Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım saat henüz 5:30 civarındaydı uyumaya çalıştım tekrardan ama uyuyamadım bana neler olduğunu cok merak ediyordum o sey tekrar geliceğini söyledi ama günlerdir yoktu benimle günlerdir konuşmadı yoksa birinin ölmesine sebep oldum diye bana kızmısmıydı onunla tekrar konusup birsürü soru sormak istiyordum kafamda yerine oturmamış taşlar vardı aradan cok zaman geçmeden telefonuma bakmak istedim birkaç gündür okula gitmiyordum kimseye birsey sòylemedim aden beni cok merak etmiştir ona mesaj atmam gerekiyodu ama yine neler oluyo bana telefonuma uzanamadm hareket edemiyorum hayır yine mi gözlerim karardı ve o ses.
_belemir tatlım beni neden çağırdın?
_ben seni çağırmadım
_ama benimle konuşmak istedin bunu düsündün ve ben duydum bu yüzden geldim bana sormak istediklerini biliyorum sana hepsini cevaplayacam
_neden bunları yaşıyorum ve bunların sebebi ne sen kimsin??
_peki öncelikle sakin ol tatlım bende senin gibi bi insanım başta bende normal bi hayat yasiyordum ama sonra bisey oldu ve bende senin gibi oldum bu yaşadıklarimızın sebebini bende bilmiyorum ama sana şukadarını söyleyeyim frekanslarımiz çok güçlü artık evrene düşüncelerimiz oldugundan hızlı ve güçlü bi şekilde ulaşıyor bu yüzden istediklerimiz oluyo yada seninkiler benim artık düşündüklerim gerçeklesmiyor sadece insanların düsüncelerini duyabiliyorum ve onlarlın bilinçaltina girip insanlarla konuşabiliyorum bircok araştırma yaptım ama hicbi sonuç elde etmedim insanlardan uzak durdum hep başlarda onlara zarar vermemek için sonra onların düşüncelerini duymamamk için sana gelirsek tahmin ediyorum ki sende zamanla benim gibi olucaksın artık istediklerin olmiyacak ama insanların düsüncelerini duyup onlarla konuşabiliceksin..
_ama neden bi nasıl mümkün olabilir
_ah belemir bende senin gibiydim düsünmekten kafayı yemek üzereydim ama artık düsünmüyorum ve hiç merak etmiyorum hayatıma olduğu gibi devam ediyorum...
_ben hayatıma devam edemem ben birinin ölmesine sebep oldum.
_biliyorum seninle ilk iletisim kurduktan sonra frekasını hep takip ettim bana yakın olmalisın galiba aynı şehirde yaşiyoruz..
_sen nasıl benimle konuşmaya başladın yani beni nereden tanıyorsun ismimi nereden biliyorsun ??
_dediğim gibi insanların düşüncelerini duyabilirim ilk hastanede duydum düşüncelerini kesik kesik duyabiliyodum bana çok uzak degildin ama çok ta yakın değildin sana olanları düşünüyordun bayıldığını günlerdir uyanamadığınü bana da olmuştu bunlar acaba dedim o da benim gibi mi o zaman frekanslarini ezberledim ve bazen düsüncelerini dinledim seni bu şekilde tanımaya başladım..
_anlıyorum ama anlamadığım cok sey var nasıl düsüncelerim gerçekleşiyo birden bu nasıl mümkün oldu??
_bak şöyle yapalım buluşalım olur mu daha ayrıntılı bi şekidle konuşuruz belki de birlikte bize neler olduğunu buluruz...
_tamam olur..
Buluşma kararı aldık iki gün sonra evime yakın bi parkta buluşacaktık insanlara zarar vermek istemediğim icin evdem uzaklaşamazdin....
Yazmasam mı diye düşünüyorum kimse okumuyor ama daha iki gündür yazıyorum umarım bi okuyanım olur hikayemi okuduysanız ve begendiyseniz yorum yapmayi unutmayın sağlıkla kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
frekans
Fantascienzasadece düşüncelerimizle hayatımızda olan biteni değiştirebilirmiyiz? bu mümkün mu? Sıradan bi hayatı olan belemirin bir gün abisinin getirdiği eski bi kitabın icinde bulunan kolye ile hayatı tamamen değişir Kendisi gibi olan genç bi adamla tanışı...