9.bölüm

7 3 0
                                    

Uyumuşum,herkes dışardaydı. Biri hariç,yanıma baktığımda Berk'i gördüm. Çok tatlı uyuyordu.

Onu uyandırmadan kalkmaya çalıştım ama başaramadım.

"Deniz kalkmışsın."

"Kalktım. Dışarı çıkalım mı?"

Kafasını sallayarak dışarı çıktık. Herkes yemek yiyordu. Bizim kızların yanına gittim.

Nur:günaydın.

Sıla: hiç kalkmıycaksın sandım.

Mine yemeğini yiyerek selam verdi. Yanlarına oturdum,beni de düşünmüşler ve tost almışlar. Berk'te bizim yanımıza geldi.

Berk:selam kızlar... sakıncası yoksa yanınıza oturabilir miyim?

Herkes şok olmuş bir şekilde Berk'e bakıyorlardı. Berk'in yüzünü görmeliydiniz utançtan domates gibi oldu.

Kızlar "olur." Diyerek yanıma oturdu. Poğaça almış 2 tane yanıma oturduğu için Nur pek şaşırmadı.
Ama Sıla ve Mine gözleri sonsuza gider gibi açıktı.

Yemeğimizi bitirdikten sonra otobüse bindik. Nur gülmemek için zor duruyordu.

Nur: kızların yüzü nasıldı ama!

:Peki Berk.

Nur:Aaay aynen domates gibi oldu.

Güle güle sohbet ediyorduk. Hoca" 2 saatlik yolumuz var." Olduğunu söyledi. Saat 4'tü. Kaç saattir yoldaydık.

Nur'la beraber "Stranger things " izlemeye başladık. 4. Sezon daha olmadığı için 3 sezonu izlemeye karar verdik.

2 saat sonra kamp alanına geldik. Baya güzel ormanlık alandı. Sınıfın gıcıkları mal mal bakınıyorlardı.

Çadırımızı alıp kurmaya başladık. Çadırı kurarken kızlar beni sorgulamaya başladı.

Sıla:Berk niye seninle beraber heep!

:arkadaşım...

Mine:emin misin?

:evet... Aaa çadırı kuralım. Daha çok işimiz var.

Kızları bu bahane ile susturdum. İşim çok zor benim böyle.
Çadırları kurma işleri bitti. Hocalar bizi kamp ateşin yanında buluşmaya çağırdı.

Bir tane kadın konuşuyordu,"Merhaba gençler! Ben kamp görevlisi Gül Topuz. Hepinizle ben ilgilenicem,bir sorun olunca beni şurda ki kulübe de bulabilirsiniz. İyi eğlenceler!"

Çok tatlı bir kadına benziyordu. Kızlar beni bir köşeye çekip tekrar tekrar o konuyu açtılar.

"Evet bize bir açıklama yapman lazım!" Onlara gözlerimi açmış bir şekilde bakıyordum.

Sıla daha çok sinirlenerek " Ya! Deniz biz senin dostunuz bize Berk le olan ilişkinizi anlatman lazım!!"

"Peki,peki." Başka bir yolum yoktu." Biz Berk ile bir kaç gündür çıkıyoruz..." şok olmamıştılar.
"Ben dedim!" Diyerek söylenmeye başladı Mine.

Sıla,Mine'yi susturarak,"peki ne zaman oldu bu ?" Onlara herşeyi birer birer anlatmaya başladım.

Berk'in ağzından:

Çocuklarla bir tane çadırı bile zor kuruyoruz. Çınar desen suratı asık.

"Çınar bro senin suratın niye asık?"

"Yok bir şey sadece uyuyamadım."

"Ya bu kodumun şeyi niye olmuyor! Anasını bacısını..."

"Ooooo! Efe bro sakin oğlum."

"Bu Burak piçi nerde!"

"Ben gidip bulmaya gidiyorum şu salğı."

Çınar, Burağı bulmak için gitti. Efe ile hala bu çadırı kurmaya çalışırken Denizler çadırı kurmuş,kızlarla sohbet ediyor.

Deniz'e bakıp gülümsüyordum. Deniz bana bakınca tam ona öpücük atıcakken kızlar bana baktı. O zaman çok pis göt oldum.

Burak çok şükür 6 dk sonra geldi.

"Ln pezo! Biz seni 2 saattir bekliyoruz."

"Allah Allah. Geldim işte, Çınar nerde ln?"

"Seni aramaya gitmişti. Bekleyin onu çağrıyım."

Çınar'ı aramaya gittim. Her yere baktım çocuk yoktu. Lan kaçırmasınlar bu salağı. Vallah olabilir. Dedim ven ona herkese sataşma.

Ordaki derenin yanına gittim ve onu telefonla konuşurken buldum. Rahatsızlık vermemek için ordaki büyük kayanın arkasına saklandım.

"Kiminle konuşuyor bu kadar acaba. Ailesi ile boyle konuşmaz ki.-kimse ile böyle konuşmaz- sevgilisi mi var acaba?"

"Yok be olsa söyler. Kesin iş çeviriyor..."

Telefonu kafasıyla onaylayıp kapattı.

Oğlum sen ne peşindesin böyle...

Hikaymin bir bölümü böyle sona erdi. İnşallah beğenirsiniz! Sizce Çınar ne peşinde?

Bana destek olursanız sevinirim.

Ölü MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin