sıradan hayat

21 9 1
                                    

Sizlere kendi hikayemi en başından anlatıcam ama çok ta baştan değil lise son sınıfa gidelim ama bundan önce size kendimi fiziksel ve ruhsal olarak anlatmama izin verin..
Çok uzun olmasam da 168 boyunca 52 kilo vücut hatları pekte belirgin olmayan tahta da denemez ama sıska 17 yaşında genc bi kızım
Fazlasıyla duygusal olduğum söylenir bunu genelde fazla dışa yansıtmamaya çalışırım ama galiba fazlasıyla fark ediliyor eğlenmeyi gezmeyi özellikle dondurma yemeyi seven gününün çoğunluğunu müzik dinleyip kitap okumakla geçiren biraz inek diye tabir edilen derslerinde başarılı arkadaş canlısı biriyim işte galiba fazla uzattım özür dilerim neyse hikayemi anlatmaya başlasam iyi olur


Gözlerimi açar açmaz saate baktım..
7:45
_tanrım yine geç kaldım...

Yataktan çıkıp dişlerimi fırçalamaya gittim geldigimde abim yatağımda oturmuş beni bekliyordu her sabah oldugu gibi..

_abicim günaydın

_günaydın prenses te yine geç kalıcaksın acele etsen iyi edersin

_hazır sayılırım

Abim üniversite son sınıf öğrencisi arkeoloji okuyor şehir dışına okumaya gidince ailem de beni onunla gönderdi aslında onlar göndermedi ben zorla geldim naklimi abimin üniversite okuduğu şehire aldım burada abimle birlikte kalıyorum ona fazlasiyla yardımım dokunuyor yemek yapıyorum evi temizliyorum kıyafetlerini yıkıyorum onun özel hizmetçisi gibiyim ama bu durumdan hic rahatsiz değilim abim sayesinde aile baskısından kurtulmuştum burada diledigimi yapabiliyorum ve dondurma yiyebiliyorum annem hic izin vermez dondurma yememe neymis hasta olurmusum bir iki taneyle bisey olmaz ayrıca ben çocuk deģilim giyimime de cok karışırdı babam erkeklerin bana ağizlarından salya akıtarak bakmasını istemiyomuş hah çok güzelim sanki bide salya akıtacaklar..

Hazırlandım ve abimin arabasına bindim beni araçta bekliyodu yola cıktik neredeyse 10 dakika sonra benim okuluma gelmiştik ve ben yine her zaman olduğu gibi geç kalmıştım abime ufak bi teşekkür öpücüğu verip arabadan indim sınıfa girdiğimde öğretmen daha derse girmemişti bu gün o gec kalmişti hah cok şanslıyım en sert öğretmenin dersinde geç kalmak tamamen bi hataydi ama bem şanslıydım..
Bir iki dakika icinde öğretmen derse girdi girer girmez tahtaya yazılar sayilar formüller yazdı en nefret ettiğim ders fizik notlarım iyi ama sayıları sevmem ki ben...
Önüme buruşuk bi kagıt parçası atıldi...
Içinde bu cümle yazıyordu:

_yine erkencisin bakıyorum..;D

En yakın arkadaşım olan aden derste çok konuşuyoruz diye bizi yan yana oturmuyolar ama biz her türlu anlaşıyoruz adenin yazdığı nota karşılık bendebir tane yazıp attım

_dün gece uyuyamadım abim tarihi bi kitap getirmiş sabaha kadar okudum bir türlü bırakamadım sabaha karşi uyudum  bayağ sürükleyici bu yüzden sabah uyanamadım ya...

Bana uyumami işret etti ama ne mümkün ki fizik öğretmenimiz aşırı katı kulaklarımdan tavana bile çiviler bu adam ya 12. Sınıftayız bizim sınava hazırlanmamız gerekiyor bu adam hâlâ boş gereksiz şeyler anlatıyo bize anlatsın belki isimize yarar ama ödev vermek nedir arkadaş bizim ödevle harciyacak zamanımiz yok anlamiyo bu adam birsey de söyleyemiyoruz ki tersliyo bizi..
Nihayet zil çaldı..

_belemir, hadi kantine gidip birşeyler yiyelim

Aden her sabah ilk tenefüs bizi kantine götürür tost ve çay yedirir zorla hesabı da bana ödetir tabi

_tamam gidelim kank

Kantine gittik sıra bekledim tostları ve çayları alıp adenin yanına gittim karnımızı doyurduk. Aden sigara içmek için kantinin arkasındaki depoya gitti bende dışarıda nöbet tuttum sigarasını bitirdi yanıma geldi sinıfa çıktık dersler bitti okul bitti evin yolunu tuttum kulaklıklarımı takıp müzik dinledim yavaşta eve doğru yürüdüm yaklaşık yarım saat sonra eve vardıģımda abim çoktan gelmişti dersi erken bitmis olmalı eve girdim abime nasıl olduğunu sordum yemek isteyip istemediğini yediğini söyeldi emde dusa gideceğimi soyleyip odama gittim kıyafetlerimi cıkartip duşa girdim çıktım çok yorgun olduģum icin giyinir giyinmez yatağımda uzandım kısa bi süre  sonra kendimi uykunun derinliklerine bıraktım...

21:40

Uyandığimda saat 10 a gelmek üzereydi açıkmıstm mutfağa girip yemek hazırladm abime seslendim o da geldi birlikte güzel bi masa hazırladık yemeye başladık yemeğimi bitirdigimde abimde çoktan bitirmişti masayı topladim bulaşiklari yıkadim saat 12 ye yaklaşmıstı biraz ders çalısmak icin odama gidicekken abim elinde eski bi kitapla yanıma geldi daha önce de bana okumam için verdiği eski kitaba benziyodu yazar ismi kitap ismi yoktu aynı kitap mı bilemedim aldım.abimden okumak icin odama gittim abimde galiba uyumaya gitti...

Kitabın sayfalarını çevirdikce başım dönmeye midem bulanmaya başladı kitap fazlasıyla tozluydu bu yüzden olsa gerek kitap osmanlıca yazılıydı abim bana ogretmişti osmanlıcayı bu yuzden rahatlıkla okuyabiliyodum kitabın başlarında biri hayatinı anlatıyo gibiydi ben öyle anladım biraz daha okuduktan sonra uykum geldi fazlasıyla kendimden geçmişim öylece..
Gözlerimi açtığımda geç kaldım korkusuyla yatağimın yanındaki masada duran saate baktım..

_masa, saat, nerdeler?

Masam ve saatim yoktu yerine ismini bilmediğim serum astıkları şu tekerlekli askılık vardı ama neden nerdeyim ben etrafıma baktım bi hastane odasındaydım ama neden ???





Umarım çok sıkmadım sizleri ne yazacağımı nasıl yazacağımı hiç düsünmeden yazdım bu bölüm belki sıkıcı olabilir ama diğer bülümler daha keyifli daha heyecanlı olucaktır söz veriyorum
Sağlıkla kalın .....♡♡♡♡♡

frekansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin