MultiMedia ; Mete
Evde sıkıntıdan ölmek uzereyken aklıma gelen dahice fikirle hemen mutfağa gidip damla çikolatalı kek yaptım.Ardından koştura koştura odama gidip şort - Tişört ikilisi yaptım.Kekide mutfaktan kaptığım gibi dış kapıya yöneldim.Kapıdan çıktığımda karşımda 2 erkek ve bir kız vardı kız hüngür hüngür ağlıyordu karşısındaki çocuk ise ona deli gibi bağırıyordu.Kızın yanındaki çocuk ise başını eğmiş üzgündü.Kızın karşısındaki deli gibi bağıran çocuk biraz daha bağırıp çağırdıktan sonra gitti.Ardından yanındaki çocukta gitti.Az daha yaklaştığında kızın "Gitme Berkay..." diyip ardından "Barı sen gitme berk.." dediğini duydum.
Yavaş yavaş kızın yanına gidip kızın kolunu tuttum ve çeke çeke sessiz bir ağacın altına oturtturdum yanına ise ben oturdum.
Kıza bakıp "Anlat." dedim.Bir müddet suratıma baktı.
"Aldattım sevdiğim çocuğu aldattım hemde kardeşim dediği kişiyle aldattım aptalim ben salağın tekiyim.Salak." Mevzu anlaşıldı.
"Bak güzel kız sen aptal değilsin.Sen salakta değilsin güzel kız. Bak güzel kız diyeceklerim ne kadar morelini bozar bilmem ama dediklerimi anlaman lazım." dedim ve devam ettim.
" Bak güzel kız 'Bitti' dersin anlarım 'İstemiyorum' dersin anlarım 'Sevmiyorum'Dersin anlarım 'Seninle Olmuyor' Dersin anlarim 'İstediğim tip değilsin' Dersin anlarım.... Ama ihanet edersen işler değişir güzel kız..." devam ettim....
"Bir erkeği kandırırsan işler değişir.Bir erkeğin duygularıyla oynarsa işler değişir.Bir erkeği alkollerle Ağlatırsan işler değişir güzel kız...." Devam ettim....
"Öyle erkek olma duygusunu anlayamazsın sen.Bir erkeği elde edip sonra onu deliler gibi sevdiğini söylerken, aslında takılmak için kullandığını söyleyemezsin sen güzel kız......" Devam ettim...
"Sen bir erkeği bu kadar hafife alamazsın.Bir erkeği kendine aşık edip sonra Piç gibi ortada bırakamazsın.Senin bir erkeği sokaklara düşürüp ayyaştan beter yapmaya hakkın yok.Sen bir erkeğe sevmediğini halde 'Seviyorum' diyemezsiniz güzel kız....." Susmak yoktu...devam ettim...
"Bir iliskide erkeğin sevdiği halde sen o erkeği bırakamazsın.Sen bir erkeğe acı çektiremezsin.Bir erkegi bırakıp başka bir erkekle el ele tutuşamazsın.Sen erkek olmadığını için bir erkeğin gururunu anlayamazsın.Sadece annesi için ağlıyacak erkeği kendin için ağlatamazsın güzel kız...."Devam.......
"Senin 1 saat çektiğini acıyı erkek 10 dakika çeker güzel kız.Senin 1 ayda unuttuğum acıyı erkek 10 yılda unutmaz güzel kız....."
"Sen güzel kız 'Hiçbirşeyi kafama takmıyorum' Dersin.....Erkek herşeyi kafasına takar güzel kız......" Bitti...
"Ben Alya güzel kız tart bunları kafanda.Erkekler farklıdır güzel kız....Makyaj yapmadıkları gibi..." Şakayla birlikte bitirdim son sözlerimi kekimi yanına bırakıp gittim...
arkamı döndüğünde gülüyodu güzel kız....
Eve geldiğimde mutfağa gidip mısır patlattım.Ardından salona gecip. DVDlere baktım.Komik bir film izlicektim.Filmlerin arasından delihayi seçip oynattım.
Film gerçekten komikti filmi izlerken gül gül ölmüştüm.Film bittiğinde saat bir buçuğa geliyordu.Ve uykumda gelmişti.
Yukarı odama çıkıp geceliklerimi giydim.Ardından kendimi uykunun muhteşem kollarına bıraktım...
Sabah telefonunun sesiyle uyandım.Emo arıyordu.Emre abi yanı.Daha fazla bekletmeden 3.çalışta açtım.
"Emre abi?" Dedim.Bunu neden dediğimi bilmiyordum.
"Benim Ufaklık Başka birindenmi telefon bekliyordun?" Gülüyordu kısacası dalga geçiyordu.
"Ne soyliceksen şöyle emre abi uykum var.PLiss." Telefonda gözüm kapalı konuşuyordum.
"Neyse.Ben seni akşama doğru ararim madem uyu sen." Diyip telefonu kapattı.Bu tripmiydi bana mı öyle geldi?Bence trip atıyor.
Kendimi tekrar uykunun çok müko kollarına bırakacağım ama bırakmıyordum.Emocuk uykunun içine sıçtın kanka saol ya
Homurdanarak yataktan kalkıp ekimi yüzümü yikadim ve her zamanki şort - Tişört ikilisini yaptım.Tabisi bordo ve siyahtan oluşuyordu bu.Ayağıma siyah converslerimi giyip odamdan çıktım.
Kendime tost yapıp yedim.Evet sadece tost içecek yok.Bilmiyorum amk ben bi bok.
Yine kek yaptım ama kakaoluydu bu seferki.Ve kesinlikle hiç bir yere sapmadan komşuma geçicem.Dünkü keki yiyemedim diye içim gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değiştim Ben!
Romanzi rosa / ChickLitKız saftı.Yada saf değildi.Abisi saf sanıyordu.Fakat abisi nereden bilebilir ki saf rolü yaptığını.Asıl saf abisiydi.Küçücük aklıyla büyük işlere karışıyordu.Sonu iyi değildi.Ama devam etti.Sonra,Kız değişti.Her türlü.Boy,kilo,yüz Ve Tabiki güç.Kız...