sıradanlık artık uzak olucak benden

12 8 0
                                    

Gözlerimi bir hastane odasında açtım ben durumu anlamaya çalışırken yanlız olduğum odaya abim ve iki doktor girdi aralarında fısıltıyla konusuyorlardi uyandığımu fark ettiklerinde bana yaklaştılar..
Yakışıklı dr.:
_belemir nasıl hissediyorsun, başın ağıriyor mu?

_hayır, iyiyim.  Ama bana ne oldu neden hastanedeyim?

Abim yanıma gelip:

_abicim sabah seni uyandırmak icin odana geldim ama uyanmadın cok fazla ateşin vardı bende hastaneye getirdim seni___

Yakışıklı olmayan şisko dr.:

_günlerdir uyanmanı bekliyoruz herhangi bir sorun görünürde yok neden uyanamadıģını hâlâ anlamaya çalışıyoruz...
Abim:
_merak etme abicim iyi olucaksın

Abim anlımdan öpüp doktorlarla dışarı çıktı bende neden bayıldığımı neden günlerdir uyanamadiģımi düsünüp durdum tabi bir de yakışıklı yeni mezun oldugu belli olan doktoru düşünmeden de duramadım yakışıklı erkeklere karşı zaafım var pek çekingenim ama bakmak ve düsünmekte bi sorun görmüyorum.

Ben doktoru düsünmeye dalmışken birden ićeri girdi kalbim fırlicak gibiydi ama çok yakısıklıydı en az 182 boyu belki 80 kilo vardı ama kilodan degil adam kas yıgınıydı omuzlarından nasıl kaslı oldugu belli oluyordu baştan aşağıya doğru süzdüm onu tabi ben bunu yaparken oda aynısını bana yapıyordu vücuduma baktığını fark ettim çok utandım bi o kadar da hoşuma gitti ama bu doğru değildi başka tarafa baktım oda sanki hipbozun etkisinden çıkmış gibi birden özür diledi benden:

_Üzgünüm cok özür dilerim bu gün çok yorgunum farkında bile değilim odana girmişim daha fazla rahatsiz etmeden çıkayım ben tekrardan özür dilerim..

Konuşmama bile fırsat vermeden odadan çıktı düsunmeden edemiyorum neydi  bu simdi?...

Abim odaya geldi yiyecek birseyeler getirdi  birlikte yedik durumumu konuştuk doktor nörolojik birsey oldugunu ama henüz neden olduğunu anlayamadıklarını söyledi abim korkmuştu ama ona iyi olduğumu kendimi olduğumdan daha iyi ve enerjik hissettigimi söyledim biraz olsun korkusu ve üzüntüsü geçmişti sarıldım ona bir kaç gün daha hastanede kaldıktan sonra çıktık doktorlar hâlâ neden bayıldığımı günlerce uyanamadığımı bulamamısları artık iyi olduğum icin biz de çok önemsemedik doktorlar da en son psikolojik olduğunu söylediler...


Selamlar bu bölüm bayağ kısa oldu üzgünüm bir dahaki bölüm daha uzun ve daha güzel bi bölüm ile karsınızda olucam sağlıkla kalı

frekansHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin