Sabah yataktan aniden kalktım. O kazayı gördüm,Toprak koltukta cansız bedeni yanımda duruyordu.
Tuvalete gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama gittim. Kamp için rahat kiyafetler giydim.
Aşağı indiğimde annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı." Günaydın Deniz" annemin yanına gidip küçük bir öpücük verdim. Toprağı görünce yanına gittim.
"Oooo bakıyorumda erkencisin." Göz devirip,"sen okula geç kalmayasın bana laf atmaktan." Unutmuştum. Kolumdaki saate bakınca daha erkenmiş.
"Toprak! Dikkat et diğer ayağını ben kırmayım!" Diye tehdit ettim.
"Anne görüyor musun nasıl bir kız yetiştirmişsin!" Teyze taklidi yaparak,"püh! Gençlik bitmiş."Masaya oturup,kahvaltımı yapmaya başladım. Annem pankek yapmıştı.
Toprak'la pankek yarışı yapamaya başladık.Kahvaltımı bitirdikten sonra dışarı çıktım. Berk beni bekliyordu. Yanına gidip,"Günaydın caNimm." Berk garip garip baktı. "Hadi! Bakmaya devam edersen kampa geç kalıcaz."
Elimi tutup yürümeye başladık. "Heycanlı mısın?" Diye sordu bana.
Heycanlıydım. İlk kez kampa gidiyordum,sevgilimle beraber.Okula vardık. Arkadaşlarım beni beklemiş oturuyorlardı.
"Gelmiycen diye çok korktum! Hazır mısın?" Nur heycanla sordu. "Evet heyecanlıyım! Keşke Toprak'ta gelseydi." Yüzüm düşmüştü."Hadiii üzülmek yok!" Diye motive verdi Sıla. Yarım saat bekliyorduk otobüsleri.
Otobüsler gelmişti." Hepiniz hoşgeldiniz!" Diye selamladı müdür yardımcısı. Cümlesine devam ederek," herkes istediği kişiyle oturabilecek. Hepinize iyi yolculuklar."
Biz Nur'la,Sıla'da Mine'yle oldu. Kızlar olarak yan yana oturduk. Diğer çift koltuk biz yandaki çift kol-
Tukta Mine'ler oturuyor. Otobüs çok
genişti.Hepimiz yerlerimize oturduk. 2dk sonra otobüs kalkıcaktı,çantalarımızı tepemizdeki yere koyduk.
"Nur sen ne getirdin?"
"Ben boyun yastığı,karnımızı doyurmak için yiyecek ve içecek. Peki sen?"
"Bende boyun yastığı,kitap,kulaklık,yemek ve içecek."
"İyimiş. Bu arada bak kpop dergisi ve manga getirdim."
"Ohaaa! Çok iyi bu yolculuk çok iyi olucak."
"Aynen!"
Arkamda Berk ve Burak vardı. Berk bana gülümseyerk bakıyordu,telefonu işaret ederek mesaj gönderdi.
Berk: keşke yanımda sen olsan sana sarılsam,o yumuşak ve dolgun dudaklarını öpebilsem, o mavi gözlerinde boğulsam Deniz.
Okurken kendimi tutamayarak gülümsüyordum. Nur fark ederek bakmaya çalıştı.
"Ooooo kimle yazışıyorsun Deniz Hanım?" Diyerek dalga geçti. Berk'e cevap veremedim. Nur'la telefondan "skz code " izliyorduk.
Otobüs 1 saat sonra benzinliğe uğradı. Aşağa inip kızlarla tuvalete gittik.
Sıla: yolculuk çok güzledi!
Mine: aynen
Nur:biz 3 bölüm skz code izledik
:kızlar çadırlar 4 kişilik beraber kalıp parti verelim.
Sıla: gece yürüyüşü yapalım,çok eğlenceli olur huzur verici.
Nur:sonra kaybolunca gelen pişmanlık.
Nur'un dediğine baya güldük,Mine'yle beraber. Berk'ten yeni mesaj:
Berk: güzelim dışarı çık seni bekliyorum.
"Kızlar ben bi arabaya gidiyorum." Diyerek yalan söyledim.
Dışarı çıktım ve biri beni arkaya sürükleyip,duvara yapıştırdı. Bu kişi Berk'in ta kendisiydi. Berk büyük bir zevkle dudaklarıma yapıştı.
Huzuru bulmuş ve daha fazlasını istiyor gibi öpmeye başladı. Bir süre sonra dudaklarımdan zorla ayrılır gibi ayrılıp. "Özlettin kendini meleğim."
Bana biraz daha baktıktan sonra arabaya gittim oda arkamdan bir süre sonra geldi.
Yolculuk büyük bir keyifle devam ediyordu. Nur'la beraber yine izlemeye başladık. 2dk sonra,"doğruyu söye kimleydin?" Diye sorunca bi şok oldum.
"Nerden çıktı bu?"
"Yok mesajlaşmalar,mesaja bakarak gülümsemeler,bahane uydurarak kaçmalar."
"Şeeey..." sözüme devam edemiyordum ama söylemezsem olmazdı. Kendimi toparlayarak "Berk'le çıkıyoruz,söylemeye korktum."
Nur bana sarıldı. Bunu beklemiyordum.
"Kızmadın mı?"
"Saçmalama niye kızıyım."
"Diğer kızlara sonra söylemeyelim."
"Peki sen nasıl istersen."
Konuşmayı bitirip kaldığımız yerden izlemeye devam ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Melek
Nouvellesmelek gibi bir kızın, kardeşi yüzünden Antalya'ya taşınmalarıyla,ordaki hayatının aşkını bulmasıyla başladı. Berk ve Deniz birbirlerine sonsuz olmak için söz verdiler o gün. Ama... Hiç birşey eskisi gibi olmadı o gece Neden bana melek diyorsun? Çü...