5.Bölüm

12 3 0
                                    

Berk hemen odasından çıkıp,"anne biz çıkıyoruz." diye seslendi. Ben burnumu çeke çeke dışarı çıktık.

Kardeşimi kaybedemem. O benim diğer yarımdı. Berk benle konuşuyordu ama ben sadece yola bakıyordum." Annemin arabasını alalım." Dedi.

"Sen araba sürebiliyor musun?"diye Berk'e sordum.
"Evet."diye cevapladı. Benim için bu sorun değildi. Önemli olan kardeşim,canımın yarısı.

Ona bişey olursa annem,babam,ben... bunları düşünürken ağlıyordum.

Berk şarkı açmıştı." Senin beni teselli ederken şarkıyı açtım. Belki bi işe yarar." Diyerek bana gülümsedi.

Bende olumlu olarak zorla gülümsedim.
"Annemin hastanesi. Kardeşim orda."diyip cama tekrar baktım.

"Annen ne yapıyor?" Diye konuyu dağıtmak için sordu.
"Genel cerrah annem,arada sırada gidip Mira'ya göz kulak oluyorum.

"Mira kim"  kaşını kaldırıp sordu?
"Annesi onudoğrurken ölmüsş ve ordaki çocuklarla kalıyor yetimhanede. Onun ailesi tek biziz."diye cevap verdim.

Hastaneye gelmiştik. Acile gidip," Toprak Gece burda mı?" Diye sordum. Kadın burda olduğunu söyleyip,Toprak'ın yanına götürdü.

Toprağı görünce içim parçalandı. Ayağı alçadaydı. Yanına koşup,"bir yerin ağrıyor mu ? İyi misin, bu nasıl oldu?" Diye başında sormaya başladım.

"Merak etme iyiyim,martıyla gezerken küçük bir kaza oldu. Sadece ayağım burkuldu. 1ay alçıda olucakmış." İçim rahatlamıştı. Yanına oturup,saçını sevmeye başladım.

"Hatırlıyon mu, küçükken düşünce yanıma geliyordun ağlayarak. Ben sana'neren acıyor?'diye soruca acıdığı yeri gösteriyordun."Anıları anlatmaya başladım.

"Evet hatırlıyorum. Sende hemen acıyan yeri öpüyordun." Beraber gülmeye başladık

"Sakın beni bırakma abla olur mu?"

"Tamam,seni asla bırakmayacağım."

"Söz mü?"

"Söz!"

İşlemleri yapılınca eve gittik. Berk'e teşekkür edip kardeşimi içeri soktum. Annemler 10dk sonra gelince şok oldular.

" Noldu sana!"diye sordu annem.
"Bişeyim yok,martıyla gezerken küçük bir kaza oldu." diye söyledi Toprak.

Mutfaktan buz getirip ayağına koydum. "Dikkat et kendine." Diyerek abla uyarısı yaptım. Abla olmak bazen iyi geliyor.

"Ne izliyelim?" diyerek televizyonu gösterdi." Hear meee izliyelim." Diyerek saf bir gülüş yaptım Toprağa. Televizyonu açıp duy beni izlemeye başladık.

"Be ekin çok salak be!" dedim babannem gibi. Sanki gören bunlar gerçek.
"Susta izliyelim şu diziyi."
"Ayyy tamam demedik bişey."

Hırladım yandan ona. Ama şu kanat olan beyfendi çok karizmetik. Sen kanat ben but. Vallah gelsin beni 2 kanadıyla boğsun.

Dizi bitince odalara çekildik. Telefonu alıp, bir de ne göreyim 32 cevapsız arama!

Nur merak etmiş sanırım. Ama ona kim söylediki,kim olucak Berk. Telefondan aramalara girip Nur'u aradım.

: Nur aşko nasılsın?

Nur:beni bırak Toprak nasıl?

: iyi martıyla kaza yapmış. Beni de korkuttu.

Nur: birşeyi yok dimi?

:yok aşkım sadece ayağını burkmuş.

Nur: tamam. Peki sen nasılsın?

:iyiyim. Gördün mü?

Nur: neyi ?

: Stray Kids'in yeni albümünü.

Nur : eveet Gördüm. Çok güzel.

Biraz Nur'la sohbet ettikten sonra kapattık. Banyoya gidip bi duş aldım. Rahatlamak için iyi oluyor.

Duşumu bitirip geceliklerimi gidim. Saçım dağılmasın diye ördüm. Camı açmaya giderken Berk'i gördüm.

Fazla yakışıklı...Dur onun karın kaslarımı var. O beni görmeden yatağıma oturup,bilgisayardan stray kids videoları izlemeye başladım.

18 Şubat Çarşamba

Okul vardı. O yüzden erkenden kalktım. Erken kalkmayı hiç sevmiyorum. Üstü değiştirip,saç örgülerimi çıkarttım.

Saçım dalgalıydı. Bu saç şeklini çok seviyorum. Aşağı indim ama Toprak daha kalkmamıştı. Ayğı alçıda olduğu için okula gitmiycek.

Annemde yoktu. Erken gitmişti. Bende yemek hazırlamaya üşendiğim için mısır gevreği yaptım.
Mısır gevreğini bitiip,lavaboya koydum.

Dışarı çıkınca Berk'i gördüm. Beni bekliyordu. Onun yanına gidip,"selam" verdim. Oda karşılık olarak gülümsedi. Sessiz sessiz giderken,sesizliği bozdu.

"Toprak nasıl?"

"Nasıl olsun,uyuyor daha." Diye cevap verdim. Berk gülümsedi. Okula giderken Nur'u ve Sıla'yı gördüm. Onlarda beni görünce yanımıza geldiler.

Nur:Günaydın.

:sizede aşkom.

Sıla: Toprak nasıl? Sormayı unuttum.

:iyi Paşam. Güzellik uykusunda.

Güle güle giderken,okula varmıştık.
Okuldan içeri girince herkes dışardaydı. Mine'de yanımıza gelince noluyo bakışı attık.
Bizde merakla sınıfımızın yanına gittik.

 
   Hikayemi beğendiniz mi daha yeni yazmaya başladım. Umarım beğenirsiniz. Destek olursanız sevinirim♡♡


Ölü MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin