Sarıldıktan 5 dk sonra geri çekildi.
Göz yaşını silerek "özür dilerim." dedi kekeleyerek.Onu 3 gündür tanıyorum ama ilkkez böyle görüyorum." Sorun değil,bana anlatabilirsin." dedim saçına hafif dokunarak.
Bana bakıp, kolumdan tutarak sürükledi.
Beni bir yere getirmişti. Burası çok sessiz ve manzaralıydı."seni dinliyorum." dedim yanına oturarak.
"Anlatıyorum."dedi .Berk:2 yıl önce babam bizi terk etti. Ama üzgün değilim. Çünkü annemi hep zorluyordu.
Onu gözlerim fal taşı gibi açılmış şekilde dinliyordum. Babasından şiddet görüyor ama söyleyemiyordu.
Berk: babam yine ortaya çıktı. Başı sıkışınca buraya geliyor,benim yanıma,bende yardım ediyorum.. Salağım ben yaa!!!
Gözlerim dolmuştu. Babasını sevmese bile ona yardım ediyordu.
Cebinden sigara çıkartıp, ucu yaktı ve içmeye başladı."Ne zamandır sigara içiyorsun?" diye sordum.
"Rahatlamak için içiyorum. Burada hep..." diye kekeledi. Cümlenin sonunu bitirmeye gönlü el vermiyordu.
Biraz oturduktan sonra kendine geldi. " saat geç oldu gidelim mi hem merak etmesinler." diye sessizce sordum.
Başını olumlu anlamda salladı. Eve giderken ölüm sessizliğiyle gidiyorduk.
Cebimden kulaklığımı çıkartıp ona uzattım. Kulaklığı alıp kulağına sokunca mutlu oldum. Telefondan "daddy issues" açıp yürümeye devam ettik.
Evin önüne gelince durup, birbirimize baktım."teşekkür ederim Deniz..." dedi bana bakarak.
"Ne demek. İstediğin zaman konuşabiliriz." Dedim gülümseyerek.
El salladıktan sonra eve girdim."Seni çok merak ettim deniz! Nerdeydin?" Diye sormaya başladı başımda annem. Bişey demeden anneme sıkıca sarıldım.
"Tamam sakin ol. Şimdi anlat noldu?".
Anlatamazdım. Berk'e bunu yapamam. O bana güveniyor.
"Yok bişey,sadece sarılmak istedim."
Diye yanından sıyrıldım. Yatağıma atladım,kendimi bırakarak.Üstümü çıkartıp, pijamalarımı giydim. Saçımı topuz yapıp,yatağıma girdim. Berk'i artık anlıyordum. Ama kızlar... Onlara da anlatamam.
17 Şubat Salı
Sabah olmuştu. Yataktan kalkıp,üstümü değiştirdim. Saçımı ikili örgü yapıp,aşağı indim.
Toprak her zaman ki yerinde oturmuş. Esra Erol izliyordu. Sessizce yanına gidip, kulağının dibinde"BÖH" diye bağırdım.
Ödlek tavuk yerinden sıçradı."Off abla nabıyon yaaa!" diye astı yüzünü.
"Sen bana abla dermiydin." diye alaylıca gülümsedim.
Gidip sofraya oturdum." Günaydın canlarım!" diye gülümsedi Canım anam.
"Günaydın kraliçem." Diye yalakalık yaptım. Toprak dururmu,"Yalaka köpek!" Diye hırladı bana.
Dil çıkartıp ,yumurtamı yemeye başladım.
Kahvaltı bitirdikten sonra dışarı çıktım.Kapının önünde beni bekleyen Berk vardı! Şok olmuştum.
"Oha daha ilk günden manita mı yaptın helal olsun sana! " diyip alkışlamaya başladı Toprak.Berk anlamamış gözlerle bakıyordu.
"Yürü git elimde kalıcan şimdi!!" Diye hırladım Toprak'a .Berk'in yanına gidicen gülen yüzüyle "merhaba " dedi. Ben de ona karşılık verip,okula gitmeye başladık.
"Akşam rahatsızlık vermedim dimi?" diye sordu. "Yok rahatsızlık vermedin."diye gülümsedim ona karşı.
Konuşa konuşa okula vardık. Nur'u ve diğer kızları görünce,koşar adımlarla yanlarına gittim.
"Günaydın!!" diye bağırdım okulun ortasında."sanada günaydın aşkom."
diye cevap verdi Nur.Kızlarla konuşa konuşa konuşa gitmeye başladık sınıfa. Bana çarpan çocuğu gördüm,Çınar. Aklımda plan vardı.
Çınar'ın yanından geçerken ben de omuz attım. Plan istediğim gibi oldu.
Su üstüne döküldü."Nabıyon bee önüne baksana!" Diye hırladı dağ ayısı.
"Pardon dikkat etmemişim." Diye alaylıca yüzüne baktım
kızlar uzaktan bana gülüyorlardı.Zil çalınca yerlerimize oturduk. Fizik hocası,Özlem Hocanın dersiydi.
"Evet çocuklar! Bugünden itibaren grup grup çalışacaksınız."Diye başladı konuşmaya. "Nur ve Sıla, Mine ve Efe ,Burak ve Çınar..... Deniz ve Berk. " diyince şok oldum. Mine,Sıla ve Nur da şok olmuştu.
"Deniz ve Berk..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Melek
القصة القصيرةmelek gibi bir kızın, kardeşi yüzünden Antalya'ya taşınmalarıyla,ordaki hayatının aşkını bulmasıyla başladı. Berk ve Deniz birbirlerine sonsuz olmak için söz verdiler o gün. Ama... Hiç birşey eskisi gibi olmadı o gece Neden bana melek diyorsun? Çü...