0.1

5 0 3
                                    

Selammm yeni kurgu yeni bi sayfa:)

            •buraya başlama tarihinizi alabilirmiyimm.🦋

    İyi okumalar:)

--------------------
 
Günün yorgunluyla beraber kendimi yatağa yüz üstü attım. Şuan tek yapmak istedigim dinlenmekti. Yatağımın yanındaki komodine uzandın ve telefonumu aldım. Sonra tekrardan yüz üstü yatarak dirseklerimin üstüne kalktım. Müzik listeme girerek sakin bi şarkı açtım ve gözlerimi kapattım.

Bütün gün Ecem'in ablası Ceyda ablanın nikahı için ordan oraya kosturup durmuştuk.

Gerek nikah şekerleri, gelenler, mekan hazırlıgı derken cidden ölmüştüm yorgunluktan.

Şimdi müzigin beni mıyıştırmasına izin vererek, daha da sindim yatagın içine. Twitter'a girerek bakınmaya başladım. Aşşaga kaydırdım ekranın üstündeki parmağımı uykulu gözlerime inat, sayfadaki tweetleri. Sonra paylaş kısmına girdim ve içimden bu gün için geçenleri yazdım.

'Yorulursam kendime yaslanırım teşekkürler' Yazıp paylaştım.

İnsanlara güvenmemeyi küçük yaşta öğrenmiştim. Hani her kızın ilk aşkı babasıdır ya, ilk güvendigi erkek babasıdır. Benim erkeklere güvenmememin en büyük sebeplerinden biri babamdı. Bu buruk hallerimin mimarıydı o. Bu yüzdendi yanlız kalmaktan korkum, bu yüzdendi insanların yaptıklarından tedirgin olmam. Tekrar bırakımaktan korkuyodum. Her insanın vardır korkularının hayatına dahil oldugunu anladıgı bi an. Ben o zamana gelmekten korkuyodum.

Ben kendimi şarkının notalarına bırakmışken, telefonumun bildirimiydi odayı sesiyle dolduran. Ekrana baktıgımda bi kullanıcı bana Twitter üzerinden sesli mesaj göndermişti.
Açıkçası tedirgin oldum birazcık sonuçta oldugumuz platformu saçma sapan işler içinde kullananlar vardı, ve gece yarısı tanınadıgım biri durup dururken ses kaydı atmıştı. Gece bu vakitte yazdıysa kesin abaza piçin tekidir diğerek umursamadım.

Canım gece gece pizza çekmişti. Şöyle bol kaşar peynirli sıcak sıcak. Saate baktıgımda 1.04 oldugunu gördüm
"ah be yaren ah be kızım gece gece" diyerek kendime  sölemiştim oldukça geç olmuştu pizza işini yarına erteleyip, komodinimin üstündeki bardaktaki suyu içtim pizza yerine.

İyice uykum gelmişti, telefonumu yatagın yanındaki prize taktım. Ve yorganıma sıkıca sarılarak uyku pozisyonumu bulmaya çalıştım. Çok geçmeden uyku beni kolları arasına almıştı zaten.

Sabah alarm bile farklı çalıyordu sanki benim uyanmamı istemiyormuş gibi, şahsen bende aynı düşüncedeydim onunla. Elimi uzatıp telefonu aldım ve kapattım bütün alarmlarımı. Birazcık uykudan kimseye zarar gelmezdi sonuçta.

Uyandıgımda saat 10.32'ydi bu gün işim yoktu ama ecem'in yanına gidicektim dışarı çıkıcaktık. Alışveriş merkezinden alması gereken şeyler varmış bende yanında giderim hem bi kaç parça birşeyler bakınırım.

Yataklan kalkıp banyoda rutin işlerini hallettim sonrasında mutfaga inip su kaynatmaya başladım kettlda. O kaynamaya devam ederken odama gidip telefonumu aldım ve tekrar mutfaga geldim. Mutfak tezgahına arkamı yaslayıp telefonuma gelen bildirimlere bakmaya başladım. Ecem'den birkaç tane cevapsız çağrı WhatsApp gruplarından gelen birkaç tane bildirm ve indirimlerin bildirimleri  gelmişti.

WhatsApp gruplarına görüldü attıktan sonra ecemi aradım. Çaldı bi süre ama açmadı. Gözlerim kettldaki suya kaydı, henüz kaynamamıştı mutfak masasının ordaki sandalyelerden birini  çekip oturdum.

Twitter'a girdim aşşaga doğru kaydırıcaktım ki DM'deki 1 işareti çarptı gözüme. Dünki ses kaydını açmamıştım henüz. DM kutusuna tıklayıp profilinin üstüne bastım. Profil fotoğrafında 18-19 yaşlarında bi çocuk vardı, deniz kenarında ters  durmuş bi kayığa yaslanmış gülüyodu. Ama şey gibi değil 'kanka haberim yokmuş gibi çek' pozu  değildi bu, sahiden içten bi şekilde kahkaha atarken habersizce çekilmiş bi fotoraf gibiydi. Allah var sol yanagındaki gamzesi ve batan güneşin verdigi turuncu ışıkla beraber gerçekten güzel  bi fotoğraftı. Tek sorun bu kadar  güzel olması tuhaftı. Fake olma ihtimali aklıma gelmiyo değildi.
Frofilinde aşşaga kaydırınca sadece 1 tane tweet attıgını gördüm.
'Yaralarına çiçekler ekecegim' yazıyordu.

Takipçisi ve takibide çok azdı, bu çocugun gerçek fotografı ise kızlar onu yemiş bitirmişti şimdiye kadar çoktan.

DM'ye girip attıgı ses kaydını açtım bir anda. Bir şarkı vardı ses kaydında.
Bu şarkı  neydi şimdi durup dururken.
Şarkıdan  aklımda kalan birkaç sözü googleye yazdım ve arattım.
Yüksek sadakat- belki üstümüzden bir kuş geçer
Şarkısıydı bana attıgı şarkı. Ses kaydını bir iki kez daha dinledikten sonra anlam veremedim ve soru işareti gönderdim

<ekimlerde:*SES KAYDI*

<narlısoda:?

Yazıp çıktım sohpetten, ve kaynamış olan suyla kendime bitki çayı demledim. Bi yandan Twitter'da gezerken bi yandan da çayımı yudumluyodum. Son yudumumuda alıp blaşık makinesi koydum fincanımı sonuçta pınar sultandan azar yemek istemezdim.

Odama çıkıp dolabın kapagını açtım ne diysem diye bakındım  bi süre. Siyah pileli etegimi kombinlemeyi düşündüm ilk önce, sonra hava zaten aşırı sıcak ve bunaltıcı oldugundan vaz geçerek yatagının üstüne koydum etegi. Dolabımda çiçekli bi elbise gözüme çarptı askısından aldıgım sırada telefonum çaldı. Arayana baktıgımda Ecemcemim yazdıgını görünce açtım ve bi kulagıma omzumun arasına alıp konuşmaya başladım bi yandan da dolabın aynasında elbiseyi üstüme tutuyodum.

"Aramışsın duymadım kahvaltıdaydım kuşum ya. Bişey mi oldu?"

"Yok bişey olmadı da sabah sen aramışsın ya, onun için aradım bende. Uyuyodum da sen aradıgında"

"Hee onun için mi. Uyan diye aramıştım ben onu."

"Bize gel istersen burdan beraber gideriz. Hem ben üşeniyom sizin mahalleye gelmeye birazcıkta ondan."

"Hiiç şaşırtmıyor bizi yine yaren duran"

"Bende seni seviyorum bebeğim"

"Bende senii. Gelirim yarım saate hazır olmuş ol çıkarız direk."

"Tamamdır öptüm dikkatli gel kuşum"

Diyip omzum ve kulagım arasından aldım telefonu. Bu elbise tamam gibiydi. Makyaj masama oturup bir iki birşey sürmek gelmişti içimdem. Rimelimi açtım ve kirpiklerime sürmeye başladım. O arada telefonuma bildirim geldi. Rimelin kapagını kapatıp masaya  bıraktım ve telefonumu aldım Twitter'dandı bildirim.

<ekimlerde:yorulursan yaslan bana.

<narlısoda:derken?

<ekimlerde:yorulursan bana yaslanabilirsin diyorum.

<narlısoda:tanıdıgım insanlara güvenmezken, hiç tanımadıgım bi hesaba güvencek kadar salak mıyım sence?

<ekimlerde:hayır öyle birşey demedim yanlış anladın beni

<narlısoda:sanmıyorum yanlış anladıgımı

<ekimlerde: konuşmak istersen yazabilirsin anlamında demiştim ama olay çok başka konulara geldi

<ekimlerde:şarkı nasıl

<narlısoda:güzeldi

<ekimlerde:nasıl derler bilirsin sevilmemişim

<narlısoda:beni ilgilendiren kısmı nerde peki bunun

<ekimlerde:şarkının adı bu:)

Utançtan telefonu kapattım hemen. Sanki beni görebilcekmiş gibi.

-----------------------

Bu sadece giriş kısmı devamı gelicekk

Yorumlarınızı bekliyorum<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BELKİDE  \•Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin