kötü günler geride kaldı

6 5 0
                                    


_ne oldu

_birileri geliyor

_kim

_abin yanında biriler daha var galiba polisler

_oh be sonunda

_ama hic sırası değildi

Deyip beni baştan aşağı kadar süzdü

_heyy yapma şunu

_tamam tatlım yükselme hemen

Abim sonunda gelmişti ve tam zamanında gelmişti

_belemir abicim burdamısın

_abii burdayım

Kapıya koştum hemen kapıyı açtım abimi karşımda görür görmez sulu gözlerle ona sarıldım gücüm yetti kadar sıkıca sarıldım..
Polisler yamana doğru ilerledi bi polis memuru yamanın kolundan tutup çekistirdi kelepçelemek istedi ama izin vermedim..

_durun ne yapıyosunuz yapmayın beni kaçıran o değil o da benim gibi kaçırıldı.
Polis memuru:
_özür dileriz

Yaman:

_önemli değil

_kim yaptı bunu prenses? kim? neden?

_hakan hocan

_nee hakan hocam mı ama neden o bütün gün benimle seni aradı neden yapsın ki

Yaman:
_bi amacı vardı neyse kurtulduğumuza göre bunun bi önemi yok

_evet abi yaman haklı daha sonra konuşuruz simdi buradan gitmek evimde olmak istiyorum

Eve gitmeden önce polis memurlarina bilgi verdik bizi tuttuklari yere götürdük onları inceleyeceklerini bizimde yarın sabah karakola gidip detaylı ifade vermemiz gerektiğini söylediler. Pislik hakan için de tutuklama emri çıkarttılar..

Abim ben ve yaman abimin arabasıyla eve doğru yola çıktık iki polis memuru da kendi araçlarıyla bize eve kadar eşlik ettiler yol boyunca tek kelime dahi etmedik şehir merkezinden bayağ uzaklaşmışız 1 saatten fazladır yoldaydık eve vardığımızda polis memurları nöbet tutacaklarıni söyledi içim rahatlamışti o herif bize yaklaşamazdı hic olmazsa bu gece.

Yaman:
_neden bu kadar geç kaldın neredeyse bulucaklardı bizi

_evet abi ya çok korktum tekrar ellerine düşseydik bizi kesin öldürürlerdi yada daha uzak bir yere kaçırırlardı

_özür dilerim abicim ben bi süre durumu kavrayamadim biri benimle konuştu rüya gördüğümü düsündüm başta çok geç te olsa anladim yani anlamadım ama rüya belki bi işrettir deyip bi umutla polise gittim bana adresi nereden bildiğimi sordular anlattım onlara başta deli olduğumu düsündüler en az 1 saatim onlari gelmeleri için ikna etmekle geçti sonra geldik zaten..

_neyse ki kurtulduk geç yada erken artık evimizdeyiz dimi belemir

_evet öyle yaman

_bu arada bu kim bizi tanıştırsana prenses

_ha doğru sey bu yaman oda benim gibi biri sana anlattım mı hatırlamıyorum o benimle zihin yoluyla konuştu hastanede anlamıs benim durumumu onun gibi olduğum için seninle konuştuğu gibi benimle de konuştu bu sekilde tanıştık buluşmaya karar verdik ama buluşacağımiz zaman hakan hocan önce onu sonra da beni kaçırdı bu arada yaman düşünceleri duyabiliyor ve insanlarla iletişim kurabiliyor..

Abime ayrıntılarıyla herşeyi anlattım hakanın denen moruğun bizi neden kaçırdığını falan. Abim bana sarıldı gözyaşlarımı zor tuttum bende ona sıkıca sarıldım..

Yaman
_şey bölmek istemem ama ben gitsem iyi olur geç oldu

_burda kalsan olmaz mı bu gece sabah erkenden birlikte karakola gideriz hem kapıda polisler var şuan ikimiz icin en güvenli yer bizim evimin. Abi ne dersin bu gecelik burada kalsın mı

_evet burası en güvenli yer şuan burada kal

_rahatsızlık vermek istemem

_ya ne rahatsızlığı güvende olucaksın işte hem ev kocaman üçümüze de yeter

_peki tamam bu gecelik sizi rahatsız edicem

Abim:
_rahatsız etmezsin önce kıyafet getireyim sana duş al yorgunsundur belemir de yatağını hazırlasın dışardan yemek söyliycem yeyip uyursunuz hemen iyice dinlenin

_teşekkürler ozan

Ufak bi tebessüm oluştu yüzümde biraz da heyecanlandım yaman bizim evde kalıcaktı ama derin düşüncelere dalmadım cok yorgundum.
Yaman dusa girdi bende onun yatağını hazırladım benim odamın yanında bos bi oda vardı annemler geldiğinde orada kalırdı orayı yamana hazırladım sonra da abimin odasındaki banyoya girdim duşumu alıp çıktım abimin yemek sparişleri gelmişti güzelce karnımızı doyurup uyumaya çekildik uyuyabilirsem tabi diğerleri kesin mısıl mısıl uyumuştur ama ben yamanla yaşadığımız sıcak dakikaları düsünmeden duramadım yaman duyucağı için düşünmek istemesem de elimde değildi..

Bedenim benim değildi sanki hareket edemedim yamanın işi olduğunu hemen anladım.

_uyu tatlım güzelce dinlen o andan daha iyisi sana yaşarırım ben şimdi uyuman lazım cok yoruldun hasta olmanı istemem...

Bu sözleri söyleyip zihnimden çıktı onu düşünmemeye çalışıyordum kısa bi süre sonra kendimi uykunun huzur veren kollarına bıraktım...






Bu uykulu halimle hikaye yazıyorum kimse okumuyor ya hiç mi ilgi.çekici değil hikayem okuyan olursa nerede yanlıs yaptıgımı bana söylerse iyi olur kendimi düzeltiyim. Sağlıkla kalın

frekansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin