_mmmmm_beğendin mi
_e-evet
_devam edeyim mi_ahh eve-- ahhh
Bi yandan dudaklarımı öperken bi yandan kadınlığımı okşuyordu bu tarif edilemez bi duyguydu sex denen şey cidden harika.
Dudaklarımdan gecici bi süre ayrılıp boynuma yöneldi ufak öpücükler bazen de naif dil darbeleri değiyodu boynuma inlememe engel olamıyordum..
Boynumla isini bitirip göğüslerime indi birini okşuyor digerini emiyordu bazen ısırıyor baz3n öpüyordu yavaşça karın bölgeme indi opmeye başladi hafif dil darbeleriyle beni delirtiyordu bunu bilerek yapıyordu sanki..
Dudaklarını kasıklarımda hissettim sonra kadınlığımda bu garip hissettirdi karnıma kramplar giriyordu bacaklarımdan aşağıya sanki kaynar sular dökülmüştü inlemem arttı daha sesli bi şekilde...Ezan okuyo la çarpılacam 😆
_yam ahhh yamaaann
Devam etti klitolarıma diliyle masaj yapıyordu sanki bigbang dedikleri sey bu olsa gerek bu mükemmel bir şey..
Artık son noktaya gelmiştim daha fazlasını istiyordum_içime
_ne
_içime gir
_eminmisin
_hadii
Yaman başta tereddüt etmişti ama oda benim gibi çok istiyordu sertleşmiş erkekliğini kadınlıma sürttü..
_sok şun-- ahhhh
Birden erkekliğini icime soktu alıstırmadan yeterince ıslaktım fazla zorlanmadı girerken ama çok acımıstı yanıyordu yaman kendini kaybetmiş bi şekilde içimde gitgel yapıyordu benim canım cok acıyordu ama yavaş yavaş acı yerini zevke bırakmıştı tarif edilemez bir zevk yaman içimden çıkıp domalmamı istedi içime yeniden girip inletiyordu beni saçlarımı tutup başımı geriye doğru çekti her ne kadar kapa görünse de bu benim fazlasıyla hoşuma gitmişti artık dayanamıyordum bacaklarımın üstünd3 duramıyordum ben boşalıcaktım yaman daha cok hızlandı boşaldım oda içimden çıkıp penisini kalçalarına sürttu oda boşaldı öylece olduğumuz yere yığıldık yaman sarıldı bana uyuduk...
Sabah uyandığımda yaman yatakta yoktu kalkıp banyoya baktım duş alıyordu yanına gidip ağladım sarıldı bana bacaklarımdaki kanı gördü başta anlam veremedi ama sonra anladı..
_özür dilerim belemir lütfen affet ağlama lütfen
_neden yaptık bunu
_belemir ben seni çok seviyorum
Ilk defa beni sevdiğini söylemişti bu beni oldukça etkiledi ama hâlâ yaptiğimdan dolayı çok pişmanlık duyuyordum yaman beni duşun altına götürdü suyu açtı beni narin bi şekilde bi bebeği yıkar gibi yıkadı kuruttu saçlarımi taradı giydirdi annem gibiydi huzur verici...
_seni hep sevicem sen benim ilkim oldun belemir ve seni bırakmayı hiç düşünmüyorum
Ona sarıldım söz vermesini istedim söz verdi kahvaltı yapıp evden çıktık beni evime bıraktı oda evine gitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
frekans
Science Fictionsadece düşüncelerimizle hayatımızda olan biteni değiştirebilirmiyiz? bu mümkün mu? Sıradan bi hayatı olan belemirin bir gün abisinin getirdiği eski bi kitabın icinde bulunan kolye ile hayatı tamamen değişir Kendisi gibi olan genç bi adamla tanışı...