Değişiklerler var aslında bir tane var snsn mercan ismini kaldırdım onun yerine mete var hddh
*Bölüm 9*
Sadece bir gün geçmişti.Sadece bir gün içinde yaptıklarımız ise 5 günlük işti; Annemle babamı sakinleşmeleri için bir tatile yolladım.Abimi vuran kişiyi bulduk.Emre ile.Abimin tüm kıyafetlerini,dolaplarını,Oyunlarını hatta halısını bile alıp dağ evine götürmüştük kapısına ise 10'dan fazla koruma dikmiştik.Şuan ise abimi vuran adamın yanına gidiyoruz.
"Hadi alya geldik."Emrenin seslenmesiyle ona döndüm.
"Hııı noldu?"Araba durmuştu sanırım.Etrafıma iyi bir baktımda biz gelmiştik bu camış bana Niye söylemedi.
"Geldik diyorum alya."Söylemiş galba ya.
"Tamam iniyorum."Bana dik dik bakıp arabadan indi.Ardından bende indim.
Arkama bakmaya bile tenezzül etmeden hızlı hızlı yürüyordum.Depodaki korumalara başımla selam verip içeri geçtim.Odada sadece o vardı.Ama.....Ama iyide bu Mete!!
"Sen....Sen mi yaptın?"Mete bana bakıyordu.
"Evet."Bumuydu yani?Korkusuzca nasıl söyleyebilirdi bunları.Nasıl kıymıştı abime.O sırada içeri emre girdi.Bağlı bir mete beklemiyordu karşında.
"Sikeyim....Mete sen mi yaptın?"Lan bunlar tanışıyomu?
"Evet emre ben yaptım."Meteyle nerden tanışıyordu bunlar.
"Iyide siz nasıl tanışıyosunuz?"Mete bana gülerek emreye döndü.
"Ne dersin emre anlatmalımıyız?"Neyi?Anasını sikeyim noluyo burda neyi anlatmalımısınız?
"Sonra mete sonra.Alya gidelim hadi."Ne diyon sen emre?
"Bunu halletmeden mi?"Gözlerimle meteyi gösterip emreye döndüm.
"Ne gerek var?"Ne diyo lan bu?
"Ne diyosun sen emre bunu halletmeden mi?"
"Ne halletmesi alya yürü."Sikerim lan ben bunu.
"Burda neler dönüyor?"Bir meteye bir emreye bakıyordum.Mete gülerken emre donuk gözlerle bana bakıyordu.Emre,
"Yok birşey." Derken.Aynı süreçte mete "Emre anlatsın."Demişti.Ne dönüyordu burda.
"Gidelim alya mete burda duruyo sonra tekrar gelicez ben biriyle bişey konuşucam."
"Ama emre.."
"Sonra...lütfen Sonra"Başımla onayladım.Sanırım iş ciddiydi.
Depodan çıktıktan sonra arabaya bindik sessiz bir yolculuktan sonra ise eve varmıştık.Fakat beni bırakıp gitmişti.Bende abim ölmüşken sakin duracak bir hal varmıydı.Bende çıktım evden ama beni kaçıran kişinin bana verdiği kartı alıp.Karta baktığımda 'Toprak Canbey' Yazıyordu.Sanırım beni kaçıran kişinin adı toprak.Kartta yazan adrese bakıp arabama atladım.Bizim senin çıktığımız deponun 3 depo ilersindeydi.Neler dönüyordu.
Korumaların yanına gelince tam cevap vercekken 'buyrun' dediler.
Başımla onaylayip içeri girdim.Ardından toprak beyi gördüm.Ikili deri koltukta yayılmış oturuyordu.
"Hoşgeldin.Geç otur şöyle."Yapıp kendi oturduğu koltuğun karşısındaki üçlü koltuğu gösterdi.Oraya oturup aniden sordum,
"Neler dönüyor?"Bana acıyan gözlerle bakmasının sebebi neydi?
"Sakin ol.Alya sen çok büyük bir oyunun içindesin."Ne diyordu bu ne oyunu?
"Neler oluyor?"Bana bakıp sus işareti yaptı ve kendi konuşmaya başladı.
"Alya sen,Mete,Emre ve meriç yeni abin tarafından kandırılıyorsun.Sakın konuşma."Dedi.abimmi?
"Abin ölmedi"Diyen toprağa gülerek ayağa kalktım hayal dünyası genişti.
"Gözümün önünde öldü."Diyip güldüm.
"Elbet tekrar geleceksin alya."Gülerek dışarı çıktım.Fakat gördüklerimle dönüp kaldım.
Abim,Emre ve mete gülüşerek 3 depo ilerimizden çıkıyordu.Allahım ben nasıl bir OYUNDAYIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değiştim Ben!
ChickLitKız saftı.Yada saf değildi.Abisi saf sanıyordu.Fakat abisi nereden bilebilir ki saf rolü yaptığını.Asıl saf abisiydi.Küçücük aklıyla büyük işlere karışıyordu.Sonu iyi değildi.Ama devam etti.Sonra,Kız değişti.Her türlü.Boy,kilo,yüz Ve Tabiki güç.Kız...