Kafeye oturmuştuk. Kafe çok parlak ve şık görünüyordu. Hepimiz yerimize oturduk ve menüye bakıyorduk.
"Ayyy! Ben nimet seçimi yapamam." Dedi Mine. Cidden çok güzel tatlılar ve yiyecekler vardı.
Kim seçim yapabilirdi ki. Ben olmadığım çok net. Berk yanağıma küçük öpücük kondurdu.
"Seç 2 tane."
"Neden 2 tane seçeyim! Eve obez olarak mı gideyim."
Berk bana gülmeye başladı. Komik bir şey dememiştim. Kim 2 tane yiyebilir ki?
"Onu demek istemedim. 2 tane seç ki beraber yiyelim."
Mantıklıydı ama onun hakkına girmiş oluyordum."Ama senin hakkına girmiş olmaz mıyım?"
"Siktir et benim hakkımı! Senin hakkın benim de hakkımdır meleğim."
Hoşuma gitmişti onun böyle demesi. Ne istesem yapıyor ve beni şımartıyordu.
Diğerlerine küçük göz gezdirdiğimde.Mine ve Burak...
İkisi de menü ye bakarak kavga ediyordu. Kim bilir neyi paylaşamıyorlar."Ya ne kadar zevksiz bir karısın!" Dedi Mine'ye sesli bir şekilde.
"Sus lan! Senin beğendin şey zevksizce. Frambuazlı ve çikolatalı tatlı mı olur."
"Asıl senin beğendiğin ne! Havuçlu tarçın."
İkisininde damak zevkine karışamam ama böyle kavgaylada sürmez.
"Ya 2 tane sipariz edin!""Bende öyle dedim! Hanımefendi romantiklik istiyor!" Dedi sinirli bir şekilde.
"2 tane siparis edin bir birinize yedirin. Bakalım bir birinizin damak zevkini beğencek misiniz?"
İkisi bir birine bakıp,dediğim şeyi onayladı. Cidden bunların sevgiliden daha çok Toprak ve benim olan kardeşlik ilişkisine benziyor.
Tatlıların yanında ev yapımı ice tea ve çilekli limonata söyledik. Hep beraber hem Tatlılarımızı yiyorduk hemde tatil için konuşuyorduk.
"Eeeeeh. Bu yaz için planınız ne?" Diye ortaya bir soru yöneltti Nur.
Cidden benim bir planım var mı!Arkadaşlarımla,sevdiklerimle beraber olmak bana yetiyordu.
"Tüm sevdiklerimle beraber olsam yeter."
"Ya amma da sıkıcısın Deniz! Ben ondan mı bahsediyorum."
"Neyden bahsediyorsun peki."
"Diyorum ki; söyle güzel bir yaz tatili geçirelim. Denize girelim, havuza gidelim... yapçak bir sürü aktivite var!"
"Güzel fikirler ama bizim bunları yapıcak paramız mı var Allah aşkına Nur aşkom."
"Ya! Bizim burda deniz var. Havuz işinide ailelerimizden isteyerek bişeyler yaparak hallederiz."
İyi ama çok güvenilir bir fikir değildi. Tamam onlarla her şeyi yaparım. Ama içine aile girince sıkıntı büyük.
Hep beraber yemeklerin üstüne içki içmek için Efe'nin evine gittik.
Babası özel bir içki getirmişti.11. Sınıf olmuştuk... 2. Dönem çok hızlı geçmişti. Efe nin evine gelmiştik. İlk kez onun evine gelmiştim.
Çok büyüktü.Salona geçmiştik, Efe bize temiz kiyafetlerinden getirdi.
"Üzgünüm ama herkes erkek kiyafetleri giyicek.""Sorun deği."
"Sorun!" Dedi Burak sesli bir şekilde. Arkamı dönüp kafasına bir tane koydum.
"Pezo! Ne kulaklığım dibinde bağrıyorsun."
Burak beni tınlamamıştı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü Melek
Contomelek gibi bir kızın, kardeşi yüzünden Antalya'ya taşınmalarıyla,ordaki hayatının aşkını bulmasıyla başladı. Berk ve Deniz birbirlerine sonsuz olmak için söz verdiler o gün. Ama... Hiç birşey eskisi gibi olmadı o gece Neden bana melek diyorsun? Çü...