.
Sinirim bozulmuştu. Berk'in yanına gittim. Kadın bu sefer bana sert sert baktı. "Aşkım ben bu 2 elbiseyi çok beyendim,hangisini alayım?" Berk şok olmuştu ama hala anlamdı.
"Aşkım ikiside sana çok yakışır. Sen mükemmelsin!" Çok mutlu olmuştum, dudaklarına buse kondurdum. Kadın mal mal bakıp bakıp duruyordu.
Berk ve bana kiyafet alıp dışarı çıktık. Kadın arkamızdan "tekrar bekleriz! " diye bağırdı.
Sinirli sinirli,"Allah korusun!" Diyerek ters cevap verdim. Hak etmişti. Sen kim köpek benim sevgilime asılmak.
Berk benim belimden tutarak,"sakin mi olsan biraz, eğer hep böyle tatlı tatlı olucaksan ben seni hep böyle delirtiri." Daha çok sinirlenerek,göbeğine omuz geçirdim. Doğru söylemek gerekirse göbek yerine kas vardı.
"Tamam sakin ol! şaka yaptım."
"Şakan batsın senin!"
"Aaaaa ama kırılıyorum."
Göz devirerek yürüyordum. Aniden arkamdan gelerek kucağına aldı. Şok olmuştum. "Ödümü kopardın Berk Akoğlu!" Bana gülerek ,"peki Deniz Akoğlu" dedi.
Eve gelirken yolumuz ayrılmıştı. Gitmeden önce dudağıma yapıştı.
"Berk bir gören olucak!"
"Herkes görsün bizi! Meleğim."
Dediğim gibi oldu. Toprak bizi görmüştü." Oooo çifti kumrular!" Arkama bakınca camda gördüm o kargayı.
"Bu arada ablama çok yanaşma. O benin, benden alamasın."
Sinirim bozulmadı bu sefer. Toprak beni sahipleniyordu. Ama belli etmeyerek "Toprak gir içeri hadi!" Diye bağırdım.
"Gelicek misin kampa?" Diye sorunca baya düşündüm. Bilmiyorum sınav vardı çünkü.
"Hadiii lütfen kırma beni. " ço duygu sömürüsü yapıyordu. Kafamı olumlu anlamda salladım.
Belimden tutunarak sarıldı. Kulağıma eğilerek," rüyanda beni gör." Geri çekilif afifçe göğüsüne vurdum.
Eve girdikten sonra Toprak televizyonu açmış beni bekliyordu.
"Ne izliyelim?" Yanına oturup," alacakaranlık." Televizyondan alacakaranlık açıp izlemeye başladık."Bu arada biri senin çanta nı getirdi."
Cevap vermedim.
"Biri seni üzmüş,yoksa sen okulu asmazsın. Anlat bana kim sanane yaptı?"
Toprağın yanına gidip sarıldım ona. İçimdeki birikmiş göz yaşlarını boşalttım.
Anlattıktan sonra Toprak benim başımdan öptü. "Bişey olmaz ben sana yenisini alırım hem,saçma şeyler için kendini üzme."
"Benim üzüldüğüm şey dergi değil. Senin bana onu alman. Onda çok hatıram var. Hiç biri eskisi gibi olamaz." Hıçkıra hıçkıra anlattım.
Konuştuktan sonra filmi izlemeye devam ettik. Film bitince çantamı hazırlamaya başladım. Uzun kollu, kısan kollu,şort ve eşofman koydum.
Hazırlanmam bitince Toprağın yanına gittim. Uyumuştu,bende yanına geçip uzandım. Saçlarını sevmeye başladım. Onu çok seviyordum.
Aklıma yine o kaza geldi. Kısık sesle "o gün seni kaybetseydim seni hiç görmeseydim." O arabanın altında kaldığımız gündü. Ona iyice sarılıp saçlarından öptüm.
Bir dahakine seni bıramıyacağıma söz veriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Melek
Short Storymelek gibi bir kızın, kardeşi yüzünden Antalya'ya taşınmalarıyla,ordaki hayatının aşkını bulmasıyla başladı. Berk ve Deniz birbirlerine sonsuz olmak için söz verdiler o gün. Ama... Hiç birşey eskisi gibi olmadı o gece Neden bana melek diyorsun? Çü...