Bölüm 11 - Sürpriz

42 4 0
                                    

Evde Atlasın gelmesini beklerken Duru bana ''ne kadar da merak etmiş seni, hemen evden çıktı atlas.'' diyince, bende ona ''arkadaşız, merak etmesi normal değil mi Duru?'' dedim, oda dalga geçercesine ''eveet''dedi. Aramız duruyla gayet iyidi, umarım kavga etmeyiz onunla da.

Bunları düşünürken bir anda kapı zili çaldı, herkes saklandı, ışıklar zaten kapalıydı sürpriz için. Ben kapıyı açmaya gidecekken Duru bana ''ben giderim!'' dedi soğuk bir sesle, moralimi onun dediği için bozmicaktım, sonuçta hoşlandığı çocuktu o.

Bende saklanmaya gittim ve Duru kapıyı açmaya gitti, açınca Atlas Duruya ''Duru?? Ne işin var burada? Ne oldu? Carla aradı önemli bir şey varmış, o iyi mi?'' dedi. Duru da atlasa ''Carla iyi merak etme sen onu, önemli birşey konuşacağız gel sen buraya'' dedi ve elindenn tutup salona götürdü atlası, saçma olucak ama içimde garip bir his oluştu Duru Atlasın elini tutunca.

İkisi geldiğinde hepimiz bir anda saklandığımız yerden çıkıp ''SÜRPRİİİİZ!'' dedik aynı anda. Atlas da önce şaşırdı, sonra da güldü.

O diğerleriyle konuşurken bende pastayı getirdim, ve hepiz tekrar aynı anda ''iyiki doğdun Atlaas.'' dedik.

Pastayı Atlasın önüne koydum, Duru Azranın yanında diğer koltukta oturuyordu, bende mumları yakmak için Atlasın yanına oturdum. Mumları yakarken Atlasın bana baktığını fark ettim, bende ona bakınca gülümsedik birbirimize.

Bize bakıp biraz bekledikten sonra üfledi.

Atlas-Ya arkadaşlar tekrar çok teşekkür ederim, ne diceğimi bilmiyorum gerçekten çok mutlu oldum. Doğum günüm olduğunu unutmuşum tamamen.

Çağrı-hangi kız varsa artık aklında, doğum gününü bile unutturmuş sana kanka

Atlas-ne alaka kanka ya

Dedi ve güldük.

Tabii planımız vardı bizim, pastayı aldım ve diğerlerine gizlice göz kırpıp tam pastayı Atlasın yüzüne yapıştırıcakken hemen beni tutup pastayı benim yüzüme yapıştırdı.

Nasıl anladı ya, herkes güldü ve bende intikam alma umuduyla kalan pastaları hepsinin yüzüne fırlattım. Hepimiz çok gülüp eğlendik.

Gerçelten hayatımda arkadaşlarımla geçirdiğim en iyi doğum günüydü.

Yüzlerimizi ve ellerimizi yıkadık, pastamız da kalmamıştı artık, hediyelere geçebilirdik.

basorexiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin