Bölüm *4*

495 21 2
                                    

Multi medya ; İrem.(cara delevingne)

Ders boş geçmişti.Abmim beden öğretmeni olduğundan kendi derine gitmişti zaten.Emre abim ise telefonuyla ilgilendi bütün ders.Bense sadece düşündüm.Kendimi.Eski beni.Aman neyse.Zil çalınca emre abim'in işi oleduğundan gitti.Ve yanlız kaldım.Biraz uykumda gelmişti.Uykum açılsın diye tuvalete gittim.Daha içeri girmeden 3-4 kızın benim hakkımda konuştuğunu duydum.Ve dinledim.

''Fazla itici bence.Kendini bişey sanıyo''Dedi siyaşınlardan biri.Sarışın konuşmaya başladı bu sefer.

''Aynen.Bide küfür ediyo''Dedi.Yine siyaşın konuştu.

''Iyyy sigara içiyomuş bide''Dediğinde dayanamadım soktum lafı.

''Yok sigara içen kız itici,yok küfür eden kız itici altına yattığınız herifler çokmu çekici amınakoyum''Kızların hepsi bişey demeden tuvaletten çıktı.Hepsi kızardı lan.Puhahahah.Dur lan kolunu tutup kolunu tutup götürdükleri sarışın geliyo.Kurtulmuş.

''Bak kızım sen fazla ileri gidiyosun.Yok edicem senide sevdiklerinide.Görücen sen.Sıfırsın kızım sen.''Kızın hayal dünyası fazla geniş.Çok film izliyo bence.

''Evet belkide haklısın''Dedim kız güldü.Fakat devam ettim.''Fakat sıfırtın hiç birşeyi yoktur.Ama unutma sıfırın kaybedicek birşeyide yoktur.''Diyip arakamı döndüm ve sınıfıma ilerledim.Bi saniye amk yanlış yol.Tekrar arkamı dönüp sınıfıma ilerlemeye başladım.

İkinci derste bittiğinde.Ders programına baktım.Ders bedendi.İyi bari abim giricek.Soyunma odasına gittiğimde bu sefer sınıfın tüm kızları toplanmış hakkımda konuşuyodu.Ya sabır.

''Her türlü eleştiriye açığım.Ama siklemem o ayrı.''Diye bağırdım ortaya.Hepsi ilk irkildi ama.Sonradan biri soru sormaya başladı.

''Sen empati kuramazsın bence''Dedi empati ne alaka lan?

''Empati ne alaka acaba?''Diye soru sorarcasına baktım.

''Yani kimseyle yatmazsın''Ohooo empatiyi çok yanlış anlamış bu kız.

''Yanlız canım empati kendini başka birinin yerine koymaya denir.Başkasının size koymasına değil''Kız sus pus oldu.Başka bi kız konuşmaya başladı bu sefer.

''Bence sen aşık olamazsın''Ne alaka ya.

''Banane ya.Körebe oynamak gibidir aşk.Hepimiz kördük.Ebemizi gördük''Kız 'hımm'gibisinden ses çıkardı.Bu sefer sabahki yellozlardan biri konuşmaya başladı.

''Kalbin yokmu kızım senin.İlla birine aşık olursun''Haklıydı.Malesef ki.

''Doğru.Kalp dediğin herkesde vardır.Fakat mağrifet ritmini değiştirebilende.''Bu sefer tam sürtüklerden biri konuştu

''Metenin altına yatarmısın çok zevkli.Çetesindeki herkesle yattım.Fakat mete bir başka''Sürtük işte amk.

''Bi yatmadığınız toprak altı kaldı amınakoyum.''Diye mırıldandım kendi kendime.Biri mırıldandığımı duyduki soru sordu.

''Delimisin kızım sen ne kendi kendine konuşuyosun?''Sanane amk sanane.

''Ne olmuş yani kendi kendime konuşuyorsam.Kendi kendine konuşana deli değil.Yanlız derler.''Diyip soyunma odalarından birine girdim.Hay amk kıyafetlerimi almadım.Soyunma odasından çıkınca Herkes bön bön bana bakmaya başladı.

''Ne var amk kıyafetlerimi almayı unutmuşum.''Diyip.Kıyafetlerimi aldım dolaptan.Ve üstümü giyindim.Spor salonuna gittiğimde.Abim herkesi üçlü sıraya sokmuştu.Beni en arkaya aldı.1DK Sonra bir kız daha geldi Sabah hayal gücü yüksek olan kız.

''Yanı boş olan''Diye bağırdı Mal herhalde bir benim yanım boş.Bende bağırdım.

''Yanımda bir kişilik yer var ama o kişilik sende yok''Dedim sınıf gülerken kız abime birşeyler diyerek.Bir banka oturdu.Abim ise bana uyarıcı bakışlar atıyodu.Oh canıma deysin.Abim sınıfı ikiye bölüp valeybol maçı oynattı.İlk seti biz aldık fakat.İkinci seti onlar.Ve tabiki son sette bizim.Tabiki egom boyumdan büyük değil.

Çıkışta Okulun bahçesinde bir kızla bir erkek kavga ediyodu.Etrafda yuvarlak oluşturmuşdu herkes sadece izliyodu.Bende ortalığı yara yara en öne geldim.Erkek konuşuyodu.

''Kaçınız çıplaklığınıza güvenmek yerine karakterinize güvenecek kadar kadınsınız lan?''Söylediği cümle bana bile koyarken.Kıza kim bilir nasıl koymuştur.Kız zaten hüngür hüngür ağlamaktan konuşamıyodu.Ben konuştum.Hiç bir herif.Bir kadının kadınlığına laf atamazdı.

''Peki kaçınız çıplak bedeni sahiplenmek yerine üstünü örtecek kadar adam lan?''Diye bağırdım herkes bana baktı.Erkek ise hiç bişey demeden ortamdan uzaklaştı.Kız koşarak geldi ve bana sarıldı.Noluyonuz hamınakoyum?

''Teşe-hıgk-kkür eder-hıgk-rim''Hıçkırarak ağlıyodu.Birden herkes kahkaha atmaya başladı bir yere bakarak.Baktıkları yere baktığımda deminki çocuğun taşa takılığ düştüğünü gördüm.Ohh iyi olmuş.Bir kaç kişi yardım etmeye gideceği sırada konuşmaya başladım.

''Bırakın cana geleceğine mala geldin.Oda az mal değil nasıl olsa''Gidenlerek gülerek geri döndü bende kızı susturup kızla konuşmaya başladım.Adı İremmiş.Aynı sınıftaymışız.Kızdan numarasını aldım ve eve gittim.Odama çıkıp wattpada girdim.Biraz hikaye okuduktan sonra akşam yemeğini yedik.Odama gelip yorgunluktan uyudum bende.Sabah olunca siyahlara büründüm.Siyah tişört,Siyah şort ve siyah muz çorap giydim ve okula gittim.Okuldaki herkes bana bakıyodu.Fakat iğrenircesine.Anladımki birini nasıl dövdüğümü duydular.puhahahah.Sınıfa varınca konuşmaya başladım.

''Hakkımda ne duyduysanız daha fazlasını yaptım rahat olun''Dedim.İrem koşarak bana geldi ve,

''Yanlış anladın,Alya...Şey....Bak''Diyerek telefonunu uzattı.

Telefondaki yazıyı okuyunca kanım dondu.

Hassiktir....

Değiştim Ben!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin