16.bölüm

5 1 0
                                    

Ben,Berk olmuştuk. Nur ve Sıla olmuştu, Mine tek kalmıştı. Onu böyle tek bırakamam.

Telefonu elime aldım ve Burağın numarasını aramaya başladım. Açmadı...

"Deniz kimi arıyorsun?" Diye sordu Mine. Cevap vermedim ve tekrar aramaya başladım. Bu sefer Burak açtı.

"Ne var be!"

"Hadi oyun oynuyoruz ."

"Vallah üşeniyorum çok."

"Yemek var."

"Yola çıktım var say."

Yüzüme zafer gülüşümü ortaya koydum. "Ya Deniz çıldırtma beni!"
Diye bağırdı Nur.

"Ya gelince görürsünüz!"

Beni öldürcek gibi bakıyorlardı. Haklılar 1 saattir Burak beyin gelmesini bekliyoruz.

En sonuda koşar adımlarla biri geliyordu. Herkes o tarafa bakmaya başladı. Berk gözlerini iyice açıp "Burak?" Ağzından o ismi çıkarttı.

"Geldim!" Dedi nefes nefese. Belli ki koşarak gelmişti. Kendisini örtünün üstüne attı.

"Sonunda geldin." Dedim sırtını okşayarak. Bir plastik bardak ve su şişesini alıp ona verdim.

"Herkes tamsa başlayalım artık." Diye söylendi Mine.

Hepimiz oynamaya başladik. Sıra Mine ve Burağa gelmişti.

Burak: sen nasıl birisin?

Mine: nasil biriyim ki?

Burak: salak ben sana soruyorum!

Mine: duygusalim,çıtırım,akıllıyım...

Burak:baştaki olan

Mine:duygusal

Burak: evet! Sen duygusal olunca Nabıyorsun.

Mine: ağlıyordum.

Burak:evet. Ağlayınca ne akıyor ?

Mine: göz yaşı!

"Süre bitti! 3 tane bildiniz." Dedim gülümseyerek. Biz Berk ile 5 tane bildik.

Burak oflamaya başladı. "Noldu yenilmeyi kendine yediremedin." Dalga geçerek konuştum. Burak beni öldürcek gibi bakmaya başladı. Bu ne kadar iyi bilmiyorum ama birazdan burda bomba patlayabilir.

"Sus la kancık!" Dedi Mine bana karşı. Şok olmuştum. "Terbiyesiz!"
Hep. Beraber gülmeye başladık.

Gülmemiz yarıda kesildi çünkü asla peşimizi bırakmayan salak Akın buraya geliyordu.

"Sıla konuşalım mı? Bak beni dinle sonra ne yaparsan yap. İster döv ister söv istersen benden uzaklaş. Ama lütfen dinle beni bi!"

Hepimiz Sıla'ya bakıyorduk. Burak, iyice köpürmüştü. Sırf dalmamak için nefesini tuttuğu çok belliydi.

Sıla ayaklandı. En doğrusu buydu, Akın onu bırakması için konuşması lazımdı. Belki tatlıya bağlanır.

Sıla ve Akın biraz uzaklaşmıştılar. Denizin kenarinda konuşuyorlardı.
Daha doğrusu Akın konuşuyor Sıla dinliyordu.

Beraber konuştuktan sonra Sıla başını sallayarak bir şeyi onayladı. Akın belli ki çok mutlu oldu ve Sıla'ya hızlıca sarıldı. Sıla sinirlenip onu itti.

Akın bu hareketi bekliyordu ama hiç üzülmedi. Sıla bir süre sonra yanımıza geldi. Yanımıza oturunca Nur onu dürttü.

"Ya dedi ki, beraber eskisi gibi olmasakta arkadaş olarak devam edelim. Sen benden kaçma yeter ."
Diyerek açıkladı.

Ölü MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin