Günler sonra ben hâlâ rüya gördüğümü umarak hayatıma devam etmeye çalışıyorum isin garip yanı korkmuyorum bütün olanlar ruyalarım korkmam gerkiyordu ama hayır içinde en ufak korku yok sadece bir rüya deyip kendimi teselli ediyorum..
Markette alışveriş yaparken bir çiftin tartıştığını gördüm adam kadına tokat attı bem atrafta olan iki bayan olaya müdahale ettik market çalısanları da adamın kolundan tutup dışarı çikarttı bi kadını sakinleştirmeye çalıştık o dengesiz hatsiz adamın bi aracın altında kalıp ölmesini istedim bi an bi kadına nasıl el kaldıra bilir bu ne cürret...
Bi ses geldi herkes sesin geldigi yöne dòndu ve birden herkes marketten dışarı çıktı bende gittim ne olduğunu anlamak için olmuştu ama bu imkansız sadece bi rüyaydı bu çok saçma hayır hayır bu olamaz az önce ölmesini dileyip aklımdan geçirdiğim adam araba çarpmıştı o arabanın altında kanlar içindeydi ama bu.. nasıl..
Geçmiş: ::
_dikkat et düşüncelerine dikkat et başkalarina ve sana zarar vericek seyler düşünme çok dikkat et....Hayır bu gerçek değil o sadece bir rüyaydı bu imkansız düsüncelerim gerçekleşiyo olamaz.. aklıma doktor ile ilgili düşüncelerim ve bu düşüncelerin gerçekleştiği geldi ve simdi de bu olay..
Alısverisimi bitirir bitirmez eve koştum aldıklarımı salona birakıp hemen odama gittim kolyeyi aramaya başladım çekmecemde buldum hemen taktım onu başa midem buladı başım döndü ama kısa sürdü sonra bilgisayarımın başına geçip biraz durumla ilgili araştırma yapmaya başladım tek öğrebildigim telekinezi oldu ama buda benim durumumla ilgili değil ben birseyleri hareket ettiremiyorum düşüncelerimle birseyleri yok edebiliyorum istediğim düşündüğüm herşey kısa süre içerisinde oluyor bana neler oluyor böyle kafayı yemek üzereyim...
Ertesi sabah okula giderken sadece kendi ayakkabılarıma bakıyodum hicbirşey görmek ve düsünmek istemiyordum zira her düşündüğüm gercekleşiyor yeniden birini hayattan koparmak istemiyorum birden bişeye çarptım direk sandım başta başımı kaldırdığımda yakışıklı doktoru karşımda gördüm özür dileyip yoluma devam etmek istedim aslında istemedim orda kalıp saatlerde o stajyere bakmak istiyordum ama yapamazdım ya yanlış birşey düşünürsem ya düşündüğüm şey gerçekleşirse bu olmamalı...
Okula vardığımda zil çoktan çalmıstı yine geç kalmıştım sonra aklıma düsüncelerimin gerçekleşeceği geldi hâlâ inanmıyorum ama denemek istedim benimle dersi olan öğretmenin henüz öğretmenler odasında oturup çay içtiğini düşündüm bu şekilde düsünerek sınıfa girdim ve oldu inanılır gibi değil öğretmen daha gelmemişti bu cidden ürkütücü bi durum ama garip bi şekilde hiç korkmuyordum sadece başkalarına zarar vermekten korkuyodum daha önce birini öldürdüm düsünerek yaptım bunu bu yüzden asla affetmiyecem kendimi aklımdan hiç çıkmıyor birini öldürdüm ben katil oldum...
Akşam okuldan gelmis abimle yemek yiyorduk abime anlatsammı diye düşünüp duruyorum abim fark etmiş olmali ona birsey söylemek istediğimı..
_söyle prenses.._abi bana bisey oldu
_ne.
_ben birini öldürdüm.
Abim yerinden fırlayıp yanıma geldi onümde diz çöküp bana baktı..
_ ne dedin sen kimi nasıl öldürdün..
Düsünerek dedim kahkahası bütün evi doldurdu ben ağlamaya başladım..
_ neden bana inanmıyorsun oldu işte birini öldürdüm ölmesini düsündüm ve öldu daha once de düşündüklerim gerçekleşti daha bu sabah birşey düsündüm.ve geçrekleşti bana inan abi lütfen yardım et bana...
_sakin ol abicim bana baştan herşeyi anlat...
Olduğu gibi başından herşeyi anlattım abime benimle konuşan sesu anlattım doktorla olanları anlattım markette yaşanan olayı anlattım okuldaki olayı anlattım..
Abim şaşkınlıkla korkmuş bi şekilde beni dinliyodu ben herşeyi anlattıktan sonra sarıldı bana.._prensesim bu psikolojik bi durum olabilir en yakın zamanda önce beyin cerrahına sonra psikiyatra gidelim bu anlattıkların münkün şeyler deģil..
Abime ne kadar deli olmadığımı bütün olanların gerçek olduģunu anlatsam da boş benim ruh sağlımın bozulduģunu düşünüyor...
Uyuyamıyorum başımdan geçen onca şeyden sonra uyku tutmuyor abim bana nasıl inanmaz ya kanıtliyacam ona bana inanmasını sağliyacam
10 dakika kadar ne yapacağımı düşündüm sonra abimin odasına gidip onu uyandırdım..
_abii
_abiii
_hmmmm
_ya uyan
_bu saatte ne oldu
_ sana kanıtliyacam
_abicim yarın sabah kanıtlarsın ne kanıtlıyacaksan
_ hayır ya simdi kalk hadiii
Abim uyandı oturdu...
_ bak simdi abi hava şuan nasıl gayet güzel dimi hiç bulut yok havada ve yaz ayındayız şu an yağmur yağarmı
_bu havada ne yağmuru abicim..
_tamam işte bak şimdi düşüncelerimle yağmur yağdıracam
_bekliyorum yap ta uyuyayım cok uykum.var
Sen geç dalganı simdi korkudan altına yapıcaksın bütün karizman gidicek..
Yağmurun gök gürültülü bi şekile yağdığını düşündüm hayal ettim_e hadi yağdır şu yağmuru da yatalım
_biraz bekle
Yaklaşık 5 dakika hiçbirsey olmadı artık abim haklıydi diye düsünmeye başladım cidden bi şizofren olabilirmiyim?...
Tam hayal kırıklığı ve utançla odama gidicekken gök gürledi ve sağnak seklinde yağmur yağmaya başladı abim şaşkınlık içinde bi bana bi pencereye bakıyordu donup kalmıştı.._b-bu nasıl sen ciddimisin belemir bu nasıl oldu bu havada yağm... abim korkudan konuşamıyordu bile yanına gittim sarıldım...
_abi bana birsey oldu lütfen yardım et ne düsünürsem gerçekleşiyor aklımı kaçırmak üzereyim bana yardım et
_abicim tamam sana yardım edicem ama nasıl bu nasıl mümkün olabilir ki aklım almıyor..
_ bende bilmiyorum abi..
O gece birbirimize sarılıp uyuduk yani uyumaya çalıştık ertesi sabah abim birileriyle telefonda konuşuyodu sesine uyandım benim durumumdan bahsediyodu ama bi filmde izlemiş gibi kız kardeşinin başina geldigini söylemiyordu kim inanır ki buna..
_tamam hocam siz birsey öğrenirseniz bana heber verin peki iyi günler görüşmek üzere...
_kimdi o
_ öğretmenim bu tür seylere merakı var inanır böyle durumlara kazı yaptıģımız zaman bi kitap bulmuştuk sana getirdiğim kitap iste kitabı bulduğumuzda kitabı çıkartan arkadaşım zehirlenmisti 1 hafta yoğun bakımda kalmıstı anlam veremedik hocam kitap lenetliydi demişti o zaman ama böyle seylere görmeden inanmam bilirsin şimdi inandım galiba başına gelenler o kitap yüzünden ama neden ve nasıl hocam birz araştırıcak kitabı sabah ona verdim yakında haber vericek tam olarak sana ne olduğunu öğreniriz umarım...
Abimi onaylayıp kahvaltı hazırlamak icin mutfağa gittim abimde gelip yardım etti bana güzelce karnımızı doyurduk hafta sonuydu abimde gitmedi universiteye beni yanlız bırakmak istemedi bütün gün bilim kurgu filmleri izledik biraz olsun durumumla ilgili bi fikir verir bize diye.........
1 günde 4 bölüm cok yoruldum bir iki gün ara versem iyi olur umarım hikayemi beğenmişsinizdir yorum yapmayı düşüncelerinizi belirtmeyi ihmal etmeyin lütfen sağlıkla kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
frekans
Science-Fictionsadece düşüncelerimizle hayatımızda olan biteni değiştirebilirmiyiz? bu mümkün mu? Sıradan bi hayatı olan belemirin bir gün abisinin getirdiği eski bi kitabın icinde bulunan kolye ile hayatı tamamen değişir Kendisi gibi olan genç bi adamla tanışı...