15.bölüm

7 2 0
                                    

Sabah olmuştu. Akşam çok güzel geçmişti. Annemle kavgayı saymazsak.

Okula gidicektim. Lanet okuyarak hazırlanmaya başladım. Nur'dan mesaj vardı.

Kancıklar Grubu

Nur:güno.

Sıla: ben hiç guno değil yani!

: noldu?

Mine: sabah sabah noluyor size!

Sıla: akın... kavga ettik.

Nur:daha bismillah.

:durun anlatsın kız!

Sıla: aslında ben başlattım. Bana bir hesap yazdı,sevgiline sahip çık diye.
Bende hemen Akın'a yazdım. Bu kız ne diyor diye.

:aşkım...

Mine: vay kaşar!

Sıla: ben sevgilime inanmadım. Nasıl bir sevgiliyim ya! Beni kimse hak etmiyor.

Nur:sus! Sen çok güzel bir kızsın. Kesinlikle bir açıklaması vardır.

Telefonu kapatıp,saate baktım. 10 dk vardı! Hızlıca giyip aşağa indim.

Sofraya oturmadan ayakkabılarıma koştum. "Kızım yemek yemeyecek misin?" Annem Mira'yı duyuruyordu.

"Ya geç kalıcam."

Toprak yemeği ağzına atıp,yanıma geldi. Ağzı dolu olduğu için konuşamadı.

"Denoz hado godolim." Onun bu konuşmasını taklit ettiğim için bozuldu.

Arkasından sesleniyordum. Ama asla göz ucuyla bile bakmıyordu. Hızlı adımlarla koşup sırtına atladım.

"Hadi barışalım..."

"..."

"Ya bana cidden küsücek misin!"

"..."

"İyi bende kendimi öldürürüm!" Diyerek yola atlarmış gibi yapıyordum. Toprak arkamdan çekip sarıldı.

"Ya deli! Korkuttun beni."

"Bana bir daha küsersen beni öldüm bilirsin."

"Offf tamam."

"Hadi koş!"

Elinden tutup sürükledim. Toprak benim için çok değerli. Onu gıcık etmeyi bayılıyordum ama küsmesine dayanamam.

Beraber koşarak okula vardık. Toprağa sarılıp kızların arkasından gelerek önlerine atladım.

"Selaaaaam!" Diye selamladım. Sıla konuşmadı. Diger kızlar beni selamladi.

"Sıla aşkom?" Diyerek kolundan tuttum. Sıla bana dönüp elimden tuttu.

Kızlarla sohbet ediyorduk. Berk arkadan gelip eliyle sırtima dokunup gitti.

Yere bakıp gülümsüyordum. Cidden çocuk beni öldürecek. Kızlara baktığımda bana sırıtıyordu.

Kızlara içtenlikle gülümsüyordum.
Gülerken Sıla gözüme çarptı...

Bir tere odaklanmış oraya bakıyordu. Baktığı yere baktım.

Akın...
Kızlarla beraber duruyordu. 4 kız etrafinda hem ona dokunuyor hem gülüşüyorlardi.

Sessizce dudaklarımdan bur küfür savurdum. Sıla'yı teselli etmek için baktığımda eli kan içindeydi...

Sıla'nın elini araladiktan sonra tırnakları ve anahtar kan icindeydi.
Nur: Sıla!
Diye bağırdı. Nur'un bağırmasıyla Akın bize bakti.

Ölü MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin