Previously on "Az Özvegy Szerelme"

149 18 3
                                    

•Ennek a könyvnek van egy első része, amit az oldalamra kattintva megtalálhattok és elolvashattok. Sőt figyelembe ajánlom,előbb azt olvassátok.


A főszerepben Tatiana Orlova egy 22 éves nő,akit babakorában elraboltak anyjától,Margaret Peggy Cartertől,majd bérgyilkost faragtak belőle,Natasha Romanoff és Yelena Belova mellett.
Tatiát felbérelték arra,hogy vigye vissza Bucky Barnest Oroszországba,de a küldetés kudarcba fulladt,a lány New York-ban maradt a Bosszúállók között.
Bucky - akiért eredetileg Amerikába utazott - később a szerelmévé vált, együtt harcoltak Dreykov és Thanos ellen.
Tatia egy ideig álmaiban Lokit látta,aki figyelmeztette a közelgő harcra,amit a lány nem vett komolyan,hosszú ideig titkolta, hogy tud Thanos érkeztétől.
Ő az egyike a kiválasztott lányoknak, akik különböző erővel védik az univerzumot és saját bolygónkat. Mivel mindegyik lány halott volt,Thanos az utolsóért,Tatiáért Földre utazott,hogy a lány különlegessége révén csettintsen, elpusztítva az univerzum felét,mert így nem esik baja a titánnak.
Tatia kínjai közepette csettintett, miután legyőzte önmagát,vagyis úgy vélte,hogy mindörökre meghalt a gonosz része. A csettintést saját kívánságának kibontakozására használta,hogy mentse az univerzumot és a barátait. Azonban magát és a benne növekvő életet nem tudta megmenteni. Tatiát mindenki elfelejtette,mert ezt kívánta,a csettintés pedig elpusztította a Buckyval közös gyerekét.
A lány újfent egy nyugis bárban dolgozik, míg egyik nap nem találja szembe magát Sólyommal és,hatalmas és....A tél katonájával. Bucky megadta a számát,majd kérdezősködött T felől. A lányban kezd minden összezuhanni. Átlagos,szomorú,új élete egyszer csak feje tetejére áll,amikor Buck újra megjelenik benne,s kérdezősködik a múltjáról,amiről T persze hazudik.

Kövessétek végig Tatia kalandjait Lauren Carterként,Az Özvegy Szerelme második részében.

Sok szeretettel, Nita.

Az Özvegy Szerelme 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ