Bölüm 6 - Misafir

84 10 2
                                    

Yiğit artık eskiden bana davrandığı gibi davranmıyor, yazmıyor ve merak etmiyor. Daha çok her şeye çabuk sinirleniyor ve sürekli beni kırıyor, ama bunların üstüne bir de beni aldatacağı hiç aklıma gelmemişti.. çok garip hissediyorum, evet beni aldattı, ama ne bileyim ondan ayrılmak benim için biraz zor olur.

Eve vardığımda annem işe çoktan gitmişti, bende ona ''anne eve geldim ben, ödevi bitirdik'' diye mesaj attım. Anneme yalan söylemek istemiyordum ama öbür türlü sürekli kavga ediyorduk.

Tam o sırada kapı çaldı, Azra ve Duru gelmiþti. İkisi de bana hemen sarıldı ve;

Azra-selammm güzellik misafir ister misinn?

Ben-hoşgeldiniz kızlar, gelin gelin. annem evde yok zaten, benimde canım sıkılıyordu. iyi ki geldiniz.

Duru-hoşbulduk da, sana ne olmuş? Niye suratın asık senin??

ben-oturun önce de, anlatıyım

Onlara olanları anlattım, ama tabiikide atlasın evinde kaldığımı söylemedim çünkü duru yanlış anlayabilirdi.

Azra-Ne! Çüş, yiğit de harbi şerefsiz çıktı. ama ben sana dememiş miydim o çocuğa güvenmiyorum diye.

Duru-harbiden ha, neyse artık o seni kaybetmiş, bunun için üzülmene değmez. Annen kaçta eve geliyor?

ben-normalde akşam 8-9 gibi evde olur, ama bu akşam mesaiye kalacakmış.

Duru-hmm tamamdır o zaman, bu akşam için hazırlanmaya gidin erkekler de 2 saate geliyorlar.

ben-diğerlerini mi çağırdın?

Duru-Evet canım, sıkılırız diye.

Durunun yaptığı şey pek hoş değildi, tabiikide onu çok seviyorum ama keşke önce bana sorsaydı, biraz yalnız kalmak istiyordum. Dünden beri aynı kıyafetlerleydim, duruyla Azra içecek ve yiyecekleri hazırlarken, bende duş aldım sonra da kıvırcık saçlarımı kuruttum, düzleştirmiyorum bazen. Atlas bile bana "kıvırcık sana çok yakışıyor" demişti. üstüme bir t-shirt ve şort giydim.

Annemi de arayıp izin aldım, izin vereceğini bildiğim için izin işini en sona bırakmıştım. Ve tahmin ettiğim gibi izin verdi.

basorexiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin