Atlasla otururken annem aradı ''Carla! nerdesin sen? Saatin kaç olduğundan haberin var mı? Saat gecenin 10'u olucak ve daha eve gelmedin, ödev niye bu kadar uzun sürdü?'' dedi. bende '' anne sana geç kalacağımı söylemiştim zaten, durulardayım.'' dedim.
Atlas da sessizce bana "istersen bu gece bizde kal zaten evden uzaklaştın seni bu saatte bende yollayamam'' dedi. Bende kafamı sallayarak anneme ''anne bu gece durularda kalsam olur mu? Yarın okul yok zaten, hem ödevi de bitiririz. geç de oldu.'' dedim.
Annem de ''tamam Carla, ama çok yormayın ailesi de sorun etmeyecekse kal, hatta bekle ben annesini arayayım'' dediğinde, ben hemen ''yok yok! Anne yani gerek yok annesi duşa girdi ondan önce bana 'anneni ara, çok geç oldu bu gece bizde kal' dedi'' dedim.
Annem de bana ''tamam öyleyse kızım, iyi çalışmalar'' diyip kapattı telefonu.
Bende atlasa ''ailen sorun etmez mi?'' dedim, o da ''yok zaten bu hafta şehir dışındalar, biliyorsun'' dedi.
Biraz orada birlikte oturduktan sonra eve gittik.
Atlas ve gruptaki diğer kişilerle kısa sürede baya yakın arkadaşlar olmuştuk oyüzden hepsinin evine bir çok kez gitmiştim, yani sorun olmuyordu.
sanırsam sabahın 6'sına kadar uyanıktık, sadece sohbet ettik ve gerçekten bana çok iyi geldi, nasıl desem çok garip bir yakınlaşmamız olmuştu. gruptaki diğer kişilerle atlasla olduğumdan daha yakın değildim, yani sanki bir tek onun yanında kendimi rahat ve güvende hissediyordum. iyi biriydi..
Atlasla konuşurken uyuyakalmışım. öğlen saat 12:00 gibi uyandım, telefona bakınca yiğitten 2 cevapsız arama vardı, salona bakmaya gittim atlas hala uyuyordu bende uyandırmak istemedim, küçük bir kağıt alıp "uyuduğunu görünce uyandırmak istemedim. eve gitmem gerek annem daha fazla kızmasın, dün gece için teşekkür ederim iyiki varsın" yazıp masaya koydum.
evden çıktıktan sonra da yiğiti geri aradım ve soğuk bir sesle;
Ben-aramışsın görmemişim ne oldu efe?
yiğit-carla! nerdesin sen??
ben-arkadaşımdaydım ne oldu?
yiğit-hangi arkadaşın o? Benim niye haberim yok?
ben-atlas, okuldan arkadaşım, ayrıca ben sana niye bunun için hesap veriyorum??
yiğit-ne demek niye hesap veriyorum? Sevgilinim ben senin! Bu ara zaten hep garip garip davranıyosun, kensi kendine triplere girip çocuk gibi davranıyorsun Carla, canımı sıkma.
ben-peki efe, görüşürüz.
Dedim ve yüzüne kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
basorexia
RomanceBasorexia, birini aniden öpme isteği anlamına gelen İngilizce kelime. Peki siz hiç yaşadınız mı? aniden onu öpmek, ona sarılmak, kokusunu içime çekmek istiyorum.. Ve Cem Karaca çalıyor ''Hayatta hiç bir şeyim az olmadı senin kadar, hiç bir şeyi iste...