hiçbir şey olmamış gibi

9 6 0
                                    


Günler sonra, artık normal hayatımıza dönmüştük hakan hoca ve adamlarıni adam kaçırmadan hapse atmışlardı bi 10 sene bizi rahatsiz etmiyeceklerdir..
Yaman sabah uyanır uyanmaz evine gitmiş günlerdir ondan bi haber alamıyorum..
Abimle annemlerin yanına gitmeye karar verdik..

.......

_acele et prenses geç kalıcaz.

_tamam abii hazir sayılırım

Bir iki gün için fazla kıyafet almıştım valimi aşağı götürmekte zorlandım abim yardıma geldi valizleri arabaya bindirdi ve yola çıktık.

_eee heyecanlımısin aylar sonra eve geri dönüyoruz

_çok heyecanlıyım abi ya annemi babamı çok özledim

_biraz daha özlemeye devam et 8 saatlik yolumuz var

_uçakla neden gitmedik ki

_arabayla yolculuk yapmayı hiç birşeye değişmem

_ama ben uçağı tercih ederdim

Biz istanbulda okuyorduk ailem  de denizlide yaşıyordu yaklaşık 7 saat sonra denizliye yetiştik yol boyunca uyumuşum denizliye vardığımızda abim beni uyandırdı şehir merkezine kadar story çektim ailemin evine yetiştik sonunda..
Annem bizi evimizin bahçesinde karşıladı..

_oyy kuzularım gelmiiişş mehmet gel bak çocuklar geldi

_annemmm

Anname öyle bi sarıldim ki ikimiz de gözyaşlarımızı tutamadık.

_sıra bende cekil sen prenses.

Abim annemi benden çalmıtı o sırada babam geldi

_yavrum bana yokmu

_babacım

Koca bi sarılma da babama oldu annemde bu kadar cok aglamamıstım babama çok düşkünüm beni zor sakinleştirdi göz yaşlarim istemeden akmaya son verdi..

Babam:

_evinize hoşgeldiniz çocuklar

Abimle aynı anda :

_hoşbulduk baba
_hoşbulduk babacım

Annem:
_Benim kuzularım acıkmıştır hemen yemege geçelim.

Bahçede bizim icin mükellef bir sofra kurmuş mantısi köftesi salatası pilavı lahmacunu yani bi kuş sütü eksikti tabi ben sadece mantı yedim abim hepsini yemişti ne var mide var abime nasıl her aldı acaba.

_belemir annem yesene bi deri bi kemik kalmışsın ye kuzum bak köfte çok güzel bundan da ye

_hayır anne daha fazla yiyemiycem doydum herşey çoook güzel olmuş ellerine sağlık annem benim

_afiyet bal seker olsun yarasın

Bu sıcacık aile sofrasını hiç birşeye değişmem ailemin ve bu sofranın verdigi huzur bana bütün yaşadıklarımı unutturmuştu sanki hiç birşey olmamış gibi..

....

4 gün ailemizle kaldıktan sonra benim üniversite sınavına girmem gerektiği için istanbula geri döndük..

Sınava birkaç gün kalmıştı ben hic hazır değildim kalan son birkac gün kendimi derslere verdim gece gündüz en fazla 3 saatlik uykuyla 1 öğün yemekle ders çalıştım abim arada gelip meyve yediriyordu zorla açlıktan ölmemden korkuyordu..

Nihayet sınav günü gelmişti abim geç kalırım korkusuyla beni sınav saatinden 1 saat once getirdi sınava giriceģim okula çok gergindim abim komik seyler söyleyip şakalar yapıyordu bana sakinleşmem icin abimi çok seviyorum bana hem abi hem baba hem anne hem arkadas oldu..

Sınava dakilar kala abimden şans öpücüğu alıp içeri girdim yerime yerleştim sınavın başlamasını bekledim...

Sınav cok iyi olmasa da fena değildi sürem yettiği kadar soru çözdüm son 15 dakika kala optigi isaretledim herşey yolunda gidiyordu sınav bitti çıkıp abimin yanına gittim heyecanla ona sınavı anlattım...
Sınav heyecanı stresi kalmamısti artık sadece sonuçların açıklanacaģı günü beklemek kaldı bu heyecan stres sınav heyecanı gibi değildi daha yoğundu..

Abimle bi avm de geziyorken bi genç dikkatimi ćekti..

_çok benziyor

_kime

Sesli söylemiştim kahretsin

_ha şey kimseye okuldan bi arkadaşa ama o değilmiş

Günlerdir herşeyi unutmuştum sanki yaşadığım hiç birsey aklıma gelmemişti sadece derslere ve sınava odaklanmıstım ama şimdi yamana benzeyen birini görünce tekrar yaşadıklarım gözümün önüne geldi sadece yamanla olan anları düşündüm güzeldi ne kadar utanç verici olsa da onunla tekrar konuşmak ona tekrar sarılmak istiyordum onu özlemiştim..

.....

Abimden izin alıp adenlerde kalıcağımı söyledim izin verdi kolay oldu o olaylardan sonra beni gözünün önünden ayırmaz diye düşündüm. Galiba o eve kız arkadaşinı getirecek bu yüzd3n izin vermistir ben ne kadar adenlerde kalsam o eve kız arkadaşını çağırırdı...

Saten siyah bi gecelik çantama koydum aden annesiyle yaşar evde ikisinden başka kims3 olmaz onlarda kaldığımda birlikte sabaha kadar film izler oyunlar oynar bazen de rastgele numara arayıp sohbet ederdin tam bi sürtük gibi güzel sexi giyinip gece story atardık biz de böyleyiz işte..
Üzerime beyaz uzun tişört altında kot bi şort beyaz spor ayakkabı giydim saçımı topuz yaptım aynadan baktıģımda gayet güzel görünüyordum takı takmam sevmem yani boynumda sadece bütün hayatımı değiştiren kolye vardı cıkartmayı düsündüm ama yaman bana sakın çıkartma demişti bayılabilirmisim günlerce uyanamayabilirim belki de ölebilirmisim..


Evden çıktığım an kapıda onu gördüm  ...




frekansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin