18.ᴍᴇᴇᴛ ᴛʜᴇ ᴇɴᴇᴍʏ

8 2 0
                                    

-Bucky vagyok - nyújtott kezet illedelmesen Buck a szőke férfinek.
-Én pedig Vízió, igazán örülök - rázta meg Bucky kezét, majd felém fordult.
-Lauren - öltöttem újabb mosolyt az arcomra.
-Bemutatnám a feleségemet is, de szegény sokat pihen mostanság. Várandós.
-Gratulálunk, milyen szerencsések maguk - néztünk kedvesen Vízióra, majd a mellettünk lévő házra mutattam - ez a házuk?
-Igen, nem túl nagy, viszont otthonos. Wanda azzá tette.
-Biztos nagyon kedves felesége lehet, és nagyon szeretheti - mosolygott Bucky - mi nem régóta ismerjük egymást - pillantott rám - de kész vagyok az életemet is feláldozni érte.
-Ezzel egyetértek. Bármikor meghalnék Wandáért - mondta ki Vízió, majd hosszú pillanatok erejéig csendben gondolkodott tovább, amikor is kinyílt a kertes ház ajtaja és kisétált rajta Wanda. Vízió feleszmélve a gondolkodásból, kedvesen felesége felé mutatott, akit hamar be is mutatott nekünk - Ő pedig Wanda.
-Örülök a találkozásnak - mosolyogtam rá, majd kezet nyújtottam a nőnek, amikor egy vörös szikrát láttam a szemében, ami hirtelen el is tűnt - Lauren vagyok, ő pedig a párom Bucky.
-Mi járatban erre? - tette fel kissé sem közömbösen Wanda a legéletbevágóbb kérdést.
-Házat keresünk még azelőtt, hogy összeházasodnánk.
-Tehát házasodni készülnek? - bólintott megértően Wanda - Minden Bosszúálló házasodni készül és Westview-be tervez költözni?
-Szívem, te ismered őket? - nézett rá értelmetlenül Vízió.
-Ha a lányért jöttettek - folytatta Wanda figyelmen kívül hagyva, amit a férje kérdezett - fordulhattok is vissza.
-Wanda, mi ez a hely? Mi történt veled? - néztem mélyen a szemébe, de azok üresek voltak, akár egy pohár.
-Lauren, kedvesem. Ismerős a történet: ha nem tetszik az életed felépítesz egy újat, amiben nem ismernek? Épp ezt tettem. Vízió, menj be - parancsolt a férjének, újra vöröslött a szeme - Nem ítélhetsz el, mivel te is ugyanezt tetted.
-Ezt az egészet - mutattam körbe - te építetted fel? Mi történt Wanda?
-Miért kellett ide jönnötök? Mindent el fogtok rontani - mondta dühösen, majd megfogta a kezeimet, mire különböző képek sokasága lepett el.

Láttam ahogy Wanda és Vízió Thanos emberei ellen harcolnak, majd megérkezik hozzájuk a kapitány segíteni. A következő kép már Wakandában játszódik, megjelenik Bucky is és T'Challa is. Egy utolsó csók egy utolsó ölelés. Könnyek. Düh. Halál. Először Wanda pusztítja el a szerelmét, majd Thanos is megteszi. Wanda is elpusztul. A Bosszúállók harcolnak, ott vagyok én is. Együtt legyőzzük Thanost. Wanda. A Kapitány. Bucky is. Minden Bosszúálló. Hol van Natasha? Vízió? Fájdalom, zuhanás, ütközés, vér. Még több vér. Tony Stark meghal, de közben mégis győz. Győznek a Bosszúállók. Győz a világ, Thanos elbukott. Megint nem vagyok ott. Fájdalom nyilal a mellkasomba. Meghaltam-e? Még több könny. Nem az enyém, ezek a Wanda könnyei. Wanda utazik. Westview várostábla, ajaj. Sír, sír és továbbra is. Segítség! Segítségre van szüksége! Szétáramlik a piros fénycsóva minden hova, beveszi az egész várost, az összes lakójával együtt. Jönnek a TVA-sok. Loki, egy öltönyös ügynök és még valaki  mögöttük, de nem látom. Dühösek és veszekednek Wandával. Hagyd abba Wanda! Magadnak is és másoknak is ártasz ezzel. Nincs elég erőd hogy fenttartsd ezt a világot benne a te kis világodat, miközben a multiverzum szétesik. Úgy gondoljátok nincs elég erőm? - kérdezi Wanda - Lenne. De nem örökké. Épp ezért segítségre van szükségem. Tatia, látlak édesem. Gyere segíts nekem. Újabb piros fény. Újabb energia, akarotosság és fájdalom.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az Özvegy Szerelme 2Where stories live. Discover now