Bölüm *1*

948 37 14
                                    

Merhaba yeni hikayeme merhaba diyin :)

Multi medya ; Alya (luanna perez)

İyi okumalar.

Yine kötü bir gün yine alarm sesi.Fakat atlamamak lazım bugün okulun ilk günü bugün değiştiğimi göstericem.3 ayda 79 kilodan 54 kiloya düştüm.Sivilcelerim yok oldu.Bütün bunların hepsi babam sayesinde oldu aslında ama.Neyse.Burslu olarak devam etmeyi düşünüyodum.Fakat bu yıl son yılım ve benliğimi gösterme vakti.Eskiden tenefüs zili çaldımı direk tuvalete Gider ders zili çalana kadar gelmezdim.Korkardım.Aslında bu yıla 62 kilo ile başlıcaktım ama.Dışara çıktığımda bizim okuldan olan herkez yine aynı benlikleri ile 'aaa ezik naber' gibi cümleler kuruyodu.Bende kalan bir ayda dövüş kursları felan derken günde sadece 4 saat uyudum.Fakt kendimi 5 senelik biri gibi geliştirdim.Neyse.Geç kalamam.

Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Dolabımın karşısına geçip.Beyaz bir kazak ve kot bir şort aldım.Ayağıma ise beyaz bilek converslerimi giydim.Heyecanlıydım.İlk defa giyecektim bunları merak ediyordum kendimi.Kıyafetlerimi giyip aynada kendime baktığımda.Gözlerimi kapatıp tekrar açtım.Benmiydim bu?Hadi ama hayatta inanmam.Çok sexsi duruyodum.

Makyaj masama geçip makyaj yaptım.Makyaj dediğim ise eyeliner ve pembe ruj.Makyaj benim doğama aykırı abi.Oje olarak ise siyah rengi seçtim.İşlerim bitince aynaya tekrar baktım.Tekrar inanamadım.

Aynanın karşısındayken saçlarımıda topuz yaptım.Hazırdım.Yavaş adımlarla odadan çıkıp merdivenlerden indim.Beni ilk fark eden abim oldu.Beni görünce gözlerini açıp kapadı.Sonra ayağa kalkıp yanıma geldi.Omuzlarımdan tutup sarsmaya başladı.Noluyo lan.

''Sen kimsin lan.Alya nerde.ALYAAA''diye arkama bağırmaya başladı.Suratıma bile bakmıyodu.Tip.

''Burdayım abi veya öğretmenim'' dedim.Evet abim okulumuza beden öğretmeni olarak atandı.Holdingde şimdi çalışmak istemiyomuş.Felan filan.

''Noldu lan sana!''Diyip baştan aşağı süzmeye başladı beni.Süzme salak lan bu.

''DEĞİŞTİM BEN! Abi.Unutma''Abim tam gözlerimin içine bakıp bana sarıldı.

''İşte benim kardeşim''Diyip daha da sıktı kollarını abim.

''İşte benim çocuklarım''ikimizde sesin geldiği yöne baktığımızda annemi omzunun altına almış babamı gördük.Yani bunu diyen babamdı.Abim sarılmayı bırakıp bileğimden tutarak anne ve babama götürdü beni.Babam bizi görünce annemden ayrılıp ikimizede sımsıkı sarıldı.Sonrada annemde abimle benim arkamdan kollarını bize sardı.Mutlu aile tablosu.Birden flaş patladı.İkimizde ışığın geldiği yöne bakınca elinde fotoraf makinesi tutan bir emre abi gördük.

Emre abi,abimin en yakın arkadaşı ailesini 2 sene önce çıkan bir yangında kaybetti.O günden beri bizimle kalıyo.Oda ailemizden.Aslında öz abimden daha iyi davranıyo lan bana.

''Gel sende kereta''Diyen babam.Kollarının arasına emre abimide aldı.Emre abimi arkası bana dönüktü.Birden arkasını dönünce tip tip bana baktı.Ne bakıyon lan.

''Sen kimsin?''Diyince gözlerimi kocaman açıp ona baktım.Tanımadımı beni?Doğrusu beni 1 aydır görmüyodu.Buraya dün gece iki buçukta geldim.Kimse geldiğimi görmediki.

''Emre abi,gerçekten mi? Benim lan ben alya''dedikten sonra emre abime baktım.Gözlerini kocaman açmış bana bakıyo.Yahuşuklu mal.

''Lan senin değişimin bitmişti.Dahada değişmişsin ya sen.Kardeşim ya gel bi sarılıyım''Diyip beni annemden ayırıp kendi kollarının arasına aldı.Sımsıkı sarılıyo.Dalağım çıkcak lan.Ve yine flaş.BU sefer abim,emre abimle beni çekmiş.Mutlu kardeş tablosu.

''Abi yeter bende seni sevi-LANNN OKUL GEÇ KALDIM LAN'' emre abimin kollarından ayrılıp koşarak çantamı aldım.Ev halkına baktığımda hepsi bana bakıyodu.Babam eliyle gel gel işareti yaptı.Yanına gittiğimde.Şirinmi şirin bir cüzdan,Bir araba anahtarı ve son model bir telefon verdi.Ona baktığımda.

''Değiştin sen'' diyin babama sulu bir öpücük kondurup.Koşa koşa kapıya gittim.Kapıyı açtığımda karşımda pembe bir lamborghini vardı.Pembe lan pembe.Bildiğimiz koyu pembe.Arkama baktığımda karşımda sırıtan bir adet abim ve emre abimi gördüm.Abim gülerek konuşmaya başladı

''Nasıl yavrum emreyle seçtik.Beğendin mi?''Emre abime baktığımda parmağıyla onu gösteriyodu.Dudaklarını oynatarak 'o seçti' diyordu.Emre abimin bu haline güldüm.Abime dönüp

''Hıhı çok beğendim abicim.saol!'' diyip arabanın kilidini açtım.Kendimi sürücü koltuğuna atıp gaza bastım.

Heyecanlıydım.En çokta yüzlerini görünce napıcaklarını merak ediyodum.Okula gitmek yerine bir telefoncuya gidip.Çok hoş bir telefon kabı aldım.Şuan pembelere bulanmış prensese benziyorum.Pembe araba,pembe cüzdan,pembe telefon kalıbı felan.Mükemmel.

Arabaya atlayıp okula doğru yaklaşıyodum.Git gide kalbim hızlanıyodu.

Acaba yeni Alya sönmez'i görünce napıcaklar?



Değiştim Ben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin